Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostunut seksiin lapsen syntymän jälkeen, koska raskauskilot...

Vierailija
25.03.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005612671.html

Mitä miehen olisi pitänyt sanoa, jos totuus ei ollut se mitä nainen halusi kuulla?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo mennyt juuri niinkuin pitikin. Nyt mies voi etsiä naisen, jolla ei ole raskauskiloja, ja nainen voi etsiä miehen, joka kykenee seksiin raskauskiloista huolimatta. Avoin suhde olisi ratkaisu moneen suhteen seksiongelmaa mutta ihmiset elävät mielummin onnettomana, tai eroavat.

Vierailija
2/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen heikko libido nuoreksi mieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään raskauskiloja enää vuoden jälkeen synnytyksestä ole...

Vierailija
4/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä nyt ainoa, joka on kurkkua myöten täynnä tätä ylipainoisen naisen demonisointia? Kyllä, ymmärrän, ettei puoliso ole immuuni suurelle painonnousulle. Ymmärrän myös sen, että runsas ylipaino on terveysriski, jos kohta koen turhauttavaksi aina ylipainosta keskustelun yhteydessä vakuuttaa kanssakeskustelijat tästä seikasta. Mutta se, että jokainen suhteen ongelma on yhdistettävissä vain ja ainoastaan naisen ylipainoon, olipa niitä sitten kaksi ylikiloa tai enemmän, ja jokainen suhde paranisi kuin taikaiskusta sitten, kun nainen nyt vain tajuaisi laihduttaa ja pitää miehensä ikionnellisena. Mikä arvo minulla suhteessa on naisena, jos ainoa suhdetta parantava tai heikentävä seikka on vain kantamani kilot, eikä mikään muu? 

Vierailija
5/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kyllä mitään raskauskiloja enää vuosi lapsen syntymästä ole.

Niin moni äiti syyttää raskautta kiloistaan vielä viidenkin vuoden jälkeen mikä on ihan bullshittiä.

En minäkään innostuisi samanlailla miehestäni jos lihoisi paljon eikä tekisi asialle mitään, koska olen itse liikunnallinen enkä viihdy sipsipussi kourassa tvn edessä, en toivoisi samaa kumppaniltakaan.

T. 2 lapsen äiti joka on pudottanut 20kiloa * 2 muutamassa kuukaudessa raskauden jälkeen.

Vierailija
6/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

noo jos nainen saisi potkua laihdutukseen :) tosin ei se välttämättä ole ihan sippeli juttu tommosen tyrmäyksen jälkeen. tärkeintä on vaavi

Vierailija
7/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti laihduttaminen ei välttämättä tuo takaisin seksiä. Oma suhteeni on ollut käytännössä katsoen alusta asti vähäseksinen. Toki lihominen vaikutti tähänkin vähään negatiivisesti, mutta kun laihduin, ei seksielämästä kuitenkaan tullut sen vilkkaampaa. Ja rehellisesti todettakoon, että kokemus haluttomasta kaudesta oman ulkoisen epäviehättävyyden vuoksi on myös syönyt omia haluja, eikä seksiin enää pysty laihtumisesta huolimatta heittäytymään enää samoin tavoin. Olisikin niin, että ongelmat voisi ratkaista vain laihduttamalla. :/

Vierailija
8/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä nyt ainoa, joka on kurkkua myöten täynnä tätä ylipainoisen naisen demonisointia? Kyllä, ymmärrän, ettei puoliso ole immuuni suurelle painonnousulle. Ymmärrän myös sen, että runsas ylipaino on terveysriski, jos kohta koen turhauttavaksi aina ylipainosta keskustelun yhteydessä vakuuttaa kanssakeskustelijat tästä seikasta. Mutta se, että jokainen suhteen ongelma on yhdistettävissä vain ja ainoastaan naisen ylipainoon, olipa niitä sitten kaksi ylikiloa tai enemmän, ja jokainen suhde paranisi kuin taikaiskusta sitten, kun nainen nyt vain tajuaisi laihduttaa ja pitää miehensä ikionnellisena. Mikä arvo minulla suhteessa on naisena, jos ainoa suhdetta parantava tai heikentävä seikka on vain kantamani kilot, eikä mikään muu? 

Samaa mieltä. Täytyy olla todella pinnallinen jos ihmisen arvo tai kyky rakastaa ja harrastaa seksiä on muutamasta kilosta kiinni. En ole onneksi törmännyt tuollaisiin. Itse olen n 10kg ylipainoinen ja se ei ole miessuhteitani häirinnyt. Tosin miehethän hyväksyivät minut sellaisenaan.

Vierailija
9/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin moni äiti syyttää raskautta kiloistaan vielä viidenkin vuoden jälkeen mikä on ihan bullshittiä.

En minäkään innostuisi samanlailla miehestäni jos lihoisi paljon eikä tekisi asialle mitään, koska olen itse liikunnallinen enkä viihdy sipsipussi kourassa tvn edessä, en toivoisi samaa kumppaniltakaan.

