Tänään tulee Steven Kingin Usva telkkarista, aiotko katsoa?
Mietin tässä että jaksaisko siirtyä sohvalle ja avata telkkarin. Olen kyllä nähnyt sen ennenkin.
Kommentit (26)
En uskalla. Mutta uskallan kyllä maalla mennä pimeässä pihalle.
Mies ampuu perheensä lopussa kun luulee olevan piiritetty. Sitten sumusta paljastuukin tankit ja sotilaat jotka tulleet pelastamaan.
En, kun oon yksin kotona. Ajattelin katsella Titanicin.
En koskaan katso uusintoja. Valitettavasti töllöstä ei tunnu nykyisin enää muita tulevankaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies ampuu perheensä lopussa kun luulee olevan piiritetty. Sitten sumusta paljastuukin tankit ja sotilaat jotka tulleet pelastamaan.
Ai tuleeks se leffa? Luulin että sarja. No, leffakin nähty.
-1
Loppuratkaisu on liian epälooginen ja typerä.
En. Alkuperäinen leffa on parempi kuin tämä uusi versio, tulisipa se vanhakin taas telkusta.
Vierailija kirjoitti:
Siihen leffaan tehtiin kaksi eri loppua. En tiedä kumpi tänään näytetään.
Hänen poikansa kirjaan perustuva elokuva Horns tulee myös tänään.
Uusinta paskoja ei kukaan jaksa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kanava? Haluan katsoa.
Hero.
Minuun vetoaa kaikki leffat ja TV-sarjat, joissa on usvaa. Usvassa on jotakin mystistä, salaperäistä ja pelottavan kiehtovaa.
Vierailija kirjoitti:
Minuun vetoaa kaikki leffat ja TV-sarjat, joissa on usvaa. Usvassa on jotakin mystistä, salaperäistä ja pelottavan kiehtovaa.
Ja toisinaan lonkeroita.
Onkos muuten James Herbertin Usvasta tehty elokuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kanava? Haluan katsoa.
Hero.
Kiitos.
En. Koska olen nähnyt sen jo. Vaikka Viikinkien Alyssa Sutherland onkin aika hot siinä.
M