Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetellaan lapsuudessamme kiertäneitä urbaanilegendoja

Vierailija
23.03.2018 |

Aloitan tällä jonka kaikki ovat kuulleet. Eli joku poika pyöräili pakkasessa ilman pipoa, aivot jäätyivät ja poika kuoli.

Tätä leviteltiin ahkerasti kun olin ekaluokalla ja kyllä pysyi pakkasella tiukasti pipo päässä :D

Kommentit (845)

Vierailija
661/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun orava puree, se puree niin kauan että hampaat palaavat takaisin yhteen (eli sormen poikki).

Jos katsoo humalaista silmiin, tulee itsekin känniin.

Vierailija
662/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti Halonen on lesbo ja hänen puolisonsa on homo.

Tätä kerrottiin Halosen presidenttikaudella, koska Halonen oli ollut Setan puheenjohtaja. Halonen itse on kertonut ryhtyneensä puheenjohtajaksi sen takia, että kukaan homo ei uskaltanut ottaa tehtävää vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee yksin liian syvälle metsään, tulee Mettänviepä ja kadottaa ikiajoiksi. 

Vierailija
664/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa tikun käteen tai jalkaan, siitä lähtee punainen viiva sydämeen jolloin kuolee :D

Vierailija
665/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se menikään se juttu, että perhe meni huvipuistoon ja hukkasi jostain syystä toisen lapsistaan. Ystävällinen setä tarjoutui vahtimaan tallella olevaa lasta sillä aikaa kun toista etsittiin. Eikä kumpaakaan lasta enää sen jälkeen nähty.

Vierailija
666/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joku, joka söi liikaa karkkia ja laiminlöi hampaiden pesun, sai rippikoululahjaksi tekarit. 

Onkohan tää siitä lähtöisin kun mun vanhempien nuoruudessa 50-luvulla moni tosiaan sai tekarit rippilahjaksi. Ei sitä karkkia kyllä syöty kun se oli niin kallista, mutta hammashoito oli huonoa tai sitä ei ollut ollenkaan saatavilla syrjäkylillä.

Vierailija
667/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvun puolivälissä ala-asteella alkoi levitä huhu, että homot laittaa korviksen vain toiseen korvaan, jotta tunnistaisivat toisensa. Jos oikein muistan niin korvis piti olla oikeassa korvassa. Tästä löytyy ihan keskusteluita netistä. Mua kiinnostaa tietää oliko asia todella näin vai onko kyseessä urbaanilegenda? 

Muistan ettei kukaan poika uskaltanut käyttää koulussa korviksia ja jos käyttivät piti varmistaa, että korvikset on molemmissa korvissa. :D 

Mä olen kuullut tämän lisäksi sellaisen jutun, että homoilla etusormi ja nimetön ovat aina samanpituisia. Olen homo ja mulla on etusormi pidempi, joten kumoan väitteen ellen sitten oikeasti olekin kaappihetero. :D

Vierailija
668/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku hyppäsi uimahallin (tai meillä se taisi olla aina maauimala) korkeimmasta hyppytornin tasanteesta mahalleen veteen, sen maha aukesi ja kaikki sisuskalut levisi veteen. Tarinaa oli hyvä kertoa varsinkin silloin jos jostain syystä sattui olemaan niin että joku korkealla oleva hyppytasanne oli suljettu.

Ah mä oon kuullut tämän mutta niin että suolet pamahtivat selkäpuolelta ulos! 

Vierailija
669/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki kiinalaiset hyppää täsmälleen samaan aikaan ilmaan, maapallo suistuu radaltaan. Lisäksi kiinalaiset olivat suunnitellutkin sitä.

Vähän samantapainen on jonkun laskelma, että Amerikan manner uppoaa vinteille varastoitujen National Geographic- lehtien vuoksi. Niitä kun on ollut tapana säilöä kuin aarteita.

Tämä taisi olla enemmän kieli poskessa tehty olettama.

Vierailija
670/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvun puolivälissä ala-asteella alkoi levitä huhu, että homot laittaa korviksen vain toiseen korvaan, jotta tunnistaisivat toisensa. Jos oikein muistan niin korvis piti olla oikeassa korvassa. Tästä löytyy ihan keskusteluita netistä. Mua kiinnostaa tietää oliko asia todella näin vai onko kyseessä urbaanilegenda? 

Muistan ettei kukaan poika uskaltanut käyttää koulussa korviksia ja jos käyttivät piti varmistaa, että korvikset on molemmissa korvissa. :D 

Mä olen kuullut tämän lisäksi sellaisen jutun, että homoilla etusormi ja nimetön ovat aina samanpituisia. Olen homo ja mulla on etusormi pidempi, joten kumoan väitteen ellen sitten oikeasti olekin kaappihetero. :D

Mulla heteronaisella on l-koodikädet. Etusormi on lyhyempi.

Toisaalta en ole ikinä ollut hirmu naisellinen. Lisämunuaisen ovat sikiökaudella tuottaneet enemmän mies -kuin naishormoneja.

Vierailija
671/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nielaisee purkan se tukkii suoliston ja siihen kuolee. Kerran nielaisin vahingossa ja olin siitä kauhuissani. :D Lisäksi legendan mukaan yläasteikäiset olivat uittaneet tamponeita viinassa ja työntäneet ne ahteriinsa/vaginaansa jotta saisivat kunnon kännit ja nopeasti alkoholin imeytyessä suoraan verenkiertoon. Ilmeisesti tässä tosin oli puoli totuutta mukana kun aina säännöllisin väliajoin näkee otsikoita asiasta, vaikka itse kuulin jutun ensimmäistä kertaa jo 90-luvulla. 

Mountain Dewin tullessa kauppoihin levitettiin myös huhua että kivekset kutistuvat sitä juomalla. En tiedä mihin tuo perustui. 

Kokeilepa alkoholia limakalvoille. Tai mieluiten ei.

Luulisi ettei nesteessä liotettu, pehmennyt tamponi mene edes emättimeen, saati sinne tiukempaan onkalon, jonne niitä on kuulemma myös työnnetty.

Vierailija
672/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krematoriossa poltettavat ruumiit nousevat kuulema jossain polton vaiheessa istualleen.

Kyllä näin voi tapahtua. Ei se varmaan säännönmukaista ole.

Vierailija
673/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta Ricky Martin jutusta löytyy joku video YouTubesta : D

Ja on varmasti aito.!!

Oliko tämä ironiaa?

Uskoin aluksi tuohon juttuun ja mietin monta kertaa, mitä sille tytölle myöhemmin tapahtui. Loppuelämä pilalla yhden hölmöilyn takia. Vanhempana ja viisaampana aloin epäillä, että juttu taitaa olla keksitty.

Niin se onkin keksitty, monia versioita tästäkin tarinasta ympäri maailmaa.

Vierailija
674/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs puolituttu rastapäinen tyttö kävi Australiassa ja vaelteli siellä koillisosan sademetsissä. Palasi sitten kotiin ja alkoi olla huonovointinen, sai kuumekohtauksia ja allergisia reaktioita. Päänahkaakin kutitti niin, että päätti leikkauttaa rastat pois.

Kampaajalla sitten kampaaja nipsaisi ensimmäisen rastan poikki ja yhtäkkiä pudotti kiljuen sakset. Tytön rastat olivat täynnä pieniä punkkeja, niitä suorastaan kihisi.

:D

Vierailija
675/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiveshiki muka paranisi lusikkatestillä, pah!

Vierailija
676/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luet hämärässä, menee näkö :-D :-D   ei menny ennenku 50-vuotiaana (ikänäkö)

Vierailija
677/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpparin tulehduksessa (joka voi johtaa myös puhkeamiseen) on usein siellä jumissa siemen tai pala kakkaa tms :D eli ihan tuulesta temmattu juttu tuo ei ole. T. Lääkäri

Vierailija
678/845 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta Ricky Martin jutusta löytyy joku video YouTubesta : D

Ja on varmasti aito.!!

Oliko tämä ironiaa?

Uskoin aluksi tuohon juttuun ja mietin monta kertaa, mitä sille tytölle myöhemmin tapahtui. Loppuelämä pilalla yhden hölmöilyn takia. Vanhempana ja viisaampana aloin epäillä, että juttu taitaa olla keksitty.

Niin se onkin keksitty, monia versioita tästäkin tarinasta ympäri maailmaa.

Siis tätä ei ole oikeasti, oikeasti koskaan tapahtunut? 

Vierailija
679/845 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kiersi "tositapahtuma" risteilymatkustajasta joka ei palannut Tallinnan yöstä. Löytyi viikkojen jälkeen jostain kujilta silvottuna,oli maksat ja munuaiset tai sydän kaivettu ulos.

Toinen versio oli että palasi takaisin "hirveä" arpi jossain ja jokin sisäelin oli poissa.

Tämäkin aina isän/äidin työkaverin tuttavan ukii/mummi/serkku/veli tms-

Vierailija
680/845 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980- luvulla Kansan Tahto- kommunistilehti pilkkasi amerikkalaislehden(taisi väittää NY Times) tyhmyyttä.

NY Timesin mukaan suomalainen arvostettu sanomalehti Ammennusastia julkaisi uutisen Siperiassa poratun reiän helvettiin, reikään laskettu mikrofoni tallensi kidutettujen sielujen kirkunaa.

Myöhemmin juttu on putkahdellut esille siellä täällä ääriuskovaisten julkaisuissa.

Yhä esim. youtubeen ladataan videoita aiheesta.

Sain vastikään selville, että "Ammennusastia" on todella ollut olemassa, se on ollut jonkun lahkon ilmaisjakelulehti.

"Well to hell"- tarina on syntynyt Yhdysvalloissa, tullut saarnamiehen mukana Suomeen, josta taas levisi takaisin jenkkeihin, jossa sitten referoidaan hihhulijulkaisua sanomalehtenä.