Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita yli 100 kg?

Vierailija
21.03.2018 |

?

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoin viimevuoden keväänä 125kg, sitten siitä keväästä syksyyn pudotin hujauksessa 22kg. Sitten painoin syksystä helmikuuhun sen 103kg ja nyt olen saanut tähän päivään mennessä vaa'an näyttämään 97kg.

Vaihdoin ruokavalion vegaaniseen, niin en vaan liho enää mitenkään. Mutta jos haluan laihtua on oltava ilman kaikkia pitkälle prosessoituja juttuja ja vegejädeä yms... mutta syön monipuolisesti ja paaaljon hyvää ruokaa. Ei valittamista.

Mitä syöt aamulla?

Suolaisen besanjauholetun ja avokadoa.

Vierailija
62/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aikonut bulkata itseni 100-kiloiseksi, mutta 95kg kohdalla on aina alkanut olo tuntumaan liian kuvottavalta.

m185/90

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hyvä aamupala?

Vierailija
64/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa itsepetosta tuntuu olevan mutta vähentäähän se kyllä sitä omantunnon tuskaa kun survoo JO 3 :tta suklaalevyä tuulensuojaan samana päivänä. Ja sehän solahtaa kivasti alas kun kyytipoikana se tuttu & turvallinen 1L kermajääteli.

Ei se aina niinkään ole. Jotkut pystyy syömään hirveitä määriä ilman suunnatonta lihomista ja toiset ei. Riippuu tietysti monista tekijöistä ja harrastuksista. Olin yläasteella normaalipainoinen vaikka söin litroittain jäätelöä, keksipaketillisia jne. Yläasteen jälkeen ei ole ollut niin jatkuvaa mielitekoa niin ei voi verrata.

Vierailija
65/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

123 kiloa täälläkin. Oon koittanut aloittaa ruokaremppaa nyt vuoden vaihduttua, hirveesti ei vielä painossa ole näkynyt mutta olo virkeämpi ja alkaa liikkuminenkin taas innostaa.

Vierailija
66/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 132kg ja mies

Vierailija
67/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te naiset jotain plus 175cm pitkiä, vai miten tuollaiset painot ja silti " liikun ja olen hyväkuntoinen" on edes mahdollisia?

Vierailija
68/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap ja 173.

Toinen nilkka on jo kipeä ja polvi. Haluaisin ampua itseni.

Vierailija
69/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te naiset jotain plus 175cm pitkiä, vai miten tuollaiset painot ja silti " liikun ja olen hyväkuntoinen" on edes mahdollisia?

Kuinka moni ketjun yli satakiloisista on väittänyt olevansa hyväkuntoinen?

Vierailija
70/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap ja 173.

Kyllä tuolla painolla se kannattaakin suorittaa, se ampuminen.

Vierailija
71/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap ja 173.

cm ei kg.

T ap ja kiitos ammun.

Vierailija
72/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 103 kg ja olen 38v. Paino on noussut tasaisesti muutaman viime vuoden aikana. En tiedä mitä voisin tehdä, että se lähtisi edes vähän laskuun...

Ensin terveystarkastus tai vähintään labrat, ja sitten elintapojen muutos.

Ravintoterapeutille käynti

Vierailija
73/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

64,44kg painan

Vierailija
74/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 103 kg ja olen 38v. Paino on noussut tasaisesti muutaman viime vuoden aikana. En tiedä mitä voisin tehdä, että se lähtisi edes vähän laskuun...

Ei auta.

Vierailija
75/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta.

Miksei?

Vierailija
76/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan, vaikka en ole enää yli 100 kiloa. Mutta olen ollut, jopa yli 130 kiloa. Näen vaan itseni edelleen ihan mahdottoman isona, mutta jospa se siitä. Aamulla painoin 84,5 kg. Onhan tätä vielä, mutta pudotettava määrä on kuitenkin ymmärrettävissä rajoissa. Viitisentoista kiloa kun saisi pois vielä...

Elämäntaparemppa ja siinä pysyminen, eipä muuta. Hyvää ja terveellistä kotiruokaa, herkkujakin joka viikko, eikä muutenkaan mitään kituuttamista. Kävelyä ja vettä reilusti. Ravinteikasta syötävää, mutta pienin annoksin ja useasti päivässä, ja tietty heviä ja marjoja, runsaasti.

Komppaan kyllä tätä aivan täysin. Ihmedieeteistä ei ole mihinkään. Normaali kotiruoka säännöllisesti syötynä ja sopivasti liikuntaa. Herkuttelua unohtamatta! Ihmiset kai haluaa tuloksia laihdutuksen aloittaessa niin nopeasti että ollaan valmiita ties mihin pussiruokiin.

Jaksamista kaikille laihdutukseen. Repsahtamisia sattuu, mutta eiku ylös ja jatkamaan!

Vierailija
77/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan, vaikka en ole enää yli 100 kiloa. Mutta olen ollut, jopa yli 130 kiloa. Näen vaan itseni edelleen ihan mahdottoman isona, mutta jospa se siitä. Aamulla painoin 84,5 kg. Onhan tätä vielä, mutta pudotettava määrä on kuitenkin ymmärrettävissä rajoissa. Viitisentoista kiloa kun saisi pois vielä...

Elämäntaparemppa ja siinä pysyminen, eipä muuta. Hyvää ja terveellistä kotiruokaa, herkkujakin joka viikko, eikä muutenkaan mitään kituuttamista. Kävelyä ja vettä reilusti. Ravinteikasta syötävää, mutta pienin annoksin ja useasti päivässä, ja tietty heviä ja marjoja, runsaasti.

Komppaan kyllä tätä aivan täysin. Ihmedieeteistä ei ole mihinkään. Normaali kotiruoka säännöllisesti syötynä ja sopivasti liikuntaa. Herkuttelua unohtamatta! Ihmiset kai haluaa tuloksia laihdutuksen aloittaessa niin nopeasti että ollaan valmiita ties mihin pussiruokiin.

Jaksamista kaikille laihdutukseen. Repsahtamisia sattuu, mutta eiku ylös ja jatkamaan!

Sorry viestin lainaaminen vähä epäonnistu🤔😛

Vierailija
78/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi painaa niin paljoa mitenkään.

Vierailija
79/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta.

Miksei?

Höpötti vain.

Vierailija
80/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette mene yksityiselle lääkärille?

Laihdutuslääkkeiden avulla ylipainoiset onnistuivat pudottamaan painostaa ainakin 5 prosenttia. Paino putosi reilun vuoden aikana.

Eniten paino putosi phentermine- ja toporamiitti-lääkeaineen käyttäjillä, 7,5 kiloa.

Toiseksi tehokkain lääkeaine oli liraglutidia, jota on Saxenda- ja Victoza-lääkkeissä. Niiden käyttäjillä paino aleni 4,3 kiloa.

Naltreksonia sisältävä Contrave-laihdutuslääke pudotti painoa 4,1 kiloa.

Lorcaserin-lääkeaine toi 2,7 kilon pudotuksen.

Orlistaateilla paino putosi vuodessa 2,1 kiloa.

Lääkitys auttaa ahmimiseen!

Ongelma vaan etten ahmi vaan en liiku

En liiku minäkään, mutta paino on ok ja ollut jo pitkään. Painoindeksi 23. Jotain syöt liikaa tai väärin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi