Minkalainen ihminen kehottaa lastaan syrjimaan toista lasta? Tyton eskarikaverin synttareille oli kutsuttu kaikki muut tytot paitsi meidan tytto. Tyttoja siis yhteensa 7, etta ei
varmaankaan tilanpuuttesta voi olla kysymys. Tyttömme on kaikkia kohtaan mukava ja on muutenkin kiltti. Outoa tuollainen syrjimiseen kehottava toiminta vanhempien puolelta.
Kommentit (89)
Jos synttäreitä viettänyt tyttö olisi halunnut kutsua kaikki, mutta äiti määräsi rajat, niin kyse ei ole tyttöjen välisestä ystävyyden puutteesta.
Opettele lukemaan ja mielellään ajatuksella, mutta ehkäpä sinulla 90 ei todellakaan ole juurikaan mitään millä ajatella.
kun ei kutsuta synttäreille... jos ei oo kiva kaveri niin sitten ei oo! EI kaikista voi tykätä.
Mun kummipojan äiti puhui kun he kutsuivat koko luokan poikansa synttäreille (siis koululuokan) ja mä pyörittelin silmiäni, mulle ei ikinä tulis pieneen mieleenkään kutsua luokallista kakaroita kotiini.. kutsutko sä kaikki työkaveris juhliisi??
Lapsellekin tekee ihan hyvää kokea välillä vastoinkäymisiä kun elämä ei oo pelkkää juhlaa
Periaatteessa olen samaa mieltä että pettymyksiä pitää oppia sietämään mutta tuollainen että muut kutsutaan ja yhtä ei kuulostaa kyllä tosi ilkeälle. Voisin antaa myöhemmin lapsen valita vain osan luokkalaisista synttäreilleen, mutta ikinä en kyllä äitinä sallisi tuollaista tilannetta. Minusta se lähentelee jo kiusaamista. Eli sympatiat ap:lle!
Musta vaan tuntuu että se äiti on vaan meille kateellinen monestakin syystä. Naapureita ollaan. Muut tytöt tulivat vähän kauempaa.
Vierailija:
kun ei kutsuta synttäreille... jos ei oo kiva kaveri niin sitten ei oo! EI kaikista voi tykätä.Mun kummipojan äiti puhui kun he kutsuivat koko luokan poikansa synttäreille (siis koululuokan) ja mä pyörittelin silmiäni, mulle ei ikinä tulis pieneen mieleenkään kutsua luokallista kakaroita kotiini.. kutsutko sä kaikki työkaveris juhliisi??
Lapsellekin tekee ihan hyvää kokea välillä vastoinkäymisiä kun elämä ei oo pelkkää juhlaa
Ilmeisesti se tyttö ei pidä teidän lapsesta kuitenkaan niin kovin paljoo.
Ei kai kukaan aikuinen ole niin idiootti?
Ehkä tyttö itse ei vain halunnut kutsua lastasi, jos heillä on ollut jotain kinaa tms?
Aika vainoharhaista ajattelua sinulta, ap. Luulen, että selitys on yksinkertainen: sankari ei halunnut kutsua lastasi, eikä hänen äitinsä viitsinyt pakottaa, koska tärkeintä on kai se, että synttärisankarilla on omilla synttäreillään hauskaa?
Itse kyllä kutsuin omiin synttärijuhliini aina kaikki luokan tytöt. Mutta tyttäreni (4v) ei halunnut omiin juhliinsa kuin 7 kpl tyttöjä samasta tarharyhmästä (tyttöjä on yhteensä 11). Kolme jäi kutsumatta, kyselin syytä ja tyttö sanoi etteivät he koskaan leiki hänen kanssaan vaikka hän pyytäisi. Joten en nähnyt mitään syytä kutsua näitä lapsia tytön synttäreillekään.
Toimeen on tultava kaikkien kanssa, mutta kaikista ei voi tykätä. Ja synttäreille kutsutaan vain ne, joista tykätään.
vaan vain osa ryhmästä. Mikä ihmeen tarve on jo 6-vuotiaalle opettaa tällaista sukupuolten välistä jakautumaa ? Ja ap on tehnyt karhunpalveluksen lapselleen jatkaessaan asian vaivaamista ja voivottelua. Syrjintä on aika kaukaa haettu sana, ellei lasten äideillä ole jo valmiiksi ollut jotain skismaa. Voihan olla niinkin, että ap on käyttäytynyt honosti naapuriaan tai naapurin lapsia kohtaan. Tai että tyttö on todellakin samanlainen valittaja kuin äitinsä, ja muut lapset eivät hänestä pidä. Ei ole muiden ihmisten asia sosiaalistaa hiljaista ja arkaa lasta.
Vierailija:
Vierailija:
On se vaan fundamentalistimammojen vaikea ymmärtää, ettei se oma kakara olekaan suosittu muiden kakaroiden joukossa. Todella naurettavaa valittamista sinulta, ap! Kakarasi taitaa olla samanlainen valittaja ja sitä ei kutsuta sen takia, koska KUKAAN EI JAKSA KUUNNELLA.Ap ei missään minusta aloituksessaan sanonut, että lapsensa on paras tms. Vaan on huolissaan siitä, että rakas lapsi on joutunut sivuun päiväkotiryhmänsä toiminnassa - mikä nyt vain ILMENEE tällä krt tuossa synttärisyrjinnässä.
Minusta synttäreille kutsutaan päiväkodista joko kaikki tai sitten sen verran vähän, ettei ulkopuolelle jää vain yksi lapsi.
Tuollaiset jutut ovat pienille lapsille todella tärkeitä, " elämän ja kuoleman kysymyksiä" .Olen todella huolissani, jos sinunlaisiasi, empatiakyvyttömiä äiti-ihmisiä on enemmänkin.
-ei ap, vaan eka krt tähän jonoon kommentoiva-
tytölleni, että ei kutsu häntä, koska hän on niin tyhmä.
NOT!!!!!