Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita yli 100 kg?

Vierailija
21.03.2018 |

?

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan päiväkausia kestäviä syöppökohtauksia.Hikoilen paljon. Joudun vaihtmaaan alushousuja monta kertaa päivässä, koska ne ovat märät. Hiki myös haisee rekkamiehelle tai sille, että olisin pissannut housuihini ja unohtanut pestä vaatteet ja vain kuivattanut ne. Ensin luulinkin, että multa lirahtelee, mutta sama haju on kaikissa vaatteissa ja tulee niihin hetkessä. Pyykistä tullessa haisevat vielä raikkaalle.

Kasvojen ihossa koko ajan paksu rasva, aivan kuin olisi ollut meikit koko päivän kasvoilla. Siihenkään ei ole auttanut mikään.

Kaikista pahinta ovat hiukset! Ne pöhöttää, on elottomat, karheat ja hapertuvat ennen kuin kasvavat pitkiksi ja joudun leikkaamaan ne lyhyiksi. Ja pitkillä tarkoitan just ja just olkapäille ulottuvia hiuksia.

Saan myös älyttömiä hepuleita ilman syytä ja jos on syytä, niin paisuttelen niitä kohtuuttoman isoiksi.

Tunnen ovulaation, en ole tuntenut sitä kuin viimeiset vuodet, ennen menkkoja vatsa on todella kipeä, turvoksissa ja täynnä ilmaa. Olen myös usein päivän vesiripulilla.

Mitä vielä? Varmaan vaikka mitä, mutta koska muistikin on huonontunut, en nyt saa mieleen muuta.

Vierailija
102/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muromies kirjoitti:

M44 ja painot 128kg.

Tekosyynä läskimäärälle on ilta/yösyönti jota harrastan tylsyyteen.

Lapset nukahtavat 21-22 välillä ja vaimo viimeistään 22.

Sen jälkeen olen yksin, on tylsää ja jollei ole esim. Jäätelöä niin hotkin ajan kulukseni vaikka pari lautasellista muroja jugurtin kanssa.

Pitäisi laihtua, lopettaa yksinäiset iltasyömingit ja liikkua.

Helpommin sanottu kuin tehty.

paljonko kaloreita on riisimuroissa (sokeriton)1 annos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

98kg kirjoitti:

Saan päiväkausia kestäviä syöppökohtauksia.Hikoilen paljon. Joudun vaihtmaaan alushousuja monta kertaa päivässä, koska ne ovat märät. Hiki myös haisee rekkamiehelle tai sille, että olisin pissannut housuihini ja unohtanut pestä vaatteet ja vain kuivattanut ne. Ensin luulinkin, että multa lirahtelee, mutta sama haju on kaikissa vaatteissa ja tulee niihin hetkessä. Pyykistä tullessa haisevat vielä raikkaalle.

Kasvojen ihossa koko ajan paksu rasva, aivan kuin olisi ollut meikit koko päivän kasvoilla. Siihenkään ei ole auttanut mikään.

Kaikista pahinta ovat hiukset! Ne pöhöttää, on elottomat, karheat ja hapertuvat ennen kuin kasvavat pitkiksi ja joudun leikkaamaan ne lyhyiksi. Ja pitkillä tarkoitan just ja just olkapäille ulottuvia hiuksia.

Saan myös älyttömiä hepuleita ilman syytä ja jos on syytä, niin paisuttelen niitä kohtuuttoman isoiksi.

Tunnen ovulaation, en ole tuntenut sitä kuin viimeiset vuodet, ennen menkkoja vatsa on todella kipeä, turvoksissa ja täynnä ilmaa. Olen myös usein päivän vesiripulilla.

Mitä vielä? Varmaan vaikka mitä, mutta koska muistikin on huonontunut, en nyt saa mieleen muuta.

Öööö...eikös tämä ole ollut jossain aikaisemmassakin ketjussa? Copypeistaatko esikoisromaaniasi tänne?

Vierailija
104/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muromies kirjoitti:

M44 ja painot 128kg.

Sen jälkeen olen yksin, on tylsää ja jollei ole esim. Jäätelöä niin hotkin ajan kulukseni vaikka pari lautasellista muroja jugurtin kanssa.

Villi veikkaus: riippuu annoksen koosta. Eikä kannata uskoa paketissa lukevaa "calories per portion", koska ne on aina laskettu naurettavan pienille linnunannoksille.

Vierailija
105/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

98kg kirjoitti:

yök...haiseeko läskien hiki pissalle?

Vierailija
106/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muromies kirjoitti:

M44 ja painot 128kg.

Villi veikkaus: riippuu annoksen koosta. Eikä kannata uskoa paketissa lukevaa "calories per portion", koska ne on aina laskettu naurettavan pienille linnunannoksille.

normaali keittolautanen riisimuroja?

Vierailija
107/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

98kg kirjoitti:

Öööö...eikös tämä ole ollut jossain aikaisemmassakin ketjussa? Copypeistaatko esikoisromaaniasi tänne?

Ole hiljaa 100 kiloinen läski

Kyllä se sunkin hiki haisee k...lle

Vierailija
108/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

98kg kirjoitti:

yök...haiseeko läskien hiki pissalle?

Hien haju riippuu ihmisen ihon ph:sta ja siitä mitä mausteita ja lääkkeitä syö, ne tulee läpi. Mun hiki ei ole koskaan haissut pissalle, haisee aika makeelle, tosin haaroissa haisee pissakin, mutta se on sit ihan oikeeta pissaa. Käyn joka päivä suihkussa, joten dödö haisee kainaloissa eikä pissakaan haise haaroissa jos ei ole koira haistelemassa kuono haaroissa. Jalkahiki haisee joskus pitkän työpäivän jälkeen kun kenkiä on pitänyt koko päivän. Sekään ei haise pissalle.

Vierailija
109/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutuslääkkeitä saa yksityiseltä. Niissä on myös riskinsä, joten itse sainomani psykiatrilta. Suosittelen. -15 kg kahdessa vuodessa!

Nauroin ääneen tälle. Kahdessa vuodessa?? Ihan naurettavan hidas tahti, varsinkin jostain sadasta kilosta. En kyllä suosittelis tuollaista "lääkettä".

Vierailija
110/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

130kg, tai nyt vähän päälle. Kesällä varmaan vähän alle, en liiku talvella kuin ihan pakolliset, nyt on tämä talvi kestänyt ihan helvetin kauan. Yleensä tähän aikaan jo ensimmäiset tulppaanit alkaa nousta maasta, nyt on kauheat kinokset, ties kuinka kauan kestää.... Ainahan sitä ajattelee että ehkä ens vuonna laihdutan, mutta enpä sitten laihduta kun on muitakin suurempia murheita.

Noiden kilojen säilyttämiseksi tarvitaan järkyttävän paljon kaloreita, varmaan melkoinen homma syödä se kaikki.

Nyt ihan mielenkiinnosta, mitäpä veikkaat että mun kalorinkulutus vuorokaudessa on? Ja jos syö suklaata, niin paljonko sitä pitää syödä että ei ala laihtua? Paljonko itse syöt kaloreita päivässä ilman että alat lihoa?

Vastaan nyt itse itselleni. Mun persuskulutus on 2000 kaloria, ja kaksi vuotta kun oli aktiivisuusranneke 24/7 ranteessa niin huomasin että mun kokonaiskulutus vuorokaudessa oli n.2500 kaloria, tosin se ranneke laski askeleita vaikka ajoin autoa. Ja kun syö 200g suklaata niin ei ole kauhean iso homma syödä loppujakin kaloreita. Ei tarvi syödä edes ns. oikeaa ruokaa joka päivä, ja yleensäkin riittää pienet annokset. Usein menee päiviä että syön vain suklaata, jugurttia ja juon vähän limsaa. Ei laihdu ei. Tiedän monia hoikkia ihmisiä jotka vetää ihan järkyttäviä määriä ruokaa, mutta he luultavasti myös kuluttavat mitä syövät toisin kuin minä.

Vierailija
111/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% laihtumisesta johtuu ruokavalion muutoksesta. Et pysty/jaksa polttaa kaloreita niin paljon pelkällä liikunnalla että laihtuisit merkittävästi.

On turhaa väittää etteikö liikunnalla pysty laihtumaan. Minä ainakin laihduin 8 kiloa muutamassa kuukaudessa, kun kävin joka päivä vähintään viiden kilometrin lenkillä. En muuttanut elintapojani muuten, alkoholiakaan en vähentänyt, vaikka sitä kohtuudella käytänkin. Liikunta kiihdyttää aineenvaihduntaa ja polttaa kyllä myös niitä kaloreita. Pääasia on kuitenkin, että siitä nauttii, eikä se ole maanista suorittamista. Monesti erittäin reippaalla kävelylenkillä tulee aivan transsimainen olo. En koskaan kuuntele myöskään musiikkia, koska haluan nauttia luonnosta. Jo viikon jälkeen huomaa selvää kehitystä kunnon kohenemisessa, mistä tulee todella hyvä mieli. Laihtuihan Timo Jutilakin huomattavasti sen jälkeen, kun alkoi käydä vaimonsa kanssa puolen tunnin lenkeillä useasti viikossa. Muutoin söivät normaalia kotiruokaa.

Vierailija
112/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isojen naisten ketju. Hui, pysyttelen syrjässä :|

No et näköjään..

Vierailija
113/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette mene yksityiselle lääkärille?

Laihdutuslääkkeiden avulla ylipainoiset onnistuivat pudottamaan painostaa ainakin 5 prosenttia. Paino putosi reilun vuoden aikana.

Eniten paino putosi phentermine- ja toporamiitti-lääkeaineen käyttäjillä, 7,5 kiloa.

Toiseksi tehokkain lääkeaine oli liraglutidia, jota on Saxenda- ja Victoza-lääkkeissä. Niiden käyttäjillä paino aleni 4,3 kiloa.

Naltreksonia sisältävä Contrave-laihdutuslääke pudotti painoa 4,1 kiloa.

Lorcaserin-lääkeaine toi 2,7 kilon pudotuksen.

Orlistaateilla paino putosi vuodessa 2,1 kiloa.

Lääkitys auttaa ahmimiseen!

Kaikki ylipainoiset eivät ole ahmijoita. Minulla paino nousi näihin mittoihin normaalipainosta kun selkä meni päreiksi ja sen jälkeen polvi on kipeytynyt koko ajan enemmän.

Jännä kun mulla on synnynnäinen selkävika ja siltikin painoa on 60kg. Että polvi kipeytyi? Ookoo, varmaan sitten perse leviää jos ranteeseen sattuu ja silleen...

Monella selkävaivaisella tulee asentovirheitä, jotka aiheuttavat kipuja koska vältellään alihoidettua selän kipua. Kyllä se virheasento pilaa ajan mittaan jalatkin. Sama juttu kuin niskan asentovirheisillä jne että vaiva ei jää yhteen kohtaan jos sitä ei saada hoidettua kunnolla. Esim. selän kulumia ei voi hoitaa mitenkään ja elämä voi olla todella kivuliasta.

Vierailija
114/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 105 kg / 160 cm keski-ikäinen nainen. Olen jojoillut painoni kanssa lähes 30 vuotta, ja koko ajan paino on noussut. Ensimmäisen dieettini aloitin 25-vuotiaana, kun painoin mielestäni karmeat 56 kiloa. VLCD:llä takaisin teinivuosien 48 kiloon, oli tavoite. Siinä sivussa minulle puhkesi ahmimishäiriö, jonka jälkeen syöminen ei ol eenää ollut tietoisessa kontrollissa. 

Ihmettelen tuota kun täällä listataan monia lääkeaineita, mutta itse en ole ainakaan onnistunut saamaan lääkäreiltä muuta kuin orlistaattia, joka ei sopinut yhtään koska mulla on ärtyvä paksusuoli muutenkin ,joten tuo tarkoitti jatkuvaa housuun paskomista. Jos kyselen noita muita mainittuja niin saan vaan saarnoja että ovat diabeetikolle tai päihderiippuvaiselle tms ja minä taas en tarvi muuta kuin itsekuria syödä vähemmän.

Päivän Hesarissa maksumuurin takana hyvä artikkeli aiheesta kuinka tiukka laihdutus aiheuttaa nälkävelan ja greliinitasot ovat vuodenkin koholla vielä dieetin jälkeen.

Vierailija
115/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

98kg kirjoitti:

Kannattaa tsekata ainakin verensokeri, rasva ja kilpirauhasarvot. Hoitamattomalta 2 tyypin diabetekseltä haiskahtaa.

Vierailija
116/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

98kg kirjoitti:

Kannattaa tsekata ainakin verensokeri, rasva ja kilpirauhasarvot. Hoitamattomalta 2 tyypin diabetekseltä haiskahtaa.

haiskahtaa.....;)

Vierailija
117/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!

155cm / 105kg.

Painoin 70kg kun tulin raskaaksi. Sitten paino nousi 96 kiloon ja synnytyksen jälkeen tuli vielä 9 kiloa lisää! :(

N23

Vierailija
118/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja minulla on kaapissa odottamassa alle 60kg koon merkkivaatteitani. Optimistinen? Meni liikuntakeskus ja tuli lääkkeet. Tasapainoa ei taida enää löytyä.

Vierailija
119/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette mene yksityiselle lääkärille?

Laihdutuslääkkeiden avulla ylipainoiset onnistuivat pudottamaan painostaa ainakin 5 prosenttia. Paino putosi reilun vuoden aikana.

Eniten paino putosi phentermine- ja toporamiitti-lääkeaineen käyttäjillä, 7,5 kiloa.

Toiseksi tehokkain lääkeaine oli liraglutidia, jota on Saxenda- ja Victoza-lääkkeissä. Niiden käyttäjillä paino aleni 4,3 kiloa.

Naltreksonia sisältävä Contrave-laihdutuslääke pudotti painoa 4,1 kiloa.

Lorcaserin-lääkeaine toi 2,7 kilon pudotuksen.

Orlistaateilla paino putosi vuodessa 2,1 kiloa.

Lääkitys auttaa ahmimiseen!

Kaikki ylipainoiset eivät ole ahmijoita. Minulla paino nousi näihin mittoihin normaalipainosta kun selkä meni päreiksi ja sen jälkeen polvi on kipeytynyt koko ajan enemmän.

Jännä kun mulla on synnynnäinen selkävika ja siltikin painoa on 60kg. Että polvi kipeytyi? Ookoo, varmaan sitten perse leviää jos ranteeseen sattuu ja silleen...

Se muutos vaikuttaa. Ennen liikkuva lopettaa liikunnan, niin sillä on suuri vaikutus kuin se ettei ole koskaan liikkunut. Superlaiha, aina alipainoinen poika sai vatsan, kun lopetti joukkueessa. Vaikka liikkuu ja urheilee muuten. Enemmän aikaa ruokailuun ja vähemmän liikuntaa. Tasapaino ei löydy hetkessä. Nuori lsihtuu, vanhempi kroppa pitää kiinni saavutetuista eduista.

Vierailija
120/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä!

155cm / 105kg.

Painoin 70kg kun tulin raskaaksi. Sitten paino nousi 96 kiloon ja synnytyksen jälkeen tuli vielä 9 kiloa lisää! :(

N23

Ihan jäätävä läski 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi