Onko se kuinka mahdollista nuoren miehen löytää vanhempi nainen?
Naiset yleensä ottavat itseään vanhemman miehen, mutta minä en halua ikäistäni tai nuorempaa kumppania.
Iskevätkö naiset baareissa nuorempia miehiä ollenkaan?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Voin seurustella jos olet kypsä tasavertaiseen suhteeseen etkä halua lapsia.
...ja baarista minua ei isketä koska siellä en ole.
Nuoret miehet jotka ovat valmiita kaikenlaiseen uuteen ja hauskaan, ehkä vähän hulluunkin on parhaita! Pitää uskaltaa. Oman ikäisistä näitä ei löydy.
Kriteerini ovat ainakin ennakkoluulottomuus, seikkailunhalu mutta myös välillä ihan löhöily kotona. Laaja skaala kiinnostuksen kohteita, tiedonhalu ja uuden oppimisen ja näkemisen halu. Ei koskaan liian vanha mihinkään, eikä koskaan tarpeeksi tietävä ja osaava etteikö taas uusi asia kiinnostasi. Spontaanisuus.
Halu olla yhdessä mutta erikseen. Ei mikään symbioosi. Kunnioitus toisen rajoihin, ja omien rajojensa tiedostaminen. Ei takertumista mistään hinnasta. Ei mustasukkaisuutta ja kontrollia. Luottamus. Itsetunto kohdillaan. Ehdottomasti rehellisyys. Suorapuheisuus ja sen sietäminen.
Nämä ainakin kun on kohdillaan ja vielä se, että molemmilla myös yksityisyys ja oma asunto, mikä jottei! Pakottamalla ja kahlitsemalla en pysy kenenkään rinnalla, sen sijaan vapaana yksilönä toisen vapaan yksilön rinnalla kyllä.
Omat harrastukset ja kiinnostuksen kohteet on päivänselvä asia, niitä ei pyritä myöskään hallitsemaan. Jaaaa-a. Siinäpä olisi sitten työsarkaa alkaa etsiä tämän kaltaista nuorempaa miestä kuin neulaa heinäsuovasta! Nuorista tykkään koska en ole kalkkis eikä minusta koskaan tule kalkkista. Luulenpa, että kallistuu melkein samanmielisen naisen puoleen ennemmin kuin yhdenkään miehen?!!
Erilaisia elämäntarinoita vol 3.
Eksäni on 44 ja hänen naisystävänsä on 46.
Minä olen 40 ja mieheni on 25.
Vierailija kirjoitti:
Baarista kai? Itsekkin tykkään vanhemmista naisista, mutta ei tule käytyä baareissa niin eipä heitä oikeen tapaa. Vietän mielummin vapaa-aikaa punttiksella, kotona ja koiran kanssa ulkona. Kadulla monta kertaa saattaa joku vanhempi nainen silmäillä, mutta vaikea sanoa onko vain ystävällisyyttä vai mitä se on?
M26
Saa perustella alapeukutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja baarista minua ei isketä koska siellä en ole.
Nuoret miehet jotka ovat valmiita kaikenlaiseen uuteen ja hauskaan, ehkä vähän hulluunkin on parhaita! Pitää uskaltaa. Oman ikäisistä näitä ei löydy.
Kriteerini ovat ainakin ennakkoluulottomuus, seikkailunhalu mutta myös välillä ihan löhöily kotona. Laaja skaala kiinnostuksen kohteita, tiedonhalu ja uuden oppimisen ja näkemisen halu. Ei koskaan liian vanha mihinkään, eikä koskaan tarpeeksi tietävä ja osaava etteikö taas uusi asia kiinnostasi. Spontaanisuus.
Halu olla yhdessä mutta erikseen. Ei mikään symbioosi. Kunnioitus toisen rajoihin, ja omien rajojensa tiedostaminen. Ei takertumista mistään hinnasta. Ei mustasukkaisuutta ja kontrollia. Luottamus. Itsetunto kohdillaan. Ehdottomasti rehellisyys. Suorapuheisuus ja sen sietäminen.
Nämä ainakin kun on kohdillaan ja vielä se, että molemmilla myös yksityisyys ja oma asunto, mikä jottei! Pakottamalla ja kahlitsemalla en pysy kenenkään rinnalla, sen sijaan vapaana yksilönä toisen vapaan yksilön rinnalla kyllä.
Omat harrastukset ja kiinnostuksen kohteet on päivänselvä asia, niitä ei pyritä myöskään hallitsemaan. Jaaaa-a. Siinäpä olisi sitten työsarkaa alkaa etsiä tämän kaltaista nuorempaa miestä kuin neulaa heinäsuovasta! Nuorista tykkään koska en ole kalkkis eikä minusta koskaan tule kalkkista. Luulenpa, että kallistuu melkein samanmielisen naisen puoleen ennemmin kuin yhdenkään miehen?!!
Mies joka ei ole mustasukkainen? Testot alhaalla?
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä minunkin kantani tiivistettynä. Yleensä nämä jutut tyssäävät tuohon ensimmäiseen kohtaan, kun suurin osa itsenikin ikäisistä miehistä on ihan liian lapsellisia minulle.
N40
Mun kaikki poikaystävät ja seksikumppanit on olleet 1-5 vuotta mua nuorempia.
N27
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi nuorempi mies, sillä ehdolla etten ole mikään sulka hattuun tai syrjään heitettävä ensikokemus naisista. -n30
En ole koskaan ollut vanhemman miehen kanssa joten nuorempi kelpaisi oikein hyvin jos esim etsisin rakastajaa. Parempi kesto, innokkuus ja elämännälkä vetoaa minuun.
N 57v
Olen aik. seurustellut vain vanhempien tai samanikäisten kanssa. Mutta kyllä, fiksu nuorempi mies olisi varmasti oikein mukava. Mutta mistä näitä löytää? :o En halua käyttää Tinderiä, deittipalstoilla olen käväissyt ja käynyt pari kertaa treffeillä. Näköjään haluttiin vain seksiä ja muutkin vaatimukset olivat lähinnä "ulkomaille kerran kahdessa viikossa" -luokkaa. Ketään ei tuntunut kiinnostavan ihan tavallinen arkielämä kotimaassa ja ns. tavalliset harrastukset, keskustelu jostain mielenkiintoisesta aiheesta tms.
Mielikuvaksi jäi, että ikäiseni ja vanhemmat ovat kiinnostuneet vain nuoremmista naisista, joilla on ulkonäköä ja täydellinen vartalo. Ketään ei kiinnostanut "tavallisen naisen tavalliset harrastukset" - vaikka aivan noin en itseäni kuvaisikaan.
Eli saa ilmoittautua! :D
N59
No, aloittaja? Kommentteja kiitos?
Kysymyksen asettelusta päätellen olet kovin nuori, neitsyt ehkä?
Muisteloita kirjoitti:
Kolmekymppisenä poikamiehenä minulla oli joitain itseäni vanhempia yhdenyön- ja pidempiäkin suhteita. Hyvin tuntui kelpaavan, kun oli siististi pukeutunut ja jätti pahimmat teiniläpät väliin.
Ai teiniläpät? Mitä ne oli? Kolmikymppinen ei ole teini enää. Alle 20v on teini.
Vierailija kirjoitti:
Muisteloita kirjoitti:
Kolmekymppisenä poikamiehenä minulla oli joitain itseäni vanhempia yhdenyön- ja pidempiäkin suhteita. Hyvin tuntui kelpaavan, kun oli siististi pukeutunut ja jätti pahimmat teiniläpät väliin.
Ai teiniläpät? Mitä ne oli? Kolmikymppinen ei ole teini enää. Alle 20v on teini.
Aikuiset yli 30 vuotiaat miehet pyörivät vielä näissä teinipaikoissa heittämässä sikamaista teiniläppää ja ihanoivat parikymppisten panomieskulttuuria... Muistelevat hyviä nuoruusvuosia ja koittavat saada niitä takaisin koittamalla pokata mahdollisimman nuori nainen. Osa onnistuu ja osa ei. Aikuisen naisen kannattaa kiertää nämä kaukaa, koska he eivät osaa arvostaa aikuista naista...
Kyllä mulle kävisi (paljonkin) nuorempi mies, jos tositarkoituksella haluaa pitkäaikaista ihmissuhdetta eikä panosuhdetta.
Reissaan paljon, asunnot kahdessa maassa, tykkään uudesta urbaanista bassomusasta. Olen oman elämäni sankari. Fiksu, kielitaitoinen, rohkea.
En ole omanikäisistä löytänyt vastaavaa: kypsää elämänkokemusta yhdistettynä uteliaaseen ja aina uutta hakevaan mieleen.
Kyllä! Nimim. 7-vuotta nuorempi mies, 2-vuotta naimisissa. Seksi on ihanaa ja sitä on usein, ja muutenkin kemiat kohtaa.
Oma kumppani on mua 6v. nuorempi. En tosin osaa sanoa, kumpi iski kumman, mutta molemmat oli jo kauan katselleet toisiaan kaukaa. Itsevarmuutta kannattaa kyllä olla ja rohkeutta ihan vain mennä juttelemaan, koska muuten ei voi ainakaan tietää, onko kiinnostusta. Näytän ikäistäni (33v.) nuoremmalta ja mua tulevat usein pokailemaan 25-30-vuotiaat miehet.
Kiinnostuminen ulkonäköä pidemmälle riippuu sitten siitä, kuinka vanha tai nuori sielu sieltä ulkokuoren alta löytyy. Oma mies oli mulle ulkonäön puolesta 10/10, mutta vasta se, että hän osoittautui syvälliseksi ja herkäksi älykkääksi pohdiskelijaksi vei mun sydämen. Nuoruuteen liitän hänessä sellaisen tietyn energisen optimismin, tosin se on varmasti myös ihan temperamenttipiirre. Eli sinne vaan kiinnostaville naisille jutustelemaan, meitä nuoremmistakin pitäviä on! :)
20v puuman metsästäjä Vantaalta, avoinna pidempään tai lyhyempään tapailuun.
Ikärajoja ei ole, mutta en jokaista kuitenkaan lähde tapaamaan.
Lähettäkää viestiä.
0417086428
Nuorempi mies ottaa vanhemmalta naiselta rahat ja naureskellen palaa nuoren naisen luo.
(Täsmälleen näin täällä vastataan vanhemmille miehille)