Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ja poikien tunteet

Vierailija
21.03.2018 |

Jonkinlaista päänavausta on jo tehty. Koskahan miehille ja pojille saadaan yhtäläinen oikeus kokea ja näyttää tunteita kuin naisilla ja tytöillä on?
https://yle.fi/uutiset/3-10125919

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös miesten tunteet ole fem-naisille nimenomaan pilkan aihe? Näin ainakin olen erään tunnetun suomalaisen fem-naisen somekirjoituksista ymmärtänyt.

Ei ole. Ovatko kaikki miehet väkivaltaisia raiskaajia, kun tunnen muutaman väkivaltaisen raiskaajan? Yhtä ääliömäinen kysymys.

Mielestäni Suomen tunnetuimman fem-naisen somepreesens on painoarvoisempi asia kuin se että sinä tunnet jonkun raispuuttajan.

Vierailija
62/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa naiset joku esimerkki itkevästä miehestä, joka on mielestänne erittäin sexy hot. Paavo Väyrynen? Niko Nousiainen bb-talossa kun sai tietää että Sofia oli ollut salahuoneessa?

Oma mieheni, kun liikuttuu vaikkapa hyvästä leffasta. Onpa tuo itkenyt ilostakin joskus, siinä hetkessä hän oli todella todella sexy hot. Surusta itkiessään ei välttämättä juuri sexy hot, mutta erittäin rakastettava.

Ei kelpaa. Kukaan ei tunne miestäsi paitsi sinä. Kerro joku esimerkki jota muut palstalaiset voivat kommentoida.

Miksi? Tässä oli esimerkki ja minulle se seksikkäin. Jos arvaan oikein, niin yksityishenkilöt eivät sinulle esimerkiksi kelpaa ja julkkismiehet ovat jotenkin epäkelpoja, koska ovat liian komeita, pitkiä tai heillä on liikaa statusta.

Enkä tunne julkkiksia henk. koht., olen siis korkeintaan nähnyt jonkun näyttelevän itkua.

Miksi tämä on edes relevantti kysymys?

Jos maailmanhistoriasta ei löydy yhtään tunnettua itkevää miestä, joka olisi naisten mielestä kuumis, niin kyllähän se jotain osviittaa antaa.

Ok. Nikolaj Coster-Waldau Game of Thronesin 7. kauden lopulla Jaime Lannisterin roolissa. Todella kuuma.

Siis roolihahmo? Entä jos Nicolae itkisi omana itsenään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä kommentteja. Itselleni olen saanut miehen joka on sukupuolten tasa-arvon puolella kaikin puolin. Myös hän itkee suhteellisen usein, sekä liikutuksesta että suuren surun sattuessa. Itkee jopa enemmän kuin minä, enkä minä ainakaan ole ikinä pahalla katsonut tai edes miettinyt että hänessä jotain vikaa olisi sen takia. 

On tosiaan toksisen maskuliinisuuden vastakohta monellakin saralla, onneksi. Ulkoa päin silti oikein miehekkään komea ja lihaksikas :D 

Vierailija
64/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on marjat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, ja surullista tosiaan että iso osa miehistä ei koskaan kasva tuosta yli. Itsekin olen vasta lähempänä kolmeakymmentä kokenut melkein kuin jonkin uudelleensyntymisen kokemuksen kun on tajunnut miten pohjimmiltaan naurettavasta asiasta on kyse. Jos koskaan saan poikalapsia niin pidän kyllä omalta osaltani huolen, että heidän ei tarvitse koskaan hypätä tuohon pelleilyyn mukaan.

Mä väitän, että isolta osalta monen miehen naisettomuusulina netissäkin johtuu pohjimmiltaan tästä, ei moderni nainen halua miestä joka elää tuollaisten koodien alistamana ja ohjelmoimana. Eikä näillä miehillä ole mitään ymmärrystä siitä miten naisia kohdellaan tasa-arvoisena ihmisenä. Jokuhan taisi tässäkin ketjussa jo ehtiä marista ettei naiset ihan varppina halua miestä joka itkee.

Naisia kiinnostaa vaan iso kalu ja paksu lompakko. Muuten mies voi olla millainen säkki tahansa. Tunteellinen herkkä runopoika lentää suoraan lepikkoon ellei tyypillä ole massia päällä.

Mäki muistan ku kirjottelin netissä tollaisia juttuja, joskus yläasteikäisenä. Muka läpällä, mutta sisimmältäni olin vain pieni pelokas nöpönenäinen poika.

Kyllä se siitä helpottaa.

Vierailija
65/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös miesten tunteet ole fem-naisille nimenomaan pilkan aihe? Näin ainakin olen erään tunnetun suomalaisen fem-naisen somekirjoituksista ymmärtänyt.

Ei ole. Ovatko kaikki miehet väkivaltaisia raiskaajia, kun tunnen muutaman väkivaltaisen raiskaajan? Yhtä ääliömäinen kysymys.

Mielestäni Suomen tunnetuimman fem-naisen somepreesens on painoarvoisempi asia kuin se että sinä tunnet jonkun raispuuttajan.

Yksittäisellä ihmisellä ei ole suuremman massan kanssa mitään merkitystä kuten ei ole silläkään, että tunnen/tiedän melkein kymmenen väkivaltaista raiskaajaa ja muutaman pedofiilin sekä lukemattomia väkivaltaisia alkoholisteja (miehiä kaikki). Tämä minunkaan huomattavasti laajempi otos ei kerro miehistä yhtään mitään kuten yksi yksittäinen ääliömäinen femi nisti ei kerro kaikista naisista. Saati femi nisteistä.

Vierailija
66/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Captain Harkness

Vierailija
67/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa naiset joku esimerkki itkevästä miehestä, joka on mielestänne erittäin sexy hot. Paavo Väyrynen? Niko Nousiainen bb-talossa kun sai tietää että Sofia oli ollut salahuoneessa?

Oma mieheni, kun liikuttuu vaikkapa hyvästä leffasta. Onpa tuo itkenyt ilostakin joskus, siinä hetkessä hän oli todella todella sexy hot. Surusta itkiessään ei välttämättä juuri sexy hot, mutta erittäin rakastettava.

Ei kelpaa. Kukaan ei tunne miestäsi paitsi sinä. Kerro joku esimerkki jota muut palstalaiset voivat kommentoida.

Miksi? Tässä oli esimerkki ja minulle se seksikkäin. Jos arvaan oikein, niin yksityishenkilöt eivät sinulle esimerkiksi kelpaa ja julkkismiehet ovat jotenkin epäkelpoja, koska ovat liian komeita, pitkiä tai heillä on liikaa statusta.

Enkä tunne julkkiksia henk. koht., olen siis korkeintaan nähnyt jonkun näyttelevän itkua.

Jos maailmanhistoriasta ei löydy yhtään tunnettua itkevää miestä, joka olisi naisten mielestä kuumis, niin kyllähän se jotain osviittaa antaa.

Ok. Nikolaj Coster-Waldau Game of Thronesin 7. kauden lopulla Jaime Lannisterin roolissa. Todella kuuma.

Enpä tiedä kun en tunne miestä, niinkuin tuolla jo aiemmin mainitsin. Luulisin hänen kyllä olevan omana itsenäänkin seksikäs, itkevän tai nauravana.

Vierailija
68/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan mieskriteerinä se, että mies osaa itkeä. Halusin miehen, joka osaa ja uskaltaa näyttää tunteensa. Mies ei julkisesti osoita tunteitaan, mutta kyllä hän on itkenyt usein kahden kesken. Toisinaan hän jopa käpertyy syliini. En pidä sitä heikkoutena. Pidän sitä suurena luottamuksen osoituksena. Arvostan sitä, että hän uskaltaa olla heikko seurassani. Silloin kun on tarvis. 

Vierailija
69/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Fem-nainen"??

Ahaa !!

Kyseessä on siis mitä ilmeisimmin joku 'vitosnainen' , eikö vain ?

Vierailija
70/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksittäisellä ihmisellä ei ole suuremman massan kanssa mitään merkitystä kuten ei ole silläkään, että tunnen/tiedän melkein kymmenen väkivaltaista raiskaajaa ja muutaman pedofiilin sekä lukemattomia väkivaltaisia alkoholisteja (miehiä kaikki). Tämä minunkaan huomattavasti laajempi otos ei kerro miehistä yhtään mitään kuten yksi yksittäinen ääliömäinen femi nisti ei kerro kaikista naisista. Saati femi nisteistä.

Ei ihme jos itkettää jos on tommonen keveripiiri

Vierailija
71/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntö:

Kun nainen puhuu "miehestä", kysy itseltäsi millaisesta miehestä nainen puhuu.

Annan vinkin. Kun luet tarinoita naisista jotka arvostavat tunteensa näyttävää miestä, millainen mies tarinoissa esiintyy?

"Mieheni on 185cm, raamikas ja vahva, aikaansaapa ja itsevarma, ja oli tosi söpöä kun se tirautti kyyneleen leffaa katsellessa".

Niissä esiintyy poikkeuksellisen maskuliininen mies. Siitä miehestä halutaan nähdä toinenkin puoli, se tunteellinen. Se ei koske sinua, tavismies. Eikä todellakaan sinua, nörttimies.

Vierailija
72/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kommenttisi on paskapuhetta. Oma puoliso itki kun tuntui pahalta, eikä oikeastaan mikään koskaan ennen sitä tai sen jälkeen lähentänyt meitä enemmän. Ehkäpä se oma emäntäsi on vain niin patriarkaatin aivopesemä, ettei salli puolelta ihmiskuntaa tunteiden tuntemista ja niiden näyttämistä.

Vierailija
73/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita twitterin hakuun lainausmerkeissä "miesten tunteet", niin näet ketkä tuota sanaparia hokevat ja mihin sävyyn.

Vierailija
74/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä kun en tunne miestä, niinkuin tuolla jo aiemmin mainitsin. Luulisin hänen kyllä olevan omana itsenäänkin seksikäs, itkevän tai nauravana.

Jostain syystä hänestä ei kuitenkaan tiedetä ainuttakaan kertaa jolloin hän olisi itkenyt omana itsenään.

Vierailija
75/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme jos itkettää jos on tommonen keveripiiri

Missä olen sanonut, että kyse on kavereista? En kaveeraa raiskaajien tai pedareiden kanssa, enkä väkivaltaisten ihmisten. Enkä myöskään miesten, joilla on pakkomielle olla ”miehinen mies” (eli tunnevammaisten).

Vierailija
76/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only sissies cry!

Vierailija
77/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jänniä kommentteja. Itselleni olen saanut miehen joka on sukupuolten tasa-arvon puolella kaikin puolin. Myös hän itkee suhteellisen usein, sekä liikutuksesta että suuren surun sattuessa. Itkee jopa enemmän kuin minä, enkä minä ainakaan ole ikinä pahalla katsonut tai edes miettinyt että hänessä jotain vikaa olisi sen takia. 

On tosiaan toksisen maskuliinisuuden vastakohta monellakin saralla, onneksi. Ulkoa päin silti oikein miehekkään komea ja lihaksikas :D 

Tässä esimerkki siitä mitä tarkoitin viestissä 82/72.

Vierailija
78/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään, kyse ei ole siitä onko heillä oikeus tehdä niin vai ei. Siinähän itket, mutta evolutiivisesti kuset omaan nilkkaan jos olet liian tunteikas mies/poika.

Pahin juttu mitä mies voi tehdä on itkeä naisen nähden. Vaikka väittäisivät kuinka haluavansa tunteellisen miehen niin se on paskapuhetta. Mä harrastan nyrkkeilyä ja kehonrakennusta ja itkemiset joutuu hoitamaan silloin kun vaimo ei ole kotona. Liikuttavan elokuvan aikana pitää ''vetää kyyneleet takasin'' tai vaimo alkaa heti mulkoilemaan.

Repesin tälle, mutta pitää tosiaan paikkansa...

No ei pidä.

Vierailija
79/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Nyrkkisääntö:

Kun nainen puhuu "miehestä", kysy itseltäsi millaisesta miehestä nainen puhuu.

Annan vinkin. Kun luet tarinoita naisista jotka arvostavat tunteensa näyttävää miestä, millainen mies tarinoissa esiintyy?

"Mieheni on 185cm, raamikas ja vahva, aikaansaapa ja itsevarma, ja oli tosi söpöä kun se tirautti kyyneleen leffaa katsellessa".

Niissä esiintyy poikkeuksellisen maskuliininen mies. Siitä miehestä halutaan nähdä toinenkin puoli, se tunteellinen. Se ei koske sinua, tavismies. Eikä todellakaan sinua, nörttimies.

Arvostan kyllä miespuolisia ystäviäni ja veljeänikin kun he näyttävät tunteensa. Kukaan heistä ei ole erityisen miehekäs. En myöskään yleisesti viehäty miehekkäistä miehistä vaan juuri niistä hintelistä nörteistä ja taviksista ja kyllä arvostan sitä kun he näyttävät tunteensa myös.

Vierailija
80/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mieskin nyt itkeä saa. Ihan ihmeellistä jos asia on jollekin onnelma. Onneksi kaikki eivät ole jääneet sinne yläkoulutasolle. Itse olen nainen ja ihan hömistynyt tästäkin keskustelusta. Toivottavasti mahdollisimman vähän ihmisiä kuuluu tähän minullekin tuttuun "ryhmään" jota vanhempanikin edustavat ja joilla on mottona "itkeminen on heikkoutta, "ei saa itkeä" jne. Itselleni näiden käskyjen toteutus on ollut vaikeaa toteuttaa kun olen herkkä ja empaattinen ihminen. Sen takia en voisi kuvitellakaan kieltäväni jotain toista itkemästä tai puhumattakaan nauravani hänelle. Alkaisin varmasti itsekin itkemään. Välillä sitä miettii, että missä maassa eletään jos itkeminen on jo jollekin ongelma. Tietysti koulukiusattuna silti ymmärrän sen, että "heikkouden" näyttäminen on vaikeaa ja itsekään en olisi halunnut niiden p*skojen näkevän että saavat minut itkemään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi