Leuan alla löysää nahkaa, onko muuta ratkaisua kuin kauneuskirurgia? Kukaan kokeillut?
Laihdutuksen jälkeen jäikin leuan alle löysää ryppyistä nahkaa. Onko kukaan kokeillut näitä kiinteyttäviä hoitoja, radiofrekevenssi/laser/mikroneulaus yms. Onko botoxista apua kaulan alueella? Muuten on naama suht kuosissa, mutta tuo alkava heltta ärsyttää todenteolla :(
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkään jumpat ei kyllä auta kun vuosikymmenien päästä, jos sittenkään. Ainut keino on käydä ottaa rasvat veks kirurgilla, eipä tarvii katella helttoja. Ja niitä ei kukaan ylpeenä kanna :-)
Entä kun rasvaa ei enää ole, vaan ainoastaan löysää nahkaa?
Niin, mulla on just tuo ongelma, eli suurin osa rasvasta lähti ja nahka jäi. Radiofrekvenssihoito kiinnostaa tällä hetkellä eniten. Se ei ole niin älyttömän kalliskaan paikallishoitona. Jos ei tehoa niin sitten jotain muuta. Ap
Kasvojenkohotus maksaa kymppitonnin. Pelkkä alakasvojen kohotus kai hieman halvempi, mutta ei ainakaan mulla ole varaa, joten ollaan nyt rumana sitten. terv. kolmekymppisenä leikkauksen vuoksi rupsahtanut.
Joku missi jumppasi selka- ja vatsalihaksia, mutta siinä ei ollut laihtumisen aiheuttamasta nahasta kyllä kyse.
Minulla on teipit . En tiijä auttaako, mutta kokeilen kuitenkin.
Löysää nahkaa kiristetään.