Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kunnolliset sinkkumiehet käy ruokakaupassa?

Tsinkku
24.03.2018 |

Ajattelin, että voisin bongailla miehiä ruokakaupassa. Ja jos näkisin jonkun kiinnostavan, tarttuisin vaikka "vahingossa" samaan kurkkuun vihannesosastolla. Mutta eipä noita juuri näy. Usein miehet ovat kaupassa naisen kanssa, eli todennäköisesti eivät ole vapaita. Tänään kävin aamupäivällä ja oli kyllä yksin miehiä liikkeellä, mutta kaikki alkoholistin näköisiä, palauttamassa pulloja ja ostamassa kaljaa. Eli mihin aikaan päivästä ja minä viikonpäivänä kannattaisi mennä ruokakauppaan?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---

Saat muuten olla aika trophy jos saat minut vaihtamaan sinkkuelämäni parihteeseen.

Tästä mulle tuli niin kylmät väreet (huonossa mielessä) että ensin ajattelin, etten vastaa. Mutta siis on ihan mahtavaa, ettemme koskaan tule kohtaamaan ja muodostamaan parisuhdetta! Exälleni olin pelkkä trophy ja seksiobjekti, tai niin hän ainakin väitti, kun löysi henkisen yhteyden toisen naisen kanssa. En halua enää sellaista miestä itselleni.

Vierailija
42/49 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällä vikolla yllätin erään sihteeri näköisen naisen katselemadta minua ja pelästyi kun jäi kiinni. Itse käyn kaupassa heti kun herään eli puolenpäivän jälkeen kun kaljat on loppu jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21.30-22

Miksi kunnollinen sinkkumies kävisi tuohon aikaan kaupassa, ei todellakaan!

t.kilttisinkkumies joka valmistautuu tuolloin nukkumaan ja tulevaan työpäiväänsä :)

Vierailija
44/49 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassakäynti ei ole miesten suosikkihuveja vaan hoidan sen itse mieluiten arkisin töiden jälkeen.

Tämä.

Vierailija
45/49 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kunnon miehet pukeutuvat kauluspaitaan, kunnon farkkuihin ja villakangastakkiin. Käyvät parturissa kahdesti kuussa, pesulla joka aamu ja syövät usein ulkona. Sitä kunnon sinkkuniestä kannnattaa vaania ennemmin jonkun laadukkaan ravintolan edusytalla kuin kaupan vihannesosastolla.

En ole siis kunnollinen kun en käytä kauluspaitoja arkena ja 3viikon välein vain parturissa. Hitto kun luulin olevani.

M35

No et tod.

Vierailija
46/49 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla käydä kaupassa ollenkaan kun kiimaiset sinkkunaiset käy kurkkuun kiinni. Pakko aina kurkkia ikkunoista näkyykö ketään. Kerrankin yksi daami oli väijyssä irtokarkkihyllyn takana monta tuntia. Meinasin kuolla nälkään odottaessa. Onneksi lopulta hän luovutti ja pääsin tekemään välttämättömät ostokseni.

Onneksi Amazon on tulossa Suomeen niin voin sitten hoitaa netissä ostokseni.

Vierailija
47/49 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

21.30-22

Ei viitsi katella huutavia ja kassoille kiipeileviä kakaroita, eikä tarvi jonottaa pulsujen kanssa ysin jälkeen.

Joo, aivan liikaa porukkaa muutenkin kun kävin pitkästä aikaan klo 14-16 la kaupassa.

Vierailija
48/49 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn viikonloppuisin aamuseitsemältä. En tosin ole sinkku enkä kunnollinen, mutta käyn yksin ilman paimentavaa puolisoa.

Vierailija
49/49 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

21.30-22

Miksi kunnollinen sinkkumies kävisi tuohon aikaan kaupassa, ei todellakaan!

t.kilttisinkkumies joka valmistautuu tuolloin nukkumaan ja tulevaan työpäiväänsä :)

Niin ja kaupatkin on olleet jo kiinni kauan. Mitäs kunnollista siinä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän