Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" Käyttöohje" greippimehulle?

20.04.2006 |

Eli kertoisiko joku minä kierron päivinä sitä greippimehua pitäisi juoda ja kuinka paljon. Tänään kävin mehua hakemassa, mutta on (jo) kp4 menossa, onko liian myöhäistä tähän kiertoon, vai kuin kauan menee et se rupeaa vaikuttamaan.

Vai onko tähän mitään niin tarkkaa ohjetta, mutta miten itse olette tehneet. Ei kuitenkaan viitsisi litrakaupalla juoda, ei se niin hyvää ole.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join greippimehua heti kierron toisesta päivästä lähtien sinne ovulaation paikkeille asti. Päivässä mehua join n. 0,5l. Itsellä ainakin limat lisääntyivät huomattavasti ja plussasin. :)

Vierailija
2/7 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan ehtaa greippimehua, ei laimennettuna?

Mulla ainakin lasillinen greippimehua päivässä sai aikaan sen, että limoja ei tullut laisinkaan vaikka ovuloin. Greippimehun " merkki" oli Rybb&Deckers.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liekö siitä ollut sitten jotain haittaa.

Vierailija
4/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rybb&Deckers on mehuJUOMAA, sen täysmehupitoisuus on vain 40%. Juon itse Valion greippitäysmehua (sininen purkki, löytyy samasta kylmiöstä kaupassa kuin Gefilus-mehut ym.) se on 100% täysmehua. Juon useamman lasillisen päivässä (ehkä juuri noin 0,5 l) kierron alusta ovulaatioon asti. Mulla ainakin toimii ja limat selvästi lisääntyy. Lisäksi juon samaan aikaan vihreää teetä, joka greippimehun ohella paksuntaa kohdun limakalvoa. Ainakin menkat on olleet tosi runsaat teekuurin jälkeen.

Tuo Valion mehu voi aluksi maistua aika happamalle, mutta siihen tottuu. Parasta se on jääkaappikylmänä janojuomaksi. Jopa mieheni on alkanut juomaan sitä janoonsa, vaikka aluksi irvisteli sen maulle! :)

Eppa79:

Siis ihan ehtaa greippimehua, ei laimennettuna?

Mulla ainakin lasillinen greippimehua päivässä sai aikaan sen, että limoja ei tullut laisinkaan vaikka ovuloin. Greippimehun " merkki" oli Rybb&Deckers.

Vierailija
5/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mä oikeesti TYKKÄÄN greippimehusta. Ja just siitä täysversiosta... :)

Vierailija
6/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löytänyt mehuhyllystä muita greippimehuja, mutta en tajunnut katsoa niitä kylmähyllyssä olevia. Pitäisiköhän kokeilla taas (tosin ovikseen on enää reilu viikko)...

Vierailija
7/7 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin mehun juomisen sijasta yhden verigreipin päivässä koko kierron ajan ja vielä plussaamisen jälkeenki niitä tuli popsittua päivittäin kun syön muutenki paljon hedelmiä, en tiiä oliko siitä sitten apua:)

Queen rv 24+2