Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi virpomassa, kukaan ei avaa ovea

Vierailija
25.03.2018 |

On ajat muuttuneet sitten -80-luvun ☹️

Kommentit (412)

Vierailija
401/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse virvon melkein joka päivä kotonani. Enkä avaa silloin ovea kenellekään.

Toisessa kädessä vitsa ja toisessa muna?

Vierailija
402/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi. Lähetä meille, avaan varmasti oven pienelle virpojalle. Palkankin saa.[annatko taudin palkaksi vai otatko taudin vaihdossa karkkeihin. olette todella tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/412 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa nyt ensin, että tää on aloitettu 2018! Jos aloittaja ei ollut ennustaja suotta tähän kukaan enää kommetoi mitään koronasta.

Eiköhän tämä ole juuri otsikon takia nostettu...

Vierailija
404/412 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekeaa juntit ketjun päiväys. 2v. vanha ketju..

Vierailija
405/412 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens lauantaina uus yritys! 😄

Vierailija
406/412 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa vaan ovesi lepertele, viivyttele puolen metrin päässä ja anna karkkejasi, ja toivo, ettei sairaanhoitaja tule ottamaan sinusta koronatestiä kertoen, että luonasi käynyt lapsi on saanut koronan ja on viety sairaalaan.

Eli joko ymmärrät, että virpomisvieraita jne. ei sovi ottaa vastaan. Tätä kun lapsiansa toisten oville lähettävät eivät ymmärrä.

Vuonna 2021 käynti vain virvottavan etukäteisluvalla, vanhemmat mukana valvojana.

Vierailija
407/412 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen virpojan ikkunasta suljen verhot

Vierailija
408/412 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on hyvä kasvun paikka lapselle. On hyvä oppi, ettei kaikki aina mene niinkuin itse toivoo ja haluaa. Aina ei onnistu. Tää voitolla yksi niistä kokemuksista, jotka pelasta alapsesi aikuisiän k- päisyydeltä. Nykyään on aika paljon aikuisia , jotka on tottuneet, että kaiken pitää sujua heidän tavalla, ja koskaan ei saa sanoa ei.

Tää kääntyy kuule positiiviseksi jutuiksi!

Kannattaa kiinnittää huomio positiiviseen myös, kivaa oli askarrella Ja tehdä yhdessä ja ulkoilla isän kanssa.

Vierailija
409/412 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi mutta en muistanut joutilaita karkkeja hyllyssä, on vieläkin syömättä.

Vierailija
410/412 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantainahan virpojat vasta tulevat?

Vierailija
411/412 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tänä vuonna tilanne onkin sellainen, että virpojien ei kannata käydä, on mielestäni yleisesti harmi, että perinne on kuihtumassa. Minun mielestäni se ei ole mitään "kerjäämistä", jos lapset ensin vaivalla käyvät etsimässä kauneimmat vitsat, joissa on mahdollisimman paljon pajunkissoja, koristelevat huolella ja käyttävät vielä suuren vaivan asuun, valitsevat vaatteet ja maalaavat kasvot. Ainakin minun ja naapurien lapset ovat näin tehneet. Jos mietitään vaikka Yhdysvaltoja, niin siellä tämä perinne on jopa lähempänä kerjäämistä, koska karkkia antava aikuinen ei saa mitään palkaksi, mutta siellä tietääkseni perinne elää vielä ja monet lapset käyvät Halloweenina kiertämässä.

Minua virpojat ilahduttavat, ja on mukavaa nähdä lasten ilo, kun he tohkeissaan noita-asuissaan lausuvat runon ja ojentavat oksansa, se karkkien saaminen oli minulla ainakin lapsena ihan toissijaista :) Lisäksi niistä oksista saa oikeasti nätin pääsiäiskoristeen maljakkoon, tosin ymmärrän kyllä, jos joillakin allergia sellaisen estää.

Vierailija
412/412 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hullu ketju. Tämän perusteella vaikuttaa, että erittäin suurella osalla palstahulluista ei ole mitään empatiakykyä. Kuvitteletteko te todella, että tässä perinteessä on kyse TEISTÄ? Lapsen maailman ymmärtäminen on täysin pimennossa monelta. Lapset ovat herkkiä ja haavoittuvaisia. He elävät leikin ja mielikuvituksen maailmassa. Tässä voisi olla kerrankin mahdollisuus tuottaa toiselle (pienelle) ihmiselle hyvää mieltä.

Tiesittekö muuten sen, että oma onnellisuus voi kasvaa siten, että tekee toiselle ihmiselle hyvää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä