Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mieheltä, jota tapailen, mikä olisi pahinta mitä voisi tapahtua sängyssä..

Tytteli88
22.03.2018 |

Juu, elikkä olen tässä kuukauden päivät tapaillut todella ihanaa, mukavaa ja miellyttävää miestä. Ollaan noin puolet ajasta nukuttu yhdessä, mutta olemme tietoisesti päättäneet, että emme harrasta vielä seksiä. Molemmat haluaa odottaa vielä. Mulla on ihanan kutkuttava tunne, just se sama kuin teininä, kun perhoset jyllää vatsassa :) Kaikki on mennyt tähän saakka täydellisesti, kunnes eilen sitten nukkumaan käydessä juteltiin kaiken maailman asioita ja kysyin siinä että mikä olis hirvein katstrofi, mitä vois tapahtuu sängyssä.. Vastaus oli, että jos nainen ei saa orgasmia. Kysyin vielä täsmennystä, niin hän kokisi asian loukkauksena ja epäonnistumisena.

Tää oli nyt paha rasti meikäläiselle. En ole ikinä saanut yhdynnän aikana orgasmia. Olen 30v ja sain 27 vuotiaana ensimmäisen kerran orgasmin lelujen avulla. Itselläni on estoja (epävarmuus kropasta jne), ja en ole vielä koskaan leikkinyt leluillani miehen seurassa, vaan orgasmit saan itsekseni viettäessä "omaa aikaa". :) Tulen helposti lelujen avulla, mutta yhdynnässä en tule.

Miten tällaisen asian voisi ottaa esille, jotta mies ei kaikkoa? En pysty kuvittelemaan, että saisin vielä aikoihin orgasmia yhdynnässä, koska päänupissani ei ole kaikki ok ja en pysty olemaan estoitta. Jos tuo on miehen mielestä se kamalin asia, mitä sängyssä voisi tapahtua, niin tuntuu, että meidän seksin suhteen kyllä peli on nyt pelattu :( Haluan ottaa asian esille, mutta pelkään, että välimme kaikkoavat..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sama asia sille miehelle, niin minä tekisin.

Vierailija
2/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sama asia sille miehelle, niin minä tekisin.

Juuri näin - mies joko ymmärtää tai ei ymmärrä, ja jos ei, niin sellaista tyyppiä tuskin haluat...?

Mr.48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttele vaan, niin muutkin tekee.

Vierailija
4/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuleeko mies, että naiset saavat yhdynnässä orgasmin ihan arkipäiväisesti? Jos luulee, niin kannattaisiko palauttaa poju maanpinnalle ja infota, että useimmat naiset tarvitsevat muutakin kuin pökkimistä. Toisekseen jos luulee, että aiemmat naiset ovat saaneet orkun nimenomaan yhdynnässä, niin hänelle voisi kertoa, että joukkoon on mahtunut teeskentelijöitä.

Vierailija
5/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olisin sanonut jo heti tuossa keskustelussa että en ole saanut koskaan orgasmia yhdynnässä mutta yksin saan. Että olisi ihanaa oppia saamaan miehenkin kanssa. Siitä olisi ehkä kehkeytynyt molempia kiinnostava keskustelu ja se olisi lähentänyt teitä. Olis varmaan alkanut tehdä mieli kokeillakin miltä toinen tuntuu.

Juuri tuolla tavalla aiheutetaan ongelmia itselleen ja myös toiselle: Pistetään suu kiinni sen sijaan että olisi aito ja rehellinen, aivan kuin se olisi huono valinta.

Kuten huomaat, nyt asiaa on tosi vaikea ottaa esille koska et pystynyt olemaan oma itsesi. Jos sinulla on vaikeita itsetunto-ongelmia ja et uskalla ilmaista itseäsi parisuhteessa sanallisesti, et opi myöskään nauttimaan seksistä fyysisesti toisen kanssa. Mieti miestä itsetunto-ongelmasi johtuvat, asia voi olla niin syvällä että tarvitset keskusteluapuakin.

