Nainen,onko Jared Leto mielestäsi sen näköinen mies, että menisit mieluusti treffeille hänen kanssaan?
kaikki tietää miltä näyttää. Onko hän sinun makuusi, nainen?
Kommentit (22)
Oli nuorena, nyt liian vanha mun makuun.
N27
Jared Leto on tosiaan mies, jota edes parta ei tee maskuliinisen näköiseksi. Hän on hyvin feminiinien mies, mutta onhan hänellä paljon naisihailijoita.
friikki ja pedofiili, vaikka onkin söpönnäköinen, mutta sisältä mätä kun saatana.
Ei oo, vaikka sanoisin, et on objektiivisesti ihan hyvännäköinen, niin ei oo mun makuun.
Kaikki tietää miltä hän näyttää? No en tiennyt, piti googlata. Ei nappaa. En menisi treffeille.
Vähän nuorempana oli juu, semmonen söpö ei mikään äijämäinen äijä kylläkään, nykyään jotenkin liian luihu... näyttää muuten vähän Jeesukselta :)
Tykkään. Ulkonäkönsä kuvaa miesihannettani.
Joo. Lahjakas tyyppi.
Ulkonäkökin mulle mieleinen.
Vierailija kirjoitti:
friikki ja pedofiili, vaikka onkin söpönnäköinen, mutta sisältä mätä kun saatana.
Miten niin?
Nämä on ihan hölmöjä kysymyksiä. En koskaan voisi olla kenenkään kanssa pelkän ulkonäön perusteella.
On todellakin ulkonäkö mun makuuni.
Olen saanut kuitenkin sellaisen kuvan, että olisi jokseenkin itsekäs. Ei varmastikaan luonteltaan olisi mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on ihan hölmöjä kysymyksiä. En koskaan voisi olla kenenkään kanssa pelkän ulkonäön perusteella.
Ei kai tässä niin annettu ymmärtääkään.
Miksi joku nimitti friikiksi ja pedofiiliksi?!
Ei ole. Liian jotenkin nukkemainen tai poikamainen kasvoiltaan. Ja sama homma parrankin kanssa, vaikka yleensä parroista tykkään.