Oisko tää jo sitä??
Eli kaikille ensiksikkin hei pitkästä aikaa =) Tänään huomasin ilokseni että minullahan on menkat myöhässä eli nyt on kp 27/30, iik! Mutta kovasti ihmettelen menkkakipuja mutta tätiä ei näy missään eli osaisko kukaan sanoa että mitä tuo mahakipu on? Onko se jotain kiinnittymiskipua? Teen vasta ensi viikolla r-testin jos ei ole täti vielä siihen mennessä tullut kyläilemään.
Kommentit (8)
nyt taas ihmettelen tosi suuresti kun kp 31 (yleensä 27) ja alkoi niinsanotut menkat eli ruskeaa vuotoa tulee muttei kauheasti ja eilen tuli pieni klöntti sen ruskean vuodon mukana, kummallista. En tajua nyt tätä en sitten yhtään =( Niin ja vuoto loppui siihen sitten. Onko jollain kokemusta tälläisesta tai osaisko joku sanoa että oliko tuo keskenmeno vai mitä? Auttakaa tietämöntä, kiitos jo etukäteen. Menetin jo yöunet tämän takia=(
Mutta kerron oman tilanteeni.
Luulin eilen jo kp29 vaihtuvan kp1:ksi, kun pupuilun jälkeen vessassa pyyhkiessä paperiin tuli veristä limaa (yöks-juttuja, sori). Noh, ajattelin heti et nyt alko menkat. Senpä jälkeen ei olekaan sitten minkään valtakunnan punaista housuissa eikä pyyhkiessä näkynyt. Mitäs tää nyt sitten on? En ole varma normaalikierrostani, kun tää on eka luomu pillereiden jälkeen, mut luulisin olevan noin 30 päivää. Kp25 jo hätäisenä testasin negan. Kummallista tuollainen veritahra, kun aiemmin ei ole sellaisia tullut. Tänään kai sen tädin pitäisi sitten virallisesti tulla, joten jään oottelemaan. Mutta jotenkin on tullut semmonen pieni toivonkipinä tuonne takaraivoon, jospa sittenkin..?
kuulostais ihan siltä että olisit raskaana mulla ekassa raskaudessa oli ihan sama tilanne kun sulla ja sain gterveen pojan joka täyttää 2 ens kuussa:)
mulla kans tässä kierrossa tuli limaista verta (kun menkat oli ´viikon myöhässä)eikä ne muistuttanu mitenkää normaaleja menkkojaet ny jännätään tein jo yhden testin joka oli nega et teen toisen täs joku päivä...
onnea sulle kovasti ja toivotaan parasta
Kiitos ihanasta ja kannustavasta viestistä. Mutta kaipa ne menkat mulla alkaa. Nyt tuli taas (vuorokausi edellisestä) pyyhkiessä paperiin haaleanvaaleanpunainen limainen klöntti. Mutta yleensä kun menkkojen alkaessa pyyhkii syvemmältä niin tulee lisää, nyt ei muuta ku tuo eka pyyhkäisyllä tullut... Jään taas seurailemaan tilannetta :)
Mulla ilmeistyi perjantaina kp 23/24-29 pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoo.Sen jälkeen sitä ei ole tullut. Vuotoa edelsi vihlaisu vasemmalle alamahaan.Onkohan noilla jotain tekemistä toisetensa kanssa?Vuoto ei tosissaan ole tullut perjantain jälkeen,eilenkin vain valkovuotoa.
Rinnatkin ovat vielä kipeät ja muutki " oireet" ovat ennallaan :)
Oiskohan tuo vuoto voinut olla sitä paljon puhuttua kiinnittymisvuotoo?
Lämmötkin olleet yli viikon 37.1-37,4 normaalin 36,5 sijaan. Nytkin näytti mittari 37,1. Menkkakipuja mulla ollut siis kp 16 lähtien.
Önnimönni, sun tilanne kuulostaa lupaavalta! Toivotaan parasta.
hei
Minulla olivat rinnat tosi arat ensin ja ajattelin vain kuvittelevani...halusihan lasta niin kovasti... tosin kun " nipistin " nännistä niin sieltä tuli ns.esimaitoa joka kuulemma on varma raskauden merkki ja niihän se olikin...nyt viikot 35 +4 menossa .
menkkakivut alkoi kp 16,kun ovis oli kp 10 ja kovasti ainakin yritettiin raskautua ;) Mä kyselin samaa täältä ja muilta palstoilta ja sain toivomiani vastauksia,eli voipi olla raskaudesta johtuvia ja olen kyllä jokapaikasta lukenut missä vaan oireita listataan,että monilla ollu menkkakipuja ja sitten plussa!
Mä täällä toivon kovasti,ollaan kuitenki ooteltu vauvaa jo 3 vuotta ja nämä menkkakivut on mulla siis nyt 6. päivää :) Menkkakipuja mulla ei oo aiemmin ollu keskellä kiertoo,vain kun menkat alkaa.
Sorry pitkä sepostus. Pidetään peukkuja! Plussaonnea sulle! Tulehan kertomaan kun testaat! :)