Mitä ihmettä velat oikein tekee Vauva palstalla??? :'D
Onks ne jotenki huomion hakusia vai miks ne roikkuu täällä eikä esim suomi 24llä tai muulla palstalla?? Täähän on vauva ei vela palsta.
Kommentit (76)
Sinkkumies vihaaja on taas paikalla. Aion kyykyttää sinua, rakas vihaaja.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
- Suomi24 on silputtu liian moneen osioon, jotta sitä jaksaisi. Täältä löytää keskustelua sellaisistakin aiheista, joista ei osaa odottaa.
- Täältä voi saada nopeammin vastauksen johonkin käytännön kysymykseensä kuin Suomi24:stä (johtuu varmaan tuosta osiojaon puuttumisesta).
- Velanakin haluan olla perillä lapsiperheiden elämästä. Minusta on ihan okei, että muut tekevät lapsia, ja olen sitä mieltä että yhteiskunnan pitää etenkin vähävaraisia lapsiperheitä jelppiä. Ainahan sitä viisastuu, kun kuulee erilaisessa elämäntilateessa olevien ihmisten kokemuksia.
No hei, mun neljällä siskolla on vähän lapsia.. Miten se ei koskettaisia minuakaan, mutta eihän pällit tajua. Sekä rakastan heidän lapsiaan aivan kuten olisivat omiani.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Minä olen opettamassa teitä elämään. Minä olen Tie, Totuus ja Elämä.
Sinkkumies
Itseni ei kyllä ole koskaan tarvinnut mainostaa sinkkuuttani. :) Niin mutta en olekkaan kiertopalkinto, sama mies vieläkin. Varmaan voisin opettaa sinulle, miten suhteessa eletään ilman eroamista.
Ja itse käännän jenkki reseptit suomeksi...enpä ole apua pyydellyt. Niillä tosin ainesosina paljon maissi pohjaisia aineita...suuri maku ero kaikessa. Jopa coca cola maistuu jenkeissä ihan eriltä.
ap
Musta on kiva et täällä on ihmisiä keillä on eri elämäntilanteet. Mut ihmettelen aina kun tulee väittelyitä: lapsiperheet vs. lapsettomat. On kuitenkin niin eri elämäntyylit ja mielipiteet, mietin mitä hyötyä on väittelystä. Usein jokainen tahtoo olla oikeassa.. Mut se on nettikulttuuria 😅
Vierailija kirjoitti:
suomen parhaat diskurssit. eiks suurempi kysymys olis mitä teet vauvapalstan aihe vapaassa kun niitä vaihtoehtoja on toisiakin?
Ohis, mutta diskurssi ei tarkoita keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
- Suomi24 on silputtu liian moneen osioon, jotta sitä jaksaisi. Täältä löytää keskustelua sellaisistakin aiheista, joista ei osaa odottaa.
- Täältä voi saada nopeammin vastauksen johonkin käytännön kysymykseensä kuin Suomi24:stä (johtuu varmaan tuosta osiojaon puuttumisesta).
- Velanakin haluan olla perillä lapsiperheiden elämästä. Minusta on ihan okei, että muut tekevät lapsia, ja olen sitä mieltä että yhteiskunnan pitää etenkin vähävaraisia lapsiperheitä jelppiä. Ainahan sitä viisastuu, kun kuulee erilaisessa elämäntilateessa olevien ihmisten kokemuksia.
No niin, järkevä vastaus. Mutta, en usko sinun olevan yksi nuista huutelijoista? Nuo huutelijat on se suurin ihmetys.
Ap
Jos oppisit puhumaan, niin loukkasinko pahasti ;)
Buahhaahahaa..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Itseni ei kyllä ole koskaan tarvinnut mainostaa sinkkuuttani. :) Niin mutta en olekkaan kiertopalkinto, sama mies vieläkin. Varmaan voisin opettaa sinulle, miten suhteessa eletään ilman eroamista.
Ja itse käännän jenkki reseptit suomeksi...enpä ole apua pyydellyt. Niillä tosin ainesosina paljon maissi pohjaisia aineita...suuri maku ero kaikessa. Jopa coca cola maistuu jenkeissä ihan eriltä.
ap
Kun asuin ulkomailla aloin ajatella englanniksi. Tätä sinä et varmaan ymmärrä. Hienoa, että sinulla menee hyvin. Vähän kun vähennät ylimielisyyttä, niin sinulla menee vielä paremmin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Musta on kiva et täällä on ihmisiä keillä on eri elämäntilanteet. Mut ihmettelen aina kun tulee väittelyitä: lapsiperheet vs. lapsettomat. On kuitenkin niin eri elämäntyylit ja mielipiteet, mietin mitä hyötyä on väittelystä. Usein jokainen tahtoo olla oikeassa.. Mut se on nettikulttuuria 😅
Niin on joo. :) Itsekkään en pidä muista lapsista, kuin omastani. Kuten aiemmin totesinkin ymmärrän velautumisen, en ymmärrä miksi siitä pitää huudella siihen malliin, että näyttää siltä ettei oikeasti ole vapaa ehtoisesti vela. Itsellä ihan surettaa se.
Onpa...omaperäinen kysymys! Viikon Länkyttävä Äityli spotattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
ap
Kun asuin ulkomailla aloin ajatella englanniksi. Tätä sinä et varmaan ymmärrä. Hienoa, että sinulla menee hyvin. Vähän kun vähennät ylimielisyyttä, niin sinulla menee vielä paremmin.
Sinkkumies
Niin noh, eihän se olekkaan minun asiani puhua jenkeistä tällaisena suomi tollona, joka on amerikkalaisen puoliso. :) Vai että ihan ajattelet englanniksi, tätäkään minulla ei ole koskaan ollut tarve erikseen ilmoittaa muille vaikka niin teenkin.
Elä yleistä netissä pliis. Kyllä paljon on meitä, joilla jenkkiläinen perhe. Itselläni vain on etelän poika...varsinaisesti en puhu asiasta paljon vauva palstalla. Koska me suomalaiset ollaan aika liberaaleja.
Ja tosiaan olen se minäkin jenkeissä asustellut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos oppisit puhumaan, niin loukkasinko pahasti ;)
Buahhaahahaa..
Sinkkumies
Et sinä kyllä minua loukkaantumaan saa. Haha. Voi jee. Höpö sinä.
Minulla ei ole intoa oikein kirjoittaa, miksi? Koska kirjoitan koneella nopeasti. Kunhan ovat jokseenkikkaan ymmärrettäviä lauseita niin annan mennä läpi. En jaksaisi koko ajan katsoa näppäimiä kirjoittaessani. Tämä on kumminkin vain keskustelu palsta ei lukion äidinkielen koe.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme täällä opettamassa äideille oikeinkirjoitusta ja yhdyssanoja.
Laitoit tämän ihan liian hienosteltuun muotoon. Se tupakoiva, lähiön, lihava av-mamma ei oikein täytä näitä kriteerejä.
Sinkkumies
En tupakoi, juo alkoholia tai käytä huumeita. Rakastan patikointia ja luontoa. Eli en ole lihava. :) Miinusta siitä että olen lyhyt. Alle 160 cm.
Ehkä joku on kaikkea mitä sanoit, mutta hepä eivät tätä aloittaneet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä aiheuttaa velautta? Siis velahan on niinkuin mutantti. Jos kaikki olisivat veloja, ihmiskunta lakkaisi olemasta. Minusta kuitenkin tuntuu, että velatkin kyllä kiinnostuvat oman pienen tuhisevan ihanan vaavin hankkimisesta, kun vain löytävät miehen, jolla on oikeanlaiset geenit.
Harmi että sun äitisi löyti sun isäsi aikoinaan, pälli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä aiheuttaa velautta? Siis velahan on niinkuin mutantti. Jos kaikki olisivat veloja, ihmiskunta lakkaisi olemasta. Minusta kuitenkin tuntuu, että velatkin kyllä kiinnostuvat oman pienen tuhisevan ihanan vaavin hankkimisesta, kun vain löytävät miehen, jolla on oikeanlaiset geenit.
Harmi että sun äitisi löyti sun isäsi aikoinaan, pälli.
Oletpa ilkeä. Katkeruutta? HMMMM???
Pitäis luopua referencesissttä netti kulttuuriin, porukka liian vanhaa täällä.
Ap