Miksi demarit ei tee mitään maataloustuille???
Eikö olisi maailman helpoin keino voittaa vaalit jos ottaisi vaaliteemakseen maataloustukien poisto.
Kommentit (91)
Elintarvikeomavaraisuus kriisin sattuessa.Kannattavaa bisnestä se ei ole missään muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maataloustuet poistamalla näivetetään koko suomen maatalous. Ilman tukia ei ole mitään mahdollisuutta kilpailla tuontiruokaa vastaan.
Karu totuus.
Savupiipputeollisuuskin vietiin surutta pois Suomesta globalisaation takia. Miksi 4 prosenttia Suomen työvoimasta ansaitsee tälläisen tuen?
Se 4 prosentin työpanos vaikuttaa lähes jokaisen suomalaisen jokapäiväiseen elämään. Entäs kun et saakkaan enää valion voita tai juustoa? Ruisleipä tehdään ulkomaalaisesta rukiista, lapset saavat koulussa ties mistä tullutta ruokaa.
Älkää väheksykö kotimaista tuotantoa.
Onpa uhkaus. :) En käytä voita ja ulkomaiset juustot kelpaavat minulle mainiosti. Hyvästi valio minun puolestani.
Maataloustukia maksetaan jokaisessa eu maassa eli miksi meidän pitäisi jättää ne maksamatta ja jäädä ilman niitä rahoja jotka muutoin jaetaan muitten eu maiden kesken.
Ihminen paljastaa tyhmyytensä näillä tukien mollaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole niin tyhmä,että uskoo MTK:n propagandaan.
Luuletko että vain Suomessa maksetaan maataloustukia?624
Maataloustukien poisto Euroopasta ja USA.sta olisi suurempi avustus Afrikalle kuin mikään kehitystuki, joten kannatan niiden poistoja. Työllisyys ja talous nousisi siellä humisten, joten pakolaisvirtakin hiljenisi.
Afrikassa on liian kuivaa viljelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maataloustuet poistamalla näivetetään koko suomen maatalous. Ilman tukia ei ole mitään mahdollisuutta kilpailla tuontiruokaa vastaan.
Karu totuus.
Savupiipputeollisuuskin vietiin surutta pois Suomesta globalisaation takia. Miksi 4 prosenttia Suomen työvoimasta ansaitsee tälläisen tuen?
Se 4 prosentin työpanos vaikuttaa lähes jokaisen suomalaisen jokapäiväiseen elämään. Entäs kun et saakkaan enää valion voita tai juustoa? Ruisleipä tehdään ulkomaalaisesta rukiista, lapset saavat koulussa ties mistä tullutta ruokaa.
Onpa uhkaus. :) En käytä voita ja ulkomaiset juustot kelpaavat minulle mainiosti. Hyvästi valio minun puolestani.
Mitä teet työksesi?
Mietin jotta voisinko korvata sinut jollain muulla?
Demarit eivät ole hallituksessa. Mitä hyötyä olisi, jos hinnat kaksinkertaistuisivat. On myös tärkeää, että on omavarainen ruoan tuotanto. Jos tilakoot suurennetaan, siitä syntyisi säästöä.
Sun mielestä me kuollaan nälkään jos ei saa maajussit tukiaisiaan.Ennemmin näin työttömänä kuolis siihen nälkään parissa viikossa,kuin kärsii masennuksesta työttömänä koko elämänsä.Keskusta keksii kokoajan lisää keinoja miten saa työttömien elämän mahdollisimman vaikeaksi.Toivottavasti hallitus antaisi kaikille oman maatilan niin kaikki sais tukiaisia ja töitä vaan 3kuukautta.
kaikille maatila kirjoitti:
Sun mielestä me kuollaan nälkään jos ei saa maajussit tukiaisiaan.Ennemmin näin työttömänä kuolis siihen nälkään parissa viikossa,kuin kärsii masennuksesta työttömänä koko elämänsä.Keskusta keksii kokoajan lisää keinoja miten saa työttömien elämän mahdollisimman vaikeaksi.Toivottavasti hallitus antaisi kaikille oman maatilan niin kaikki sais tukiaisia ja töitä vaan 3kuukautta.
Ajatusmaailmasi perusteella olet syystäkin työtön.
Ota pää pois persiistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maataloustukien poisto Euroopasta ja USA.sta olisi suurempi avustus Afrikalle kuin mikään kehitystuki, joten kannatan niiden poistoja. Työllisyys ja talous nousisi siellä humisten, joten pakolaisvirtakin hiljenisi.
Afrikka on todella suuri manner jossa on viljelykelpoista alaa vaikka millä mitalla. Se on kolme kertaa Euroopaa suurempi. Voithan ostaa sieltä maatilan jos Suomesta tukiaiset poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karu totuus.
Mitä teet työksesi?
Työttömän kotiäidin panos on niin olematon ettei sitä oikeastaan voi edes korvata.
Ihmettelen vuodesta toiseen maataloustuista tulevaa paskamyrskyä. Mikä estää kateellisia aloittamasta tuon suuren ja mahtavan bisneksen pyörittämisen? Siitä vain pankista lainaa ja maatilakaupoille. Töitähän on vain muutama viikko vuodessa ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Jos makaaminen alkaa kyllästyttää, voi lähteä vaikkapa mersuostoksille, edellinen onkin jo hiukan pölyinen.
Pieni varoituksen sana kuitenkin, totuus saattaa yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afrikka on todella suuri manner jossa on viljelykelpoista alaa vaikka millä mitalla. Se on kolme kertaa Euroopaa suurempi. Voithan ostaa sieltä maatilan jos Suomesta tukiaiset poistuu.
Häh, eikö afrikka olekkaan pelkkää saharaa? Onko siellä muka sademetsiä niinkuin päiväntasaajalla lähes aina? Ei voi olla totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karu totuus.
Mitä teet työksesi?
Mikään ei ole korvaamatonta. En minä enkä sinä.
Vierailija kirjoitti:
En kanssa ymmärrä,miksi demarit ei koskaan lupaa mitään konkreetista.minä ainaki äänestäisin demareita heti seuraavissa eduskuntavaaleissa jos ottaisivat tukiaiset vaaliteemakseen.
Mikä se vaaliteema pitäisi olla? Tukien poisto? Miten demarit onnistuisivat toteuttamaan sen?
Sulla on realismi hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vuodesta toiseen maataloustuista tulevaa paskamyrskyä. Mikä estää kateellisia aloittamasta tuon suuren ja mahtavan bisneksen pyörittämisen? Siitä vain pankista lainaa ja maatilakaupoille. Töitähän on vain muutama viikko vuodessa ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Jos makaaminen alkaa kyllästyttää, voi lähteä vaikkapa mersuostoksille, edellinen onkin jo hiukan pölyinen.
Pieni varoituksen sana kuitenkin, totuus saattaa yllättää.
Tunnettu suursijoittaja pelkää että maanviljelijöitä ei kohta enää ole koska se on niin surkea bisnes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karu totuus.
Mitä teet työksesi?
Mietin jotta voisinko korvata sinut jollain muulla?Työttömän kotiäidin panos on niin olematon ettei sitä oikeastaan voi edes korvata.
Ratkaisu samalla tasolla sinun ajatuksesi kanssa on, että mene kuule töihin ja ei tarvitse olla kateellinen niille joilla on töitä.
Sinäkö elät ilman tukia?
Miksi sinä olet oikeutettu saamaan tukia ilman työpanosta, mutta viljelijän pitäisi tehdä työtä ilman palkaa?
Tuki on usein se ainoa mikä jää plussan puolelle ja viime vuonna ei monelle edes sitä, kun viljat jäi peltoon eli tuloa ei tullut vain kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kanssa ymmärrä,miksi demarit ei koskaan lupaa mitään konkreetista.minä ainaki äänestäisin demareita heti seuraavissa eduskuntavaaleissa jos ottaisivat tukiaiset vaaliteemakseen.
Mikä se vaaliteema pitäisi olla? Tukien poisto? Miten demarit onnistuisivat toteuttamaan sen?
Sulla on realismi hukassa.
Asumistuet menevät suoraan demari-ay-liikkeiden omistamalle VVO:lle.
Jepulis. Eli jälleen kerran ihan ilmainen vinkki: Jos olet niin kateellinen, niin osta oma maatila ja ala nostamaan tukia. Maatiloja on jatkuvasti myynnissä, googlella löytyy.
Aina kun päivällä on maataloustuki keskustelu niin ne täyttyy maajussien typeristä ME KUOLLAAN NÄLKÄÄN JOS EI SAADA SUOMALAISTA RUOKAA kommenteista.Ainaki sen huomaa kuka ei ole töissä,duunarit tekee joka arkipäivä töitä lukuunottamatta 5viikon lomia,ei niillä ole aikaa päivystää keskellä päivää keskustelusivuilla.