Myös miehen on syytä vähän avartaa näkökulmaansa kypsemmäksi. Naisen orgasmi ei ole hänen onnnistumisensa, niinkuin miehenkään laukeaminen ei ole naisen kunnia. Ei mekään edes aina laueta jompi kumpi, ihan hassu ajatuskin että siitä toinen loukkaantuisi, heh. Seksin pitää olla ihanaa ja vapautunutta, ja aina välillä saakin sitten molemmat semmoisen huipennuksen että taju on lähteä :)

Vierailija
6/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on ollut miehelle aikamoinen heikoille jäille heittäminen. Mitä vastausta olisit toivonut tai olettanut? Voisin naisena kuvitella että kaikille miehille pahinta mitä voisi tapahtua olisi kuitenkin erektion loppuminen kesken hommien tai tuleminen parilla työnnöllö, erityisesti kun kyseessä on suhteen alkumetrit. Mies vastasi mitä oletti sinun haluavan kuulla eli että naisen nautinto on erittäin tärkeää ja seksi ei miehen(kään) mielestä ole hyvää jos nainen ei nauti täysillä. Mies ei osannut arvata että käännät sen noin.

Vierailija
7/12 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 37v ja olen "saanut" orgasmin yhdynnässä kaksi kertaa. Enempää en ole halunnut, koska pidän enemmän siitä että saadaan vuorotellen, jolloin voi kumpikin keskittyä siihen toisen orgasmiin paremmin. 

Vierailija
8/12 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis... Oli tällä viikolla joku artikkeli lehdessä, jossa oli otsikkona "Pahinta mitä olet kuullut sängyssä".

Juttu meni näin... "Kysyin tyttöystävältäni että, miksi hän ei koskaan sano, kun hän saa orgamin. Vastaus kuului;"Johtusikohan siitä, että et ole koskaan ollut paikalla...".

Eli näin....:-)

Vierailija
9/12 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole avoin. Kaikessa.

Nykyisellä vaimollani on sama juttu kuin sulla, hän ei minut tavatessaan ollut koskaan saanut orgasmia miehen kanssa, ainoastaan omin käsin. Nyt tilanne on täysin päinvastainen!

Ehkäpä et ole vielä tavannut oikeaa miestä, sitä-oikeaa. Tämä voisi olla se.

Kannustan olemaan avoin.

Vierailija
10/12 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos kaikille asiallisista kommenteista. Nyt ei muuta kuin tuumasta toimeen. Aion ottaa asian esille, sillä eilen aloimme keskustelemaan ensimmäistä kertaa siitä, että tosiaan me ei kumpikaan oikein uskalleta ottaa kissaa pöydälle edes sen suhteen, että missä mennän. :) Mies kävi illalla luonani, ja kertoi, että häntä harmittaa kun ei oikein osaa ottaa asioita puheeksi - minulla sama juttu. Mutta oli hienoa, että hän aloitti puhumaan tästä. Olen melko ujo tyttö, tuli jo mieleen, että voisinhan esim. näyttää tämän keskustelun aloitteen hänelle ja kertoa, että en uskaltanut ottaa asiaa esille itse, koska pelkäsin että hän kaikkoaa samantien. 

Kiitos avartavista kommenteista!

T: Ap

Vierailija
11/12 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä feikkaa ainakaan. Se on molemmille huono. Iloista opettelua yhdessä!

Vierailija
12/12 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis luuleeko mies, että naiset saavat yhdynnässä orgasmin ihan arkipäiväisesti? Jos luulee, niin kannattaisiko palauttaa poju maanpinnalle ja infota, että useimmat naiset tarvitsevat muutakin kuin pökkimistä. Toisekseen jos luulee, että aiemmat naiset ovat saaneet orkun nimenomaan yhdynnässä, niin hänelle voisi kertoa, että joukkoon on mahtunut teeskentelijöitä.

Itselläni on varmaan samaan sänkyyn päätyneistä naisista kolmasosa ollut sellaisia, jotka eivät saa yhdynnässä(siis joka kerta, satunnaisesti vaan) ja loput saavat. Nykyinen on varsinainen kone tämän asian suhteen:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi