Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan lapsuudessamme kiertäneitä urbaanilegendoja

Vierailija
23.03.2018 |

Aloitan tällä jonka kaikki ovat kuulleet. Eli joku poika pyöräili pakkasessa ilman pipoa, aivot jäätyivät ja poika kuoli.

Tätä leviteltiin ahkerasti kun olin ekaluokalla ja kyllä pysyi pakkasella tiukasti pipo päässä :D

Kommentit (845)

Vierailija
761/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoisesta kynsilakasta saa aidsin :)

Mustekynätatsasta saa syövän.

Jos piirtää tussilla käteen tai jalkaan, tulee verenmyrkytys.

Vierailija
762/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi niin kaiken ikäiset puhui kuinka kaikki ruotsalaiset on homoja, tai ainakin siellä on enemmän homoja kuin missään muualla koko maailmassa. Jopa sellaisetkin ihmiset, jotka muissa asioissa olivat ihan fiksuja ja totuudenmukaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raision margaiinitehdas käytti 1960-luvun alussa kissanraatoja ja auton jäteöljyä margariinin raaka-aineena. 

MTK ja Valio käytti sitä huhua lyömäaseena "aidon" voin puolesta. 

Ei mikään urbaalinlegenda ole vaan totta. Pitää alkaa etsiä.

Vierailija
764/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raision margaiinitehdas käytti 1960-luvun alussa kissanraatoja ja auton jäteöljyä margariinin raaka-aineena. 

MTK ja Valio käytti sitä huhua lyömäaseena "aidon" voin puolesta. 

Ei mikään urbaalinlegenda ole vaan totta. Pitää alkaa etsiä.

Totta mikä totta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Margariiniskandaali

https://yle.fi/uutiset/3-6504391

https://www.paivanlehti.fi/tama-on-suomen-pahin-elintarvikeskandaali-ku…

Vierailija
765/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun alkuperäiseen Pokemon-sukupolveen - olin ekaluokalla, kun anime, kortit ja lelut olivat suosionsa huipulla. Tuolloin kiersi sitkeä legenda, että niissä keräilykorttipaketeissa olisi ollut huumetta. Millaista, se ei koskaan selvinnyt, mutta kortit kiellettiin meillä koulussa ja samoin vanhempani kielsivät minua ostamasta niitä.

Kaverin kanssa kävimme kuitenkin ostamassa niitä kioskilta, ja muistan vieläkin sen hirveän kuumotuksen, kun avasimme pakan. Olimme varmoja, että nyt huumaannumme.

Olen oikeasti yllättynyt, jos opettajat ja vanhemmatkin luulivat että niissä on huumeita. Meidän koulussa kortit kiellettiin, koska oppilaat varastivat niitä toisiltaan.

Vierailija
766/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveystarkastuksessa pojille suoritettava lusikkatesti

Miehelle on tehty. Luulin itsekin että on vaan puhetta, yllätyin todella kun kertoi että tuota on oikeasti tehty

Siis mikä tämä miesten lusikkatesti on/oli?

Vierailija
767/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskaluokan alkaessa isommat sanoivat, että terveystarkastuksessa laitetaan kylmä lusikka kivesten alle, jotta voidaan tarkistaa toimiiko seisokki. Kyllähän sitä sitten mietti, että voisikohan se pitää paikkaansa.

Vierailija
768/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin tuota Markus-setä -juttua todeksi, niin monesti on enoni tapausta muistellut :(

90-luvulla puhuttiin nuoresta miehestä, jonka kaverit järkkäsivät hänelle polttarit iltana ennen hääpäivää. He sitoivat miehen silmät, ja veivät hänet benji-hyppäämään. Valitettavasti vain seurue oli kaikki niin humalassa, että köysi kiinnitettiin huonosti, ja nuori mies heittäytyi onnensa aattona kuolemaansa. KAIKKI tunsivat joko morsiamen tai sulhasen, ja lehdessäkin oli kuulemma juttua ollut, joka toki asian todeksi todensi.

80-luvulla kuollut sulhanen/juhlavieras käärittiin mattorullan sisään, mutta hän ei ollutkaan kuollut vaan tukehtui paketissaan.

Off topic hieman. Eikös USA:ssa ollut sellainen tapaturmainen kuolemantapaus, kun nuori mies tippui rullatun painimaton sisälle pää edellä ja tukehtui sinne?

Vierailija
769/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos istuu esim. uimahallissa vahingossa miehen pyyhkeen päälle, voi tulla raskaaksi.

Vierailija
770/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko kertoi mulle lapsena että tummaihoiset ihmiset on siksi kovempia juoksemaan kuin vaaleaihoiset koska niillä on lihassyyt poikittain kun vaaleilla ne on pitkittäin.

Vierailija
771/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku hyppäsi uimahallin (tai meillä se taisi olla aina maauimala) korkeimmasta hyppytornin tasanteesta mahalleen veteen, sen maha aukesi ja kaikki sisuskalut levisi veteen. Tarinaa oli hyvä kertoa varsinkin silloin jos jostain syystä sattui olemaan niin että joku korkealla oleva hyppytasanne oli suljettu.

Ah mä oon kuullut tämän mutta niin että suolet pamahtivat selkäpuolelta ulos! 

Pääkaupunkiseudulla kerrottiin, että yhtenä yönä puliukko meni salaa Stadikalle, hyppäsi/putosi 10 metrin hyppytornista mahalleen ja aamulla työntekijät löysivät ruumiin jonka kellui omissa suolissaan vedessä. Tämä lisäsi tarinan uskottavuutta, isompaa yleisöä ei ollut näkemässä koska oli yö, ja se ei ollut kenenkään tuttu koska se oli "vaan joku spurgu". Eli koska kukaan ei nähnyt eikä tuntenut henkilöä, ei voitu todistaa ettei kukaan nähnyt eikä tuntenut henkilöä... vai mitenkäs se menikään.

Vierailija
772/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Huumediilerit norkoilee koulujen liepeillä ja tarjoavat ilmaisnäytteitä :D

- Joku otti LSD:tä, luuli itseään appelsiiniksi ja alkoi kuorimaan ihoaan

Tuollaista huumevalistusta oli 1990-luvulla yläasteella, siellä kävi joku muka entinen narkkarikin kertomassa noita tarinoita. Semmonen nahkatakkinen jätkä :D

Voi vitsit kun lukee näitä. Onneksi meille tuli asiallinen vanha mies, joka kertoi huumeiden käytöstään vain että se oli ihan per seestä ja siitä sai hivin.

Vierailija
773/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jo kahdeskymmenes joka sanoo että jos juo Mountain Dew limskaa niin kivekset surkastuu.

Tytöt ja naiset voi siis kyseistä sokerivettä juoda.

Vierailija
774/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko kertoi mulle lapsena että tummaihoiset ihmiset on siksi kovempia juoksemaan kuin vaaleaihoiset koska niillä on lihassyyt poikittain kun vaaleilla ne on pitkittäin.

Mutta vaaleat on mitä ilmeisimmin fiksumpia kun Afrikka ei ole saavuttanut mitään ja valkoisten Eurooppa on keksinyt kaiken, demokratiasta, opetus järjestelmään jne...

Vierailija
775/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo jaksanu lukea ketjua mutta pakko oli tulla kommentomaan silti että Ruokolahden leijona!! Moni muistaa :D

Ruokolahden leijona oli totta. Sen tassunjäljet kävi tunnistamassakin joku suurpetoasiantuntija

Vierailija
776/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan kun internet tuli niin dementoitunut mummuni väitti sen kirskuntaäänen (kun yhdistettiin nettiin) johtuvan siitä että saa tana yrittää tunkeutua sen avulla nuorten aivoihin. Pieni paikkakunta ja paljon "himouskovaisia" ja tämähän levisi ympäri pikkukaupunkia.

Ai se modeemin ääni? :D No aika demoniselta se kyllä kuulosti

Vierailija
777/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kurkkii tuotoksiaan vessassa, saa näärännäpyn.

Vierailija
778/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan kerran kun kosket johonkin huumeeseen saat psykoosin ja alat kuorimaan itseäsi veitsellä kun luulet olevasi appelsiini. Huumevalistusta 90-luvulta.

Muistan tämän niin elävästi! Eri tarinoiden mukaan se oli joko lsd tai amfet amii ni. Niin paljon säikähdin, ettei sitten tullut koskaan kokeiltua.

Vierailija
779/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat mikron päälle niin, ettei siellä ole mitään sisällä, se räjähtää kuin Tsernobyl.

Vierailija
780/845 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katsot kieroon ja ilvehdit, niin naamasi jää siihen asentoon.

Biafran lapset kärsivät nälkää, koska sinä et jaksa kaikkea lautaselle asetettua ruokaa.

Olen syntynyt -54 

Sama juttu, mutta meille 70-luvulla syntyneille ne oli Etiopian lapset, jotka kuoli nälkään, jos me ei syöty kaalilaatikkoa loppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi