Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi virpomassa, kukaan ei avaa ovea

Vierailija
25.03.2018 |

On ajat muuttuneet sitten -80-luvun ☹️

Kommentit (412)

Vierailija
361/412 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä lapsi kotiin jo. Nyt on marraskuu.

Vierailija
362/412 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette availe ovia? Ja mikä vika virpojissa?

Eikö itselläsi ole mitään, mistä et pidä tai et halua? Ei ovelta ovelle-myyjissäkään ole varsinaista vikaa, työtään vain tekevät. Silti ostan tuotteeni muuta kautta. Teen valintani itse. Jos laitetaan postilootaan käyntikortti, on se ok. Uskoisin, että moni tarttuisi tällaiseen tarjoukseen mieluummin, kuin kuuntelisi tunnin  tiukasti silmiin tuijottavaa jankuttajaa.

Jokainen normaaliälyinen ymmärtää, että kaikki eivät automaattisesti availe oviaan ja kehuskele naapuruston tenavia. Itse en halua olla missään tekemisissä. Moikkaan toki kaikkia asukkaita tasapuolisesti.

Meillä monilla on omia perinteitä, mutta ei niitä sovi muille väkisin tuputtaa. Ja edelleenkin: Laittakaa joku kiva noidankuva tai vastaava sinne oveenne, jos haluatte jaella karkkia ja kuunnella sitä virpomista. Minä en halua, ja minulla on oikeus olla haluamatta.

Miten tämä voi ollakin näin hemmetin vaikeaa? Nuo väkipakkovirpojien mielensäpahoittajaäidit ovat kuin jotenkin päästään vialla. Kun ei selvää sanaa uskota.

Ja olen huomannut saman tilanteen, kun naapureilla on trampoliini ja itsellä ei, eli silloinhan "Meidänkin muksut voivat siinä pomppia"? Ai ei vai, miksi? Oletko lastenvihaaja?

Ahdistavaksi on mennyt. Ottakaa nyt jo hell vetissä muutkin huomioon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/412 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä lapsi kotiin jo. Nyt on marraskuu.

Keksi nyt sinäkin jo jotain muuta :/

Vierailija
364/412 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on varmaan virpojilla ja kerjäläisillä korttipäätteet mukana ku käteinen katoaa.

Vierailija
365/412 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avais kyllä ovea minäkään näin marraskuussa.

Vierailija
366/412 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on varmaan virpojilla ja kerjäläisillä korttipäätteet mukana ku käteinen katoaa.

Kulta ainakin kelpaa aina, jos maksupäätteet krakailee tai pankkiyhteyksissä on ongelmaa. Mammat tarkistaa leimat ja kerjä läi sillä on audimiehet jo odottelemassa kultamukeja.

Vierailija
367/412 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En avais kyllä ovea minäkään näin marraskuussa.

Avaa nyt vaan, siellä on jo pienet joulukalenterien myyjät jo täydessä työn touhussa. Ja jos haluat tätä samaa "marraskuuvirvontaa" edelleen jankuttaa, niin voithan ovellasi jo heti suoraan ilmoittaa, että vain jouluaiheista lähestymistä..

Vierailija
368/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avaisin?

Vierailija
369/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avaisi näin Koronan aikaan? Miksi avaisi muutenkaan?

Vierailija
370/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi avaisi näin Koronan aikaan? Miksi avaisi muutenkaan?

No aloitus on tehty kaksi vuotta sitten. Ei kukaan käske vastailla vanhoihin postauksiin.

Vierailija
371/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään virpojaa ei näkynyt tänä vuonna ovella eikä pihalla.

Vierailija
372/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytään tuohon Tyynen virpomiseen:)

Vierailija
373/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista paskendaalia. Itsekin yritin virpoa ja kysyin munaa mutta ei annettu koska olen aikuinen ja päihdeongelmainen.nylyajat on ihan eri :(

Soita lapsen sijaisäidille ja kysy jos siwltä puoelta irtoaisi munia.miksi et ostanut iyse vaikka tiesit että on pääsiäinen?typerää kakkaa:(

Eikä ne uusi mun lääkkeitäkään koronan takia hiton skitsoskitsoskirsofreenikot itse oöettw.

Vierailija
374/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin käsitin että virpominen kiellettiin tänä vuonna.

Vierailija
375/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa edes sen verran opetella lukemaan, että erottaa vuoden 2018 julkaisun ja vuoden 2020 julkaisun toisistaan🤷‍♀️

Vierailija
376/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh vanha juttu, tänä vuonna ei käynyt yhden yhtäkään virpojaa johtuisko koronasta, ei näkynyt edes kaduilla maalattuja lapsia varvut kädessä. On ne ajat muuttuneet

Vierailija
377/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna sitten virpovat tämänkin kevään edestä

Vierailija
378/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenikään päästää lasta/lapsia soittelemaan vieraiden ihmisten ovikelloja. Tälläkin palstalla näkee millaisia tapauksia on avohoidossa nykyaikana...

Käy vain tuttujen ovilla. Ja isä on mukana..

Ap

Sovitteko etukäteen kellon ajasta ja yleensäkin, että sopiiko tulla? Sunnuntaisin ihmiset ovat usein ulkoilemassa.

Ulkoilemassa... ja paskat! Ihmiset löhöö ja töllää sarjoja krapulassa. Sillon jos koskaan ei kiinnosta pennut ja niiden oksat. Pelkkä ovikello tai koputus meinaa aiheuttaa sydänkohtauksen. .. huh mikä ajatus. ..

Vierailija
379/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä sano näin, mutta...

0/5.

Vierailija
380/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuollaista kuitenkaan on missään sattunut.  Ap. vaan yrittää vääntää täällä  provoa ja uskotella (...kuten on täällä jo joutunut tottumaan)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän