Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se kuinka mahdollista nuoren miehen löytää vanhempi nainen?

Vierailija
22.03.2018 |

Naiset yleensä ottavat itseään vanhemman miehen, mutta minä en halua ikäistäni tai nuorempaa kumppania.
Iskevätkö naiset baareissa nuorempia miehiä ollenkaan?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin, kun vaativat melkeinpä sitä kypsempää itsekin.

Olen lähtenyt iskemään vanhempia naisia, mutta heille on iskenyt ikärasismi.

Vierailija
2/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi nuorempi mies, sillä ehdolla etten ole mikään sulka hattuun tai syrjään heitettävä ensikokemus naisista. -n30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen iskenyt baarista. Heille olen kelvannut vain seksiin.

Vierailija
4/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni nuoremmista miehistä, mutta en käy baareissa. Ihastuin työn kautta tapaamaani, lähes 20 vuotta nuorempaan mieheen, mutta hän ei halunnut pitää yhteyttä, ja nyt vain suren häntä. :/

Vierailija
5/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen iskenyt baarista. Heille olen kelvannut vain seksiin.

Sama. Kyllä vakavaankin pystyy.

Vierailija
6/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos yhteisiä harrastuksia löytyy ja bilettely jää vähemmälle. Lavatanssit varsinkin kesäisin nuoren miehen kanssa kuulostaisi hyvältä.

Vierailija
7/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin nuoremman hyvärakenteisen hyväluonteisen kaunissilmäisen miehen vakavasti vaikka nuorempi olisikin.. itseasiassa ottaisin ennemmin kuvaamani kaltaisen nuoremman, koska en hahmota omaa ikääni... lapsettomat naiset mielestäni ovat muutenkin aina nuorempia kun ei ole lasta joka herättäisi tuntemaan sukupolvieroa. 

Ne nuoremmat miehet joiden kanssa olen seurustellut, kutsuvat että olen kiva likka, eikä ikä koskaan ole ollut se eron syy, vaan enemmän työelämäni liikkuvuus on rajannut suhteiden ajan vain niiksi kuukausiksi jotka olen alueella.

Vastaukseesi, kyllä teen itse aloitteita (nuoremmille) miehille jos he ovat pantavia. Jos mies ei ole pantava, ei nuoruus siinä yksin riitä.

Vierailija
8/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista kai? Itsekkin tykkään vanhemmista naisista, mutta ei tule käytyä baareissa niin eipä heitä oikeen tapaa. Vietän mielummin vapaa-aikaa punttiksella, kotona ja koiran kanssa ulkona. Kadulla monta kertaa saattaa joku vanhempi nainen silmäillä, mutta vaikea sanoa onko vain ystävällisyyttä vai mitä se on?

M26

Vierailija
9/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella viehättyväni millään tasolla itseäni nuoremmasta miehestä. Kukin tyylillään, mutta itseäni yököttäisi.

Vierailija
10/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään nuoremman miehen kanssa. Näin jälkeenpäin kaduttaa, että annoin kohdella itseäni huonosti. Nuori mies oli vielä baari-iässä, opiskeli ja rahat oli aina loppu. Niinpä hän esitti ystävää ja kun oli mukavinta, hän pyysi rahaa. Lupasi maksaa takaisin, mutta sitten väitti ettei ole tehnyt mitään väärin. Hän hyödynsi laajalti kaikkea mitä minulla oli. Ei rakkaus katso ikää, mutta kyllä sinun täytyy elättää itsesi. Ja kunnioittaa.

Vierailija
11/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin seurustella jos olet kypsä tasavertaiseen suhteeseen etkä halua lapsia.

Vierailija
12/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos baarissa iskee, niin varmasti vanhemmalle naiselle tulee fiilis, että isketään vain väliaikaiseksi panoksi. Kannattaa lähestyä niitä vanhempia naisia, joiden kanssa on jotakin yhteistä. Tai ainakin selvästi panostaa siihen, että se tutustuminen alkaa muusta kuin seksistä, on oikeasti keskusteltavaa. Siis jos suhdetta nimenomaan haluaa. Tällöin vanhempikin nainen ehkä tajuaa, että toinen on oikeasti kiinnostunut, jos yhteistä juttua riittää. Tulee fiilis, että jos minun on mukava viettää aikaa tämän tyypin kanssa, niin ehkä hänkin tuntee samoin. Eli ei tule sitä oloa, että nuori mies hakee seksiseuraa "paremman puutteessa", kuten yleensä vanhemmista naisista miehet puhuvat. Vanhemmilla naisilla on tosi vahvana tuo ennakkokäsitys, että pitempiaikaista suhdetta ei nuoreen mieheen pysty solmimaan. Eli sen nuoren miehen varautua siihen, että joutuu ensin aika lailla vakuuttamaan, ettei näin ole. 

Vierailija
13/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pitkään nuoremman miehen kanssa. Näin jälkeenpäin kaduttaa, että annoin kohdella itseäni huonosti. Nuori mies oli vielä baari-iässä, opiskeli ja rahat oli aina loppu. Niinpä hän esitti ystävää ja kun oli mukavinta, hän pyysi rahaa. Lupasi maksaa takaisin, mutta sitten väitti ettei ole tehnyt mitään väärin. Hän hyödynsi laajalti kaikkea mitä minulla oli. Ei rakkaus katso ikää, mutta kyllä sinun täytyy elättää itsesi. Ja kunnioittaa.

Tuo ei johdu iästä, tolleen voi toimia vaikka minkä ikäiset.

Vierailija
14/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset käyttävät vanhempia miehiä taloudellisesti hyväkseen, ja kaikki palstanaiset hyväksyvät sen aina ketjuissa. Turha nyt sitten uhriutua, jos joku nuori mies tekee saman vanhemmille naisille. Tasa-arvoa.

Vierailija
15/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on se kysymys: "kuinka mahdollista se on", vai "kuinka se on mahdollista"? Terv. vanhempi nainen

Vierailija
16/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän hän sitä yleistänytkään. Kokemusta vain hänellä nuoresta miehestä.

Vierailija
17/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löydän 18-23 vuotiaita Iskurista.

Vierailija
18/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä poikamiehenä minulla oli joitain itseäni vanhempia yhdenyön- ja pidempiäkin suhteita. Hyvin tuntui kelpaavan, kun oli siististi pukeutunut ja jätti pahimmat teiniläpät väliin.

Vierailija
19/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu aloittaja ;))

Vierailija
20/40 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän hän sitä yleistänytkään. Kokemusta vain hänellä nuoresta miehestä.

No ei yleistänytkään, kun minä tein sen :D