Mitä ihmettä velat oikein tekee Vauva palstalla??? :'D
Onks ne jotenki huomion hakusia vai miks ne roikkuu täällä eikä esim suomi 24llä tai muulla palstalla?? Täähän on vauva ei vela palsta.
Kommentit (76)
Tää on aihe vapaa palsta, rakas rölliseni. Jos tämä olisi vauva palsta, niin puklaisin ja poistuisin.
Sinkkumies
Tänne joutuu esim. näin:
https://www.vauva.fi/keskustelu/1504886/ketju/amerikan_mammat_mita_on_h…
90% vastauksista oli kylläkin päin hanuria. Puolet kermaa, puolet maitoa.
Sinkkumies
Viimeaikoina olen keskittynyt New Orleanilaiseen ja Amerikkalaiseen keittiöön. Amerikasta siis puhutaan, kuten tuossakin ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Tää on aihe vapaa palsta, rakas rölliseni. Jos tämä olisi vauva palsta, niin puklaisin ja poistuisin.
Sinkkumies
Tänne joutuu esim. näin:
https://www.vauva.fi/keskustelu/1504886/ketju/amerikan_mammat_mita_on_h…
Tuokihan on ihan äideille tarkoitettu. Mamma sana taitaa kumminkin tarkoittaa jonkin sortin vanhempaa eiks je?
ja TAAS tämä KUUKAUDEN TYHMIN KYSYMYS täällä.
T ä m ä o n A I H E V A P A A. Ei vauvanhoito-osasto.
Vai onko sama ihminen joka tekee tämän saman aloituksen joka kk?
Vierailija kirjoitti:
90% vastauksista oli kylläkin päin hanuria. Puolet kermaa, puolet maitoa.
Sinkkumies
Tai eihän tämäkään totta ole. Totuus on se, että rasvapitoisuuden pitää jäädä kevytkerman alle, mutta olla siltikin maistuvaa. Hmm.. mikä sitten on amerikkalaista "kevyt"kermaa.
Sinkkumies
AV-mammat yrittää kieltää tätä veloilta, miehiltä, teineiltä jne!
Tänne on vaan asiaa jos on synnyttänyt, rupsahtanut ja se sika-mies jättänyt!!!
Jenniina-Aborttiina kirjoitti:
Loukkaannuin. Se on Sinkkumies, eikä mikään sikamies.
Sinkkumies
(aloitan youtoo kamppanjan)
Olemme täällä opettamassa äideille oikeinkirjoitusta ja yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ja mä aloitan pliisfuckmetoo kampanjan!
t. ValasMamma joka ei saa miehiltä mitään huomiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ja mä aloitan pliisfuckmetoo kampanjan!
t. ValasMamma joka ei saa miehiltä mitään huomiota
Joillakin on otsaa valittaa siitä, että saavat mahdollisuuksia.
Oikea draamaqueenland.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Olemme täällä opettamassa äideille oikeinkirjoitusta ja yhdyssanoja.
Laitoit tämän ihan liian hienosteltuun muotoon. Se tupakoiva, lähiön, lihava av-mamma ei oikein täytä näitä kriteerejä.
Sinkkumies
Minä olen opettamassa teitä elämään. Minä olen Tie, Totuus ja Elämä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Viimeaikoina olen keskittynyt New Orleanilaiseen ja Amerikkalaiseen keittiöön. Amerikasta siis puhutaan, kuten tuossakin ..
Sinkkumies
Kyllä kait vauva palstallakin voi puhua mitä huvittaa, sei silti juuri vastaa paljolti miksi niin paljon veloja tulee palstalle joka on rakennettu vanhemmuuden päälle. Varsinkin rääkymään.
Jos palstan nimi on vauva niin eikö normaali ihminen oleta sen jotenkin liittyvän sisältöön?
ap
Käyn vain täällä ja seksipalstalla. Hyvät keskustelut. En ole muita palstoja edes vilkaissut, kun ei kiinnosta vauvajutut.
Mikä aiheuttaa velautta? Siis velahan on niinkuin mutantti. Jos kaikki olisivat veloja, ihmiskunta lakkaisi olemasta. Minusta kuitenkin tuntuu, että velatkin kyllä kiinnostuvat oman pienen tuhisevan ihanan vaavin hankkimisesta, kun vain löytävät miehen, jolla on oikeanlaiset geenit.
Vierailija kirjoitti:
www.vauva.fi
Ei
Www.aihevapaa.fi
Linkkisi on viallinen. Tässä toimiva.
Ei mulla haittaa velojen olemassa olo, en vain ymmärrä miks ne tulee rääkymään omasta paremmuudestaan tänne. Ihan kuin kiusaa tekisivät. Tai no yrittäisivät ainakin, kaikilla tappamis jutuilla ja "hehehee" hommillaan.
Sinäänsä ymmärrän miksei joku halua olla vanhempi, itsekkään en tahtonut vanhemmaksi. Mutta kiusaajista en pidä, ja monet täällä roikkuvat velat tuntuu haluavan aiheuttaa pahaa mieltä. Mielessäni näenkin noin yli 40 vuotiaan hieman ylipainoisen tummahapsen, joka ei voisi edes saada enään lapsia vaikka mielensä muuttaisikin. Ensin säälin, ja sitten alkaa ärsyttämään käytös.
Olen ollut kynnysmatto tällaisille ihmisille koko pienen elämäni ajan, ja nyt oikeasti ei jaksa olla enään kiltti ihmisille, jotka sitä ei ansaitse.
ap