Lapsi virpomassa, kukaan ei avaa ovea
Kommentit (412)
Onpa ap:lla fiksuja naapureita. Eihän nyt ole mitään järkeä avata oviaan ja vaihtaa kädestä käteen tavaroita satunnaisilla kolkuttelijoille helposti leviän koronaviruksen jyllätessä ympäri maailmaa!
Vierailija kirjoitti:
Onpa ap:lla fiksuja naapureita. Eihän nyt ole mitään järkeä avata oviaan ja vaihtaa kädestä käteen tavaroita satunnaisilla kolkuttelijoille helposti leviän koronaviruksen jyllätessä ympäri maailmaa!
Oletpa itsekin fiksu. Aloitus tehty 2018 ennen mitää v i tu n koronoita.
Vierailija kirjoitti:
En yleensä sano näin, mutta...
0/5.
Önnönnöö, aloitus vuodelta 2018.
pitäkää kerjääjänne kotona!!!!!
Nyt oli hyvä trolli siltä joka nosti tän keskustelun.
Itse vähän yskäsen ja aivastan, kun ovelle tulee virpoja. Tietenkin päin näköä. Ja valittelen samalla kun on vähän tota koronaa. Sama kohtalo jehoville.
Vierailija kirjoitti:
Tyydytään tuohon Tyynen virpomiseen:)
Tyyne on kaikin puolin ajan tasalla. Etäisyys huomioitu 👍
Tai tapahtuu hirveitä.
Virvon varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuodeks, sulle vitsa, mulle palkka 😇👍🏻
Äidinkielen opettajana totean, että ihmisten luetunymmärtämistaidot ovat kyllä nykyään onnettomat. En tajuta katsoa edes viestiketjun eka viestin päivämäärää! Turhauttava netti!
Sovittiin naapurin kanssa etävirvonnasta: koristellut pajuoksat virposmiskortin kanssa ilmestyivät ovelle ja samoin palkkio toiselle ovelle - lapset ilahtuivat.
Vierailija kirjoitti:
Itse vähän yskäsen ja aivastan, kun ovelle tulee virpoja. Tietenkin päin näköä. Ja valittelen samalla kun on vähän tota koronaa. Sama kohtalo jehoville.
tahallinen taudin levittäminen on rikollinen teko - toivottavasti pääset taakse
Meillä jäi tänä vuonna virpominen väliin, viime vuonna käytiin nuoremman lapsen kanssa mutta vain naapurien ovilla. Ventovieraista kun ei tiedä millainen vastaanotto siellä on...
Itse virvon melkein joka päivä kotonani. Enkä avaa silloin ovea kenellekään.
En viitsi enää avata ovea moisille. Oven taakse on tullut muka trulleja, tavalliset vaatteet päällä ja joku oksa kädessä. Yksi oli m aahanmuuttajataustainen eli tuskin tiesi, mistä on kyse. Kaverit vaan ottaneet mukaan kerjuulle. Eikä kelpaa karkit, pitäis olla setelirahaa. Kyllä en tykkää yhtään. Virpominen kiva perinne, mutta sekin on pilattu.
Ovikello kyllä soi ja en todellakaan avannut!!!!!!!!!!!
Potuttaa kun ovikello soi jatkuvasti. Hermot meinas mennä.
Miksi pitäisi avata?
Miksi lapsi on ylipäätään tälläisessa tilanteessa päästetty virpomaan?
Lukekaa nyt ensin, että tää on aloitettu 2018! Jos aloittaja ei ollut ennustaja suotta tähän kukaan enää kommetoi mitään koronasta.