T. 2 lapsen äiti joka on pudottanut 20kiloa * 2 muutamassa kuukaudessa raskauden jälkeen.

Ihmisiä ja kehoja on erilaisia, ja se, ettei joku muu pysty pudottamaan muutamassa kuukaudessa kahtakymmentä kiloa, tee heistä sinua huonompia ihmisiä. Ehkä voisimme arvottaa ihmisiä joillakin muillakin tavoilla kuin mudotetuilla kilomäärillä?

Vierailija
10/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eivät ole kummankaan kilot vaikuttaneet suuntaan eikä toiseen, ja oma painoni on sentään vaihdellut vuosien varrella 50 kilon haitarilla merkittävästä alipainosta merkittävään ylipainoon...johtuu ehkä siitä, ettei kumpikaan ole terve, joten onnen ja avio-onnen mittarit löytyvät muualta kuin vaa'asta.

Vierailija
11/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av mammat syyttää raskautta kiloistaan, eiköhän ne oo tullut ihan syömällä kahden edestä ja laiskottelemalla.

Vierailija
12/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne läskit tulee jos ei liiasta syömisestä? Eläimet eivät jostainsyystä liho synnytyksen jälkeen, mistäköhän johtuu?

Vierailija
13/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanon, että tässä vaiheessa meni minulta. kuva lainattu. Ei herkille.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012061815722870_ul.shtml

Vierailija
14/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ja kehoja on erilaisia, ja se, ettei joku muu pysty pudottamaan muutamassa kuukaudessa kahtakymmentä kiloa, tee heistä sinua huonompia ihmisiä. Ehkä voisimme arvottaa ihmisiä joillakin muillakin tavoilla kuin mudotetuilla kilomäärillä?

En ole pitänyt ketään huonompana, tai sanonut että on kyettävä samaan, mutta minusta on väärin pitää raskautta syynä noille liikakiloille vielä vuoden jälkeen, se on jo silloin tekosyy.

Vierailija
15/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pitänyt ketään huonompana, tai sanonut että on kyettävä samaan, mutta minusta on väärin pitää raskautta syynä noille liikakiloille vielä vuoden jälkeen, se on jo silloin tekosyy.

Olen sataprosenttisen varma, että sinä olet suorittanut äitiytesi sankarillisesti, mutta vuosi näin yleensä ottaen on todella lyhyt aika tottua uuteen elämään tarvitsevan, pienen lapsen kanssa. Eli on täysin ymmärrettävää, että näin suuren elämänmuutoksen edessä jotkin osa-alueet elämässä kokevat yhtä lailla muutoksia, ja joillakin se voi - ottaen huomioon vaikkapa ylheräilyjen määrän, väsymyksen ja vaikkapa päivärytmin muutoksen säännöllisestä työajasta vauvan ehdoilla kulkevaan arkeen - tämä voi vaikuttaa painoon. Sinulle se ehkä on tekosyy, monelle tuoreelle vanhemmalle muutos, johon vielä sopeudutaan.

Vierailija
16/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on tekosyy jos vielä vuoden jälkeen on raskaudesta aiheutuneita kiloja. Kertoo aika paljon omasta viitsimisestä jos niitä ei jaksa karistaa siitä.

Vierailija
17/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suhteemme aluksi seksiä oli muutaman kerran viikossa." Eli eipä miestä ole tainnut kiinnostaa seksi alunpitäenkään.

Vierailija
18/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on tekosyy jos vielä vuoden jälkeen on raskaudesta aiheutuneita kiloja. Kertoo aika paljon omasta viitsimisestä jos niitä ei jaksa karistaa siitä.

Niin - koska naisen tehtävä on pysyä timminä ja odottaa miestään viiskytlukulaisen moitteettomana, ruoka pöydässä ja peti lämmitettynä siitäkin huolimatta, että on ehkä valvonut koko yön ehkä allekin vuoden ikäisen lapsen kanssa.

Vierailija
19/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta kuinka monet naiset kuvittelee että heillä on parisuhteessa oikeus lihoa vaikka mies ei viehäty lihavista naisista. Toimii toisin päin myös. Meillä on selvää mieheni kanssa että pidetään itsestämme huolta ihan oman terveyden vuoksi ja myös siksi että haluaa miellyttää myös toista, jos paino nousee kilon tai kaksi ei haittaa, mutta jos enemmän alkaa nousta niin sitten asialle tehdään ajoissa jotain. 

Vierailija
20/74 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kannattaisi tehdä vasta vakaaseen suhteeseen. Tässä ei selvästikään ollut kyse rakkaudesta tämän parin välillä. Mutta hassusti oli jutussa kokonaan jätetty mainitsematta sellainen vaihtoehto että nainen parantaisi elämäntapojaan. Ei se kyllä tätä kevytsuhdetta lapsella kuitenkaan enää pelasta, mutta jaksava paremmin olla yh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän