Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiireinen tai ruoanlaittoa vieroksuva, paljonko maksaisit kotiruoan kotiinkuljetuksesta?

Vierailija
22.03.2018 |

Paljonko olisit valmis maksamaan siitä, että kotiisi tuotaisiin kerran viikossa iso satsi hyvää peruskotiruokaa? Isolla satsilla tarkoitan esim. kunnon isoa vuokaa makaronilaatikkoa tai isoa kattilallista jotain hyvää keittoa. Ruoat voisi tilata myös kasvisversioina.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska en syö makaronilaatikkoa.

Vierailija
2/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, koska en syö makaronilaatikkoa.

Jospa se sitten olisi vain "esim". se makaronilaatikko. Ei olisi ihan pakko tilata juuri sitä mistä ei tykkää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ikävästi korostaisi sitä että olen kädetön jos peruslihapullia tilaisin kotiin. Voisin jostain kioskista kyllä napata mukaan.

Vierailija
4/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti ruuasta ja sen määrästä... Kyllä kotiinkuljetuksesta voisi jotain maksaa, mutta en pysty heittämään arviota. Minusta olisi kiva, jos pizzerioiden ym. vaihtoehtona olisi (hyvä) kotiruoka.

Vierailija
5/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ikävästi korostaisi sitä että olen kädetön jos peruslihapullia tilaisin kotiin. Voisin jostain kioskista kyllä napata mukaan.

Aivan! Luuletko, että kotiruoka on yleensäkin sellainen konsepti, joka ei oikein kiinnosta ihmisiä? Ap

Vierailija
6/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietysti ruuasta ja sen määrästä... Kyllä kotiinkuljetuksesta voisi jotain maksaa, mutta en pysty heittämään arviota. Minusta olisi kiva, jos pizzerioiden ym. vaihtoehtona olisi (hyvä) kotiruoka.

Niinpä! On vähän ihmeellistä, kuinka hankalaa on saada ns. kotiruokaa oikein mistään. Pohdin näitä juttuja siksi koska lähipiirissä on niin monia ihmisiä, jotka ovat kyllästyneet kiireessä tilattuihin foodora-annoksiin ja osin potevat syyllisyyttä siitä ettei lapselle ehdi koskaan tehdä mitään "normaalia" ruokaa. Mun tehtäväni ei ole tuomita ketään, mutta ajattelin että olisivatkohan ihmiset sitten valmiita maksamaan siitä ihan tavallisesta (ja terveellisestä) kotiruoasta myös. Ap

Vierailija
7/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! On vähän ihmeellistä, kuinka hankalaa on saada ns. kotiruokaa oikein mistään. Pohdin näitä juttuja siksi koska lähipiirissä on niin monia ihmisiä, jotka ovat kyllästyneet kiireessä tilattuihin foodora-annoksiin ja osin potevat syyllisyyttä siitä ettei lapselle ehdi koskaan tehdä mitään "normaalia" ruokaa. Mun tehtäväni ei ole tuomita ketään, mutta ajattelin että olisivatkohan ihmiset sitten valmiita maksamaan siitä ihan tavallisesta (ja terveellisestä) kotiruoasta myös. Ap

Et tule mistään saamaan rahallakaan terveellistä ruokaa kotiin kannettuna.  Yrityksethän tekevät sen ruuan eineksistä.

Vierailija
8/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tule mistään saamaan rahallakaan terveellistä ruokaa kotiin kannettuna.  Yrityksethän tekevät sen ruuan eineksistä.

Nimenomaan! Mä ajattelinkin että jos mä alkaisin tekemään sitä ruokaa ihan itse ja ei eineksistä. Ap

Vierailija
9/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittäjä, teen pitkää päivää. Kotona 3 nälkäistä murkkua. Jos joku toisi joka arkipäivä maistuvan hyvän kotiruoan esim klo 15 meille x 4 hlölle + houkuttelevan salaatin, voisin maksaa esim. 20 eur kerta alv 0%. Viikossa 100 eur. Hitsi että toivoisin sellaista palvelua! Pk seudulle, asumme 22 km keskustasta. Ja ruoan pitäisi olla hyvää. Ei mitään suurkeittiömoskaa. Vaan kuin itse tehtyä, lihapullia makatonilaatikkoa lihakeittoa vuokia... kyse ei ole siitä että en itse osaisi vaan siitä etten EHDI! Mun fokus on muualla kuin hellan ääressä. Mun mielestäni meidän suomalaisten pitäisi enemmän erikoistua. Keskittyä omaan osaamiseensa ja listä palveluiden ostoa toisiltaan. Lisää pienyrittäjyyttä! Hyvä idea ketjun aloittajalla.

Vierailija
10/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin kyllä jos saisin tuollaista kotiruokaa,ehdottomasti kyllä

Vierailija
11/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiruuan kotiinkuljetus tuskin maksaisi sen enempää kuin pizzan tai kebabin kotiinkuljetuskaan, joten saman verran olisin valmis maksamaan kuljetuksesta. 

Vierailija
12/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Alan keittämään tämän kadun asukkaille. Soppatykissä torstaisin hernekeittoa. Loistava idea. ruokailu kerrostalon nurmikolla klo15- klo 18.00. arkisin.

Vierailija
13/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin siitä, että pitokokki tulisi kerran viikossa laittamaan meille ruokaa 3-4 päivän tarpeiksi, sen vanhempaa ei halua syödä. Olisi kunnon paistia, monipuolisia salaatteja jne.

Vierailija
14/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ihan peruskotiruokaa, jossa ei ole lisäaineita, voisin maksaa 5 e/kerta keskustassa.

Vierailija
15/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen asettelu on järjetön. Minkälaisella kalustolla ja mihin hintaan pystyt kuljettamaan on oikea kysymys.

Ota huomioon kaluston poisto, verotus, dieselin hinnan korotus ynnä muut markkinalain asetukset, kaluston huolto jne. 

Sinkkumies

Vierailija
16/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi ihan peruskotiruokaa, jossa ei ole lisäaineita, voisin maksaa 5 e/kerta keskustassa.

Siinä jäisi kyllä tekijä kovasti tappiolle.

Vierailija
17/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synergia edut. Voitko kuljettaa esim. kaupoista tilauksia +muuta? Mihin kaikkeen pystyt, milloin se on kannattavaa. 

Sinä teet laskelmat. Jos kotiinkuljetuksen hinta on järjetön, niin unohda se ideasi heti.

Sinkkumies

Vierailija
18/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran mitä se on pizzerioissa.

Vierailija
19/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisitko kotiinkuljetuksen hinnan 2,99 jos jalkasi olisi poikki? Voisiko tämä olla jokapäiväistä toimintaa, ovatko päiväsi kiireisiä ja arvostat omaa aikaasi?

(jne. En mä sulle koko myyntiesitettä kirjoita)

Sinkkumies

Vierailija
20/72 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksen asettelu on järjetön. Minkälaisella kalustolla ja mihin hintaan pystyt kuljettamaan on oikea kysymys.

Ota huomioon kaluston poisto, verotus, dieselin hinnan korotus ynnä muut markkinalain asetukset, kaluston huolto jne. 

Sinkkumies

No en kai minä nyt sitä teiltä kysele mihin hintaan minä pystyn asian hoitamaan. Sehän on täysin minun vastuullani. Kysyn nyt sitä, mitä ihmiset olisivat teoriassa valmiita maksamaan. Ap