Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äitini ei pidä minusta?

Vierailija
23.03.2018 |

Olen ihan tavallinen aikuinen, mulla on joskus sotkuinen koti, mutta äitini ei pidä minusta. Johtuuko se minusta? En siis aio tehdä asialle mitään, vaikka se johtuisikin minusta, koska ei mua sotkuinen koti haittaa, mutta eikö jokaisen pitäisi pitää lapsistaan, olivatpa nämä millaisia erilaisia tahansa, kuin itse toivoi?

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, valitettavasti vain sinä itse voit kantaa itsestäsi vastuuta. Kukaan ei voi sinun puolestasi muuttaa mielen sisäisiä asioitasi. Tiedän, että se voi tuntua epäreilulta, mutta muuta keinoa ei ole, koska olet jo aikuinen, et lapsi enää.

Ei tässä ole mistään vastuusta kysymys, todellakaan. Mietin, miten saan äitini tajuamaan, ettei ota enää yhteyttä. Se on hänen vastuullaan tajuta se siitä, miten sen hänelle esitän.

ap

Juuri niin, hän ottaa vastuun itsestään. Sinä et voi pakottaa häntä mihinkään. Voit vain itse olla vastaamatta ja ottaa etäisyyttä häneen. Sillä tavalla otat vastuun itsestäsi.

Eikä hän ota vastuuta itsestään, vai kuvitteletko jotenkin hänen ottavan vastuuta siitä, että tajuaa, mitä hänelle sanon? Ei ota.

ap

Vierailija
122/123 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, valitettavasti vain sinä itse voit kantaa itsestäsi vastuuta. Kukaan ei voi sinun puolestasi muuttaa mielen sisäisiä asioitasi. Tiedän, että se voi tuntua epäreilulta, mutta muuta keinoa ei ole, koska olet jo aikuinen, et lapsi enää.

Ei tässä ole mistään vastuusta kysymys, todellakaan. Mietin, miten saan äitini tajuamaan, ettei ota enää yhteyttä. Se on hänen vastuullaan tajuta se siitä, miten sen hänelle esitän.

ap

Juuri niin, hän ottaa vastuun itsestään. Sinä et voi pakottaa häntä mihinkään. Voit vain itse olla vastaamatta ja ottaa etäisyyttä häneen. Sillä tavalla otat vastuun itsestäsi.

Eikä hän ota vastuuta itsestään, vai kuvitteletko jotenkin hänen ottavan vastuuta siitä, että tajuaa, mitä hänelle sanon? Ei ota.

ap

No sitten olette samanlaisia. Veikkaan kyllä että äitihullun äiti on ihan suhteellisen normaali äiti, ei täydellinen mutta ei mikään hirviökään. Kun hirveintä mitä äitihullulle on tapahtunut, on se että lainattiin heppalehdet serkulle ilman äitihullun lupaa, ja käskettiin siivota oma huone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

No sitten olette samanlaisia. Veikkaan kyllä että äitihullun äiti on ihan suhteellisen normaali äiti, ei täydellinen mutta ei mikään hirviökään. Kun hirveintä mitä äitihullulle on tapahtunut, on se että lainattiin heppalehdet serkulle ilman äitihullun lupaa, ja käskettiin siivota oma huone.

Millälailla olemme samanlaisia? Mitä sellaista mun lapset on sanoneet mulle, mikä ei ole mennyt jakeluun? Ja antoiko sun äitis kaikki lelusi serkuillesi, kun olit 6? Etkä ole vieläkään päässyt kateudestasi mua kohtaan yli, kun mulla olikin paremmin?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän