Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei ole nainen ilman lisävarusteita?

Vierailija
22.03.2018 |

Tekeekö hiustenpidennykset, tekokynnet, tekoripset, silikonirinnat ja jättimäinen perse naisesta naisen?

Ilman näitä et siis ole nainen?

Ainakin tähän päivään asti olen tuntenut oloni naiseksi ilman lisävarusteita. Ja nainen olen äitiydestä huolimatta. Ei se naiseus mihinkään katoa kun äidiksi tulee, se naiseus muuttaa vain muotoaan.

Meikkaan, laitan hiuksiani ja pukeudun kivoihin vaatteisiin, kuten ennen lapsia. Tyylini on sama kuin aina ennenkin.

En ehkä miesten silmään ole hottis äiti kuten lisävarusteäidit ovat, mutta mulle riittää oman miehen huomionosoitukset, en tarvitse niitä muilta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tee enkä ole koskaan nähnyt kenenkään niin väittävän. Lue vähemmän paskalehtiä ja enemmän kirjoja.

Vierailija
2/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle riittää hyvä p.llu, perse ja bosat. Aivan naturell.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään noista. 

Vierailija
4/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen riittää kunhan tunnet itsesi naiseksi. Kukaan muu ei voi sitä määrittää

Vierailija
5/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskisin kyllä myös meikkaamisen lisävarusteluksi.

Vierailija
6/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa jos vaimo rupee pelleillee silikoonien kanssa, tekoripsien, kynsien ja muiden bimbojen muottiin soveltuvien juttujen kanssa, niin vaimo menee vaihtoon. En kiellä häntä jos hän niin päättäisi joskus tehdä. Omapahan on keho. Mutta minä en sellaisen kanssa jatka elämää. Naisen pitää vanhentua arvokkaasti.

Vierailija
7/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miehet jotka meikkaavat? :D

Älä ala selittää mitään h*m* juttuja.

Vierailija
8/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta koittaa päivä, kun kaikki riisutaan ja ylimääräisistä härpäkkeistä luovutaan. Mitä jää jäljelle? Miehen huijattu olo.

Vierailija
9/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö hiustenpidennykset, tekokynnet, tekoripset, silikonirinnat ja jättimäinen perse naisesta naisen?

Ilman näitä et siis ole nainen?

Ainakin tähän päivään asti olen tuntenut oloni naiseksi ilman lisävarusteita. Ja nainen olen äitiydestä huolimatta. Ei se naiseus mihinkään katoa kun äidiksi tulee, se naiseus muuttaa vain muotoaan.

Meikkaan, laitan hiuksiani ja pukeudun kivoihin vaatteisiin, kuten ennen lapsia. Tyylini on sama kuin aina ennenkin.

En ehkä miesten silmään ole hottis äiti kuten lisävarusteäidit ovat, mutta mulle riittää oman miehen huomionosoitukset, en tarvitse niitä muilta.

En allekirjoita tuota väitettä. Varustelukilpa on heikkoitsetuntoisten juttu.

Vierailija
10/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan yhtälailla myös miesten kohdalla, vaikka en nyt ymmärrä, miten se liittyy tähän. Viittasin vaan aloittajan sanomisiin, kuinka hän ei käytä mitään ylimääräistä lisävarustelua, mutta myöhemmin kuitenkin mainitsee meikkaavansa.

Olen nainen, joten sanomiseni eivät liene "h*m*juttuja".

Vierailija
11/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa jos vaimo rupee pelleillee silikoonien kanssa, tekoripsien, kynsien ja muiden bimbojen muottiin soveltuvien juttujen kanssa, niin vaimo menee vaihtoon. En kiellä häntä jos hän niin päättäisi joskus tehdä. Omapahan on keho. Mutta minä en sellaisen kanssa jatka elämää. Naisen pitää vanhentua arvokkaasti.

Näin minäkin ajattelin, kunnes vaimo halusi tekokynnet. Olen sen nyt vielä antanu siivoilla ja ruokaalaittaa. Eri huoneessa joutuu kyllä nukkumaan.

Vierailija
12/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä se vasta lisävarustelua onkin. Ihan homojuttuja.

Vierailija
13/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei kyllä tarvitse mitään noista naurettavista härpäkkeistä. Eikä aikuinen mieskään niitä kaipaa, joku Bile-Dani ehkä.

Vierailija
14/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noita kaikkia tarvitse, mutta joskus kynnet/ripset ja hiukset tuo kivaa lisää. Ne voi toteuttaa hyvällä maulla.

Vierailija
15/15 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii, että ihmiset ovat lisääntyneet myös silloin, kun ei ole peseydytty ja hiuksissa on ollut täitä sekä muiden karvojen joukossa satiaisia, niin ei pitäisi mikään ylimääräinen haitata.

Laji jatkuu silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän