Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ja poikien tunteet

Vierailija
21.03.2018 |

Jonkinlaista päänavausta on jo tehty. Koskahan miehille ja pojille saadaan yhtäläinen oikeus kokea ja näyttää tunteita kuin naisilla ja tytöillä on?
https://yle.fi/uutiset/3-10125919

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaan kotini neljän miespuolisen henkilön kanssa: mies ja 3 poikaa, joista 2 teini-ikäistä. Meillä saa tunteet näyttää, myös positiiviset. 13v sanoo joka ilta itse: mä rakastan sua. 16v tilee halaamaan ja pussaamaan ennen nukkumaan menoa. Oli ilta ollut millainen hyvänsä. 11v saa tulla meidän sänkyyn yöksibaina kun haluaa. Aamulla halataan ja toivotetaan hauskaa päivää. Ja riidellään, joskus kovaakin, mutta ei fyysisesti. Ja itketään riidan lopuksi, jos tarve on.

Juuri näin .Tässä ymmärretään että on eri tunteita miehillä eikä kaikki ole itkemistä. Ei miesten tunteiden täydy olla samoja kun naisella ja se ei tee miehestä yhtään huonompaa eikä sen tunteista.

Ei itku ole mikään naisten tunne :D. Hyvä luoja sentään, jotain rajaa tälle älyvapaalle trollaukselle :D.

Vierailija
42/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rekkamies kirjoitti:

Näin sitä miehistä halutaan tehdä munattomia valittajia. Kohta s**tana varmaan pitää itkeä ihan itkemisen takia ettei joku marginaalifriikki pidä outona. Voi h*lvetti sentään, kun miehistä yritetään väkisin tehdä jotain ämmiä tai toisiaan koluavia peräreiän ritareita! Pieni joukko hulluja pitää kovaa ääntä ja jallittaa mennen tullen normaaleja ihmisiä. Sitten näiden vähemmistöpellejen pillien mukaan pitäis tanssia, ettei vaan ole suvaitsematon vihapuhuja. Haistakaa jo v*ttu.

Kuten tuossa tutkimuksessa oli, tunteiden tukahduttaminen on paha. Mutta jos ei itketä niin ei itketä.

Kuka on väittänyt, että olisi PAKKO itkeä vaikka ei itkettäisi? Kuka sinut on PAKOTTANUT itkemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaan kotini neljän miespuolisen henkilön kanssa: mies ja 3 poikaa, joista 2 teini-ikäistä. Meillä saa tunteet näyttää, myös positiiviset. 13v sanoo joka ilta itse: mä rakastan sua. 16v tilee halaamaan ja pussaamaan ennen nukkumaan menoa. Oli ilta ollut millainen hyvänsä. 11v saa tulla meidän sänkyyn yöksibaina kun haluaa. Aamulla halataan ja toivotetaan hauskaa päivää. Ja riidellään, joskus kovaakin, mutta ei fyysisesti. Ja itketään riidan lopuksi, jos tarve on.

Juuri näin .Tässä ymmärretään että on eri tunteita miehillä eikä kaikki ole itkemistä. Ei miesten tunteiden täydy olla samoja kun naisella ja se ei tee miehestä yhtään huonompaa eikä sen tunteista.

Ei itku ole mikään naisten tunne :D. Hyvä luoja sentään, jotain rajaa tälle älyvapaalle trollaukselle :D.

Tuntuu olevan kun se tuntuu olevan se tärkein asia itkeekö joku mies vai ei. Tommoset jatkuvat pillittäjät hakee jotain huomiota ja pelkää omaa henkistä yksinäisyyttään

Vierailija
44/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu olevan kun se tuntuu olevan se tärkein asia itkeekö joku mies vai ei. Tommoset jatkuvat pillittäjät hakee jotain huomiota ja pelkää omaa henkistä yksinäisyyttään

Ei täällä kenelläkään muulla kuin sinulla tunnu olevan ongelmia sen suhteen, että haluaisi määritellä ja pakottaa toisten tunteita. Sinä olet ainut tuon sivupersoonasi kanssa, joka haluaa määrätä ja kontroloida toisten tunteita.

Vierailija
45/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kiellä miehiä itkemästä tai muutenkaan näyttämästä tunteitaan. Kukaan järkevä ei myöskään tuomitse miehiä jos nämä näyttävät herkän puolen itsestään. 

Uskon kuitenkin, että miehet eivät luonnostaankaan itke yhtä paljon kuin naiset. Se on tietenkin yksilökohtaista, mutta yleisesti ottaen naiset ovat todennäköisesti luonnostaan herkempiä itkemään kuin miehet. Muutos tapahtuu minusta murrosiän myötä. Sitä ennen pojat itkevät siinä kuin tytötkin. Vaikuttaneeko testosteroni asiaan, en tiedä. Joku voi väittää, että kyse on vain siitä, että pojat oppivat olemaan itkemättä, koska sitä ei heille sallita, mutta en usko sitä.

Läheisistä miehistäni muistan, kuinka veljeni itki äitimme hautajaisissa, mutta oma mieheni taas ei itkenyt isänsä hautajaisissa. Kummankin suru näkyi selvästi ja herätti myötätuntoa, vaikka he ilmaisivat sitä eri tavoin. Kukin tyylillään, hyvä kun olemme kaikki erilaisia, niin sukupuolet kuin yksilötkin.

Vierailija
46/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, ja surullista tosiaan että iso osa miehistä ei koskaan kasva tuosta yli. Itsekin olen vasta lähempänä kolmeakymmentä kokenut melkein kuin jonkin uudelleensyntymisen kokemuksen kun on tajunnut miten pohjimmiltaan naurettavasta asiasta on kyse. Jos koskaan saan poikalapsia niin pidän kyllä omalta osaltani huolen, että heidän ei tarvitse koskaan hypätä tuohon pelleilyyn mukaan.

Mä väitän, että isolta osalta monen miehen naisettomuusulina netissäkin johtuu pohjimmiltaan tästä, ei moderni nainen halua miestä joka elää tuollaisten koodien alistamana ja ohjelmoimana. Eikä näillä miehillä ole mitään ymmärrystä siitä miten naisia kohdellaan tasa-arvoisena ihmisenä. Jokuhan taisi tässäkin ketjussa jo ehtiä marista ettei naiset ihan varppina halua miestä joka itkee.

Vierailija
47/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa naiset joku esimerkki itkevästä miehestä, joka on mielestänne erittäin sexy hot. Paavo Väyrynen? Niko Nousiainen bb-talossa kun sai tietää että Sofia oli ollut salahuoneessa?

Vierailija
48/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa naiset joku esimerkki itkevästä miehestä, joka on mielestänne erittäin sexy hot. Paavo Väyrynen? Niko Nousiainen bb-talossa kun sai tietää että Sofia oli ollut salahuoneessa?

Oma mieheni, kun liikuttuu vaikkapa hyvästä leffasta. Onpa tuo itkenyt ilostakin joskus, siinä hetkessä hän oli todella todella sexy hot. Surusta itkiessään ei välttämättä juuri sexy hot, mutta erittäin rakastettava.

Vierailija
49/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni, kun liikuttuu vaikkapa hyvästä leffasta. Onpa tuo itkenyt ilostakin joskus, siinä hetkessä hän oli todella todella sexy hot. Surusta itkiessään ei välttämättä juuri sexy hot, mutta erittäin rakastettava.

Ei kelpaa. Kukaan ei tunne miestäsi paitsi sinä. Kerro joku esimerkki jota muut palstalaiset voivat kommentoida.

Vierailija
50/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Juuri nämä. Näille molemmille mammat antaisi reppu levällään niin että tanner jytisisi.

Vierailija
51/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa. Kukaan ei tunne miestäsi paitsi sinä. Kerro joku esimerkki jota muut palstalaiset voivat kommentoida.

Miksi? Tässä oli esimerkki ja minulle se seksikkäin. Jos arvaan oikein, niin yksityishenkilöt eivät sinulle esimerkiksi kelpaa ja julkkismiehet ovat jotenkin epäkelpoja, koska ovat liian komeita, pitkiä tai heillä on liikaa statusta.

Enkä tunne julkkiksia henk. koht., olen siis korkeintaan nähnyt jonkun näyttelevän itkua.

Miksi tämä on edes relevantti kysymys?

Vierailija
52/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miesten tunteet ole fem-naisille nimenomaan pilkan aihe? Näin ainakin olen erään tunnetun suomalaisen fem-naisen somekirjoituksista ymmärtänyt.

Vierailija
53/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekkamies kirjoitti:

Näin sitä miehistä halutaan tehdä munattomia valittajia. Kohta s**tana varmaan pitää itkeä ihan itkemisen takia ettei joku marginaalifriikki pidä outona. Voi h*lvetti sentään, kun miehistä yritetään väkisin tehdä jotain ämmiä tai toisiaan koluavia peräreiän ritareita! Pieni joukko hulluja pitää kovaa ääntä ja jallittaa mennen tullen normaaleja ihmisiä. Sitten näiden vähemmistöpellejen pillien mukaan pitäis tanssia, ettei vaan ole suvaitsematon vihapuhuja. Haistakaa jo v*ttu.

No huoli pois nyt toki siitä ...

Ethän sinä nyt selvästikään ole mikään 'vihapuhuja', sinähän olet sanoistasi päätellen ,päinvastoin, oikea ja todellinen 'ihmisrakkauden apostoli'....

Vierailija
54/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, ja surullista tosiaan että iso osa miehistä ei koskaan kasva tuosta yli. Itsekin olen vasta lähempänä kolmeakymmentä kokenut melkein kuin jonkin uudelleensyntymisen kokemuksen kun on tajunnut miten pohjimmiltaan naurettavasta asiasta on kyse. Jos koskaan saan poikalapsia niin pidän kyllä omalta osaltani huolen, että heidän ei tarvitse koskaan hypätä tuohon pelleilyyn mukaan.

Mä väitän, että isolta osalta monen miehen naisettomuusulina netissäkin johtuu pohjimmiltaan tästä, ei moderni nainen halua miestä joka elää tuollaisten koodien alistamana ja ohjelmoimana. Eikä näillä miehillä ole mitään ymmärrystä siitä miten naisia kohdellaan tasa-arvoisena ihmisenä. Jokuhan taisi tässäkin ketjussa jo ehtiä marista ettei naiset ihan varppina halua miestä joka itkee.

Naisia kiinnostaa vaan iso kalu ja paksu lompakko. Muuten mies voi olla millainen säkki tahansa. Tunteellinen herkkä runopoika lentää suoraan lepikkoon ellei tyypillä ole massia päällä.

Vierailija
55/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Tässä oli esimerkki ja minulle se seksikkäin. Jos arvaan oikein, niin yksityishenkilöt eivät sinulle esimerkiksi kelpaa ja julkkismiehet ovat jotenkin epäkelpoja, koska ovat liian komeita, pitkiä tai heillä on liikaa statusta.

Enkä tunne julkkiksia henk. koht., olen siis korkeintaan nähnyt jonkun näyttelevän itkua.

Jos maailmanhistoriasta ei löydy yhtään tunnettua itkevää miestä, joka olisi naisten mielestä kuumis, niin kyllähän se jotain osviittaa antaa.

Vierailija
56/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös miesten tunteet ole fem-naisille nimenomaan pilkan aihe? Näin ainakin olen erään tunnetun suomalaisen fem-naisen somekirjoituksista ymmärtänyt.

Ei ole. Ovatko kaikki miehet väkivaltaisia raiskaajia, kun tunnen muutaman väkivaltaisen raiskaajan? Yhtä ääliömäinen kysymys.

Vierailija
57/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, olen paikalla! Kyllä te jo osaatte, kaikki laulaa mukana!

Vierailija
58/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väyrynen!!!!! Hah hah haa : D

Vierailija
59/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Juuri nämä. Näille molemmille mammat antaisi reppu levällään niin että tanner jytisisi.

Antaisi? Mitenniin antaisi? Oletko muun junttiuden lisäksi yksi niistä dinosauruksista, joiden mukaan nainen antaa ja mies saa?

Vierailija
60/136 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos maailmanhistoriasta ei löydy yhtään tunnettua itkevää miestä, joka olisi naisten mielestä kuumis, niin kyllähän se jotain osviittaa antaa.

Ok. Nikolaj Coster-Waldau Game of Thronesin 7. kauden lopulla Jaime Lannisterin roolissa. Todella kuuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi