Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ihminen menneisyydessäsi, jolle toivot pelkkää pahaa?

Vierailija
23.03.2018 |

Mulla on, parikin. Ovat loukanneet minua niin, että se vaikutti elämääni.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Maailma olis hitusen parempi paikka, jos kyseinen mies poistuisi täältä kiusaamasta ihmisiä. En mitenkään verenpaineet korskuen edes vihaa - voisin vaan tyytyväisenä tuupata hänet rotkoon.

Vierailija
2/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaisin energiaa moiseen kun sen voi käyttää paremminkin? Toivomalla pahaa annat niille kohteille elämässäsi valtaa mikä  ei niille kuulu eli ne pitävät sinua edelleen otteessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi henkilö, joka oli kuin itse paholainen. Yritti tuhota psyykeni ja osittain onnistuikin. Ilkeä naisopettaja.

Vierailija
4/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen esimies kyllä.

Vierailija
5/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yksi henkilö, joka oli kuin itse paholainen. Yritti tuhota psyykeni ja osittain onnistuikin. Ilkeä naisopettaja.

Ansa Kynttilä?

Vierailija
6/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei... Paskimmillekin toivon, että tervehtyisivät yläpäästä.

Vierailija
7/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhlaisin energiaa moiseen kun sen voi käyttää paremminkin? Toivomalla pahaa annat niille kohteille elämässäsi valtaa mikä  ei niille kuulu eli ne pitävät sinua edelleen otteessaan.

Heillä oli se valta pilata elämäni, tajuatko, ettei se mun hyvää heistä ajattelulla muutu?

Vierailija
8/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei.

Vierailija
9/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule mieleen ketään. on ihmisiä, joista en pidä / joiden kansa on sukset menneet ristiin, mutta en jaksa vaivautua aktiivisesti toivomaan heille pahaa. turhaan kuluisi päivää ärtyneenä käärmeilyyn. keskityn mieluummin miettimään muita asioita jättäen tampiot pois mun päästä ja päiväjärjestyksestä.

Vierailija
10/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
11/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen poikaystäväni sukulaiset.

Jouduin velkavankeuteen heidän takia.

Vierailija
12/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle ihmiselle toivon samanlaista kohtelua jonkun hänen ystävänsä taholta, miten hän itse kohteli minua. En kyllä tiedä, ymmärtäisikö hän sitä kuitenkaan. Voi olla että laput silmillä loukkaantuisi verisesti eikä tajuaisi kohtelevansa muita ihan samalla tavalla. 

Mutta toivon silti, että hän maistaisi omaa lääkettään jossain vaiheessa elämäänsä. Minusta se olisi kohtuullista, vaikka eihän universumia sellainen kiinnosta. 

Vierailija
13/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin menneisyydestä eikä nykyisyydestä kyseinen henkilö...

Vierailija
14/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on yks tyyppi. Ei ollut minulle edes kauhean paha, mutta kiusasi paria tyyppiä todella todella pahasti. Eikä edes loppunut siihen että tänä kiusaaja muutti toiselle puolelle suomea ja "kasvoi" aikuiseksi. Jatkoi näiden henkilöiden

kiusaamista aina kun kävi äitinsä luona kotikunnassamme. Siis tän kundin silmistä oikeesti loistaa pahuus.

Vierailija
15/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu on yks tyyppi. Ei ollut minulle edes kauhean paha, mutta kiusasi paria tyyppiä todella todella pahasti. Eikä edes loppunut siihen että tänä kiusaaja muutti toiselle puolelle suomea ja "kasvoi" aikuiseksi. Jatkoi näiden henkilöiden

kiusaamista aina kun kävi äitinsä luona kotikunnassamme. Siis tän kundin silmistä oikeesti loistaa pahuus.

Niin no tällaista pahan toivomista en oikein tajua, jos kerran henkilö ei sinua satuttanut. Siis tai no jos pikku-Eerikan äitipuoli ois tuttuni, niin jaksaisin toivoa sille varmaan kerran viikossa kuolemaa tms.

ap

Vierailija
16/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itseasiassa moniakin.

Vierailija
17/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin koen enkä tuhlaa elämääni kusipäiden vihaamiseen. Minä ignooraan ja väistän heitä sekä elän omaa elämääni.

Vierailija
18/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat oi niin rakkaat vanhempani....

Vierailija
19/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin koen enkä tuhlaa elämääni kusipäiden vihaamiseen. Minä ignooraan ja väistän heitä sekä elän omaa elämääni.

Miten sä ignooraat sen, että he ovat vaikuttaneet elämääsi?

Vierailija
20/48 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutamakin.

Toivon että elämä joskus opettaisi heitä ja sairastuisivat, niin kuin minä silloin joskus.

Sairauteni takia jäin pois työelämästä ja nämä kutsuivat minua avoimesti loiseksi, yhteiskunnan kuormittajaksi ja kehottivat myös t a p p a m a a n itseni :)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi