Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos AV, olet paras ystäväni <3 (yksinäisyydestä)

Vierailija
24.03.2018 |

Olen aikuinen lapseton nainen. Lähes kaikilla ystävälläni ja läheisillä sukulaisillani on lapsia ja "ruuhkavuosia" elämässään.

Olen aina ajatellut, että minulla on hyvät verkostot ja paljon läheisiä ihmisiä elämässäni, kunnes tajusin, että nykyään yhteydenpito ja tapaamisten järjestäminen on hyvin yksipuolista eli minusta lähtöisin.

Tämä tekee minut surulliseksi, mutta onneksi AV on olemassa. Kiitos AV-siskot <3

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala ystäväksi yksinäiselle vanhukselle.

Tämä on hyvä idea, kiitos! :) Ap

Vierailija
22/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiinnostunut ystäviesi lapsista? Usein lapsettomat eivät ole.

Olen yrittänyt olla, mutta myönnän, että pari vuotta meni oman lapsettomuuden kanssa kamppaillessa ja silloin en varmasti ollut tarpeeksi kiinnostunut tai iloinen muiden puolesta, vaikka yritin sitä esittääkin. Nyt tilanne on toinen, mutta yhteydenpito on jäänyt yksipuoliseksi :( Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on kiire nykyään. Deal with it. Tee yksin asioita, joista nautit.

Vierailija
24/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelen hautajaisia.

Vierailija
25/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestelen hautajaisia.

Otan osaa! Voimia hautajaisten järjestämiseen. Ap

Vierailija
26/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ruikuta, vaan ota yhteyttä, jos sinulla on enemmän aikaa kuin perheellisillä ystävälläsi. Mitä väliä kuka sen viestin laittaa tai soittaa ensin? Lapsellista!

Vierailija
27/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ruikuta, vaan ota yhteyttä, jos sinulla on enemmän aikaa kuin perheellisillä ystävälläsi. Mitä väliä kuka sen viestin laittaa tai soittaa ensin? Lapsellista!

Jatkan: sinulla taitaa olla liikaa aikaa.

Vierailija
28/33 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestelen hautajaisia.

Kiitos. Käytännönasiat sujuu aika rutiinilla jo ja päällimmäinen tunne lähinnä helpotus että menehtynyt pääsi pois eikä tarvinnut enempää vaivojen kanssa olla kun parantuminen oli käytännössä poissuljettu.

Vierailija
29/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan: sinulla taitaa olla liikaa aikaa.

En tiedä, mitä tähän vastaisin. Jossain vaiheessa vain loppuu se kiinnostus pitää suhteita yksin yllä. Minussakin on varmasti vikaa, mutta en tiedä, että mitä. Ehkä olen tylsä tyyppi tai jotakin?

Kaunis ilma täällä! Ulkoilemassa kävin heti aamusta vapaapäivän kunniaksi. Ihanaa päivää kaikille muillekin! :) Ap

Vierailija
30/33 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestelen hautajaisia.

Kiitos. Käytännönasiat sujuu aika rutiinilla jo ja päällimmäinen tunne lähinnä helpotus että menehtynyt pääsi pois eikä tarvinnut enempää vaivojen kanssa olla kun parantuminen oli käytännössä poissuljettu.

Miten sinä voit? Ap

Vierailija
31/33 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua meille kaikille! Ap

Vierailija
32/33 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Aurinkoa ja lämpöä sinunkin viikonloppuusi:)

Vierailija
33/33 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas.

Pohdin sitä, miten estää katkeroituminen. Se nostaa päätään, kun minua pyydetään talkoisiin, muuttoihin, osallistumaan lahjoihin tai lapsenvahdiksi - muutoin ei juuri minnekään pyydetä. En missään nimessä haluaisi katkeroitua, mutta se pelottaa. Haluaisin myös tietää, onko minussa jotain vikaa vai ovatko elämäntilanteet vain vieneet liian eri suuntiin eikä yhteistä enää ole. Uskaltaisinko kysyä? Vastaus pelottaa.

Kaunista päivää meille kaikille :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä