Kysy jotain 39-vuotiaalta eukolta!
Kaikki nuoret täällä aina kyselee, että heiltä kyseltäisiin jotain. Nyt voitte kysyä kerrankin minulta, niin voin mahtavalla elämänkokemuksellani antaa viisaita vastauksia.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille poliisikoulussa on loivemmat vaatimukset fyysisissä koitoksissa?
En ymmärrä, tämä riitelee oman tasa-arvokäsitykseni kanssa. Tuo antaa viestin, että koska olet nainen, olet vähän heikompi ja surkeampi niin pääset vähän huonommilla kyvyillä samaan kouluun. En tiedä tarkasti mitä nämä fyysiset koitokset ovat, mutta ehkä nykyään on olemassa mittareita, joilla voidaan mitata soveltuvuus ilman kropalle asetettuja lähtöarvoja.
T.eukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo muuttunut näkymättömäksi miesten edessä?
En, miksi luulet niin?
T.eukko
Tiedän että vanhemmat naiset ovat valittaneet olevansa ilmaa eli eivät herätä huomiota kuten nuorempana. Siksi kysyin. Olet epäilemättä hyvin säilynyt.
Niin. No ensinnäkään en ymmärrä, miksi minun pitäisi odottaa, että näkyisin juuri miesten edessä. Miksi juuri miesten? Tai joku vanhempi nainen valittaa olevansa ilmaa eikä herätä huomiota. Minä olen omana itsenäni täysin hyvä ja riittävä ihminen, enkä tarvitse "tuekseni" vastakkaisen (enkä saman) sukupuolen ylimääräistä huomiota. Olen kuitenkin huomannut, että moni mies pitää seurastani, mutta en usko sen johtuvan siitä, onko mun naamassa ryppyjä vaiko ei.
T.eukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, miksi luulet niin?
T.eukko
Tiedän että vanhemmat naiset ovat valittaneet olevansa ilmaa eli eivät herätä huomiota kuten nuorempana. Siksi kysyin. Olet epäilemättä hyvin säilynyt.
Niin. No ensinnäkään en ymmärrä, miksi minun pitäisi odottaa, että näkyisin juuri miesten edessä. Miksi juuri miesten? Tai joku vanhempi nainen valittaa olevansa ilmaa eikä herätä huomiota. Minä olen omana itsenäni täysin hyvä ja riittävä ihminen, enkä tarvitse "tuekseni" vastakkaisen (enkä saman) sukupuolen ylimääräistä huomiota. Olen kuitenkin huomannut, että moni mies pitää seurastani, mutta en usko sen johtuvan siitä, onko mun naamassa ryppyjä vaiko ei.
T.eukko
Kuppikokosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asevelvollisuus on miehille todellakin velvollisuus, joko ihan ihtenään tai sitten korvaavana orjatyönä, mutta naisille vapaaehtoista. Miksi nuoret, hedelmälliset naiset eivät lisääänny ja vaikka luovuta sitten vauvoja adoptioon suomalaisille lapsettomille?
Vain miehiä koskeva asevelvollisuus rikkoo tasa-arvoa. En ymmärrä, miten näin voi olla Suomessa, yleisestä asevelvollisuudesta tulisi luopua. Kenenkään ei tule lisääntyä ilman omaa tahtoa.
T.eukko
Kenenkään ei ole pakko lisääntyä, vaan miksi nuoret, soveliaimmassa olevat nuoret naiset voisi toteuttaa tarkoitustaan ja lisääntyä kansakunnan ja yleisen hyvän nimissä?
Johan minä sen kerroin: Kenenkään ei tule lisääntyä ilman omaa tahtoa. Ja toisakseen lisääntyminen on melko epäekologista.
T.eukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, miksi luulet niin?
T.eukko
T.eukko
Kuppikokosi?
En tiedä.
T.eukko
Joko sinulla on harmaita hiuksia joita yrität peittää hiuksia värjäämällä ?
Iskeekö pian neljänkympin kriisi ?
Vierailija kirjoitti:
Joko sinulla on harmaita hiuksia joita yrität peittää hiuksia värjäämällä ?
Iskeekö pian neljänkympin kriisi ?
Ei ole harmaita, mun hiuslaatuun ei varmaan koskaan tulekaan, koska hiukset tippuu päästä ennen sitä.
EI ole neljänkympin kriisiä, enkä usko moista tulevankaan.
T.eukko
Mähän alan oleen jo tunnettu täälä
t.mies 22v