Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita yli 100 kg?

Vierailija
21.03.2018 |

?

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella näkyy olevan tekosyynä lihoa raskauden takia.

Miksi teette hallaa itsellenne, miehellenne ja lapsellenne?

Normaalin raskauden aikana ei painoa tarvitse tulla lisää kuin 7-10kg yhteensä!

Eikä syödäkään tarvitse juuri enempää paitsi ihan loppuvaiheessa ja silloinkin ehkä yksi ateria päivässä lisää.

Vierailija
82/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tässä raskaana olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette mene yksityiselle lääkärille?

Laihdutuslääkkeiden avulla ylipainoiset onnistuivat pudottamaan painostaa ainakin 5 prosenttia. Paino putosi reilun vuoden aikana.

Eniten paino putosi phentermine- ja toporamiitti-lääkeaineen käyttäjillä, 7,5 kiloa.

Toiseksi tehokkain lääkeaine oli liraglutidia, jota on Saxenda- ja Victoza-lääkkeissä. Niiden käyttäjillä paino aleni 4,3 kiloa.

Naltreksonia sisältävä Contrave-laihdutuslääke pudotti painoa 4,1 kiloa.

Lorcaserin-lääkeaine toi 2,7 kilon pudotuksen.

Orlistaateilla paino putosi vuodessa 2,1 kiloa.

Lääkitys auttaa ahmimiseen!

Kaikki ylipainoiset eivät ole ahmijoita. Minulla paino nousi näihin mittoihin normaalipainosta kun selkä meni päreiksi ja sen jälkeen polvi on kipeytynyt koko ajan enemmän.

Jännä kun mulla on synnynnäinen selkävika ja siltikin painoa on 60kg. Että polvi kipeytyi? Ookoo, varmaan sitten perse leviää jos ranteeseen sattuu ja silleen...

Vierailija
84/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysimba sisältää kahta vaikuttavaa ainetta: naltreksonihydrokloridia ja bupropionihydrokloridia. Sitä käytetään liikalihaville tai liikapainoisille aikuisille painonhallintaan yhdessä vähäkalorisen dieetin ja liikunnan kanssa. Tämä lääke vaikuttaa aivoalueilla, jotka osallistuvat ruokailun ja energiankulutuksen säätelyyn.

Vierailija
85/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti miten läskiä porukkaa nää naiset täällä on.

Vierailija
86/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoin vielä puolivuotta sitten 105, nyt 88 ja matka jatkuu edelleen. Tavoite saada vielä 10kg pois ja olla normaalipainossa.

Olen jojoillut koko aikuisikäni.....

Miten onnistuit? Oletko mies?

Ap

Nainen olen, 33v

Vierailija
87/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi luoja nyt. Ensinnäkin kaikki jotka miettivät jotain lääkekuurin aloitusta, unohtakaa. Ne ei ole ihmelääkkeitä jotka tekevät teistä solakan, vaan motivaatiota pitää löytyä ihan omasta takaa.

Tuollaisessa painossa alkaa tippua kiloja heti kun vain järkkää ruokavaliotaan fiksumpaan suuntaan. Mistään ei tarvitse luopua! Sokeri/suolakoukussa oleville suosittelisin silti parin viikon taukoa herkuista. Itsekin olen aina miettinyt, että nyt en kahteen viikkoon vedä mitään ja sen jälkeen saan syödä niin paljon kuin haluan. No en enää kahden viikon päästä halua kun olen ollut niin hienosti ilman ja olo on parempi. Lisäksi yksi herkkuateria tai jälkkäri parin viikon välein on ihan ok, kunhan ei övereitä. Liikuntaa ei tarvita, MUTTA siitä tulee tosi hyvä fiilis ja hyvää se tekee. Kaikki aina kotiinpäin.

Tiedän ettei neuvoja kysytty, mutta osa kommentoijista tuntui olevan hukassa eikä tiennyt mistä alottaa.

Ja sitten nämä jotka laittavat negatiivista kommenttia: Mikä suuri tarve teillä on yrittää saada ihmisiä haukuttua maanrakoon, mikä tekee teistä parempia? Olisi joskus huvittavaa nähdä tuollaisten junttien naamat ja käydä keskustelua face to face, varmaan muuttuisi ääni kellossa.

Vierailija
88/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 105 kg / 160 cm keski-ikäinen nainen. Olen jojoillut painoni kanssa lähes 30 vuotta, ja koko ajan paino on noussut. Ensimmäisen dieettini aloitin 25-vuotiaana, kun painoin mielestäni karmeat 56 kiloa. VLCD:llä takaisin teinivuosien 48 kiloon, oli tavoite. Siinä sivussa minulle puhkesi ahmimishäiriö, jonka jälkeen syöminen ei ol eenää ollut tietoisessa kontrollissa. 

Ihmettelen tuota kun täällä listataan monia lääkeaineita, mutta itse en ole ainakaan onnistunut saamaan lääkäreiltä muuta kuin orlistaattia, joka ei sopinut yhtään koska mulla on ärtyvä paksusuoli muutenkin ,joten tuo tarkoitti jatkuvaa housuun paskomista. Jos kyselen noita muita mainittuja niin saan vaan saarnoja että ovat diabeetikolle tai päihderiippuvaiselle tms ja minä taas en tarvi muuta kuin itsekuria syödä vähemmän.

Vierailija
89/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Onhan täällä.

No en ole!

Vierailija
90/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Onhan täällä.

No en ole!

Vierailija
91/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mysimba sisältää kahta vaikuttavaa ainetta: naltreksonihydrokloridia ja bupropionihydrokloridia. Sitä käytetään liikalihaville tai liikapainoisille aikuisille painonhallintaan yhdessä vähäkalorisen dieetin ja liikunnan kanssa. Tämä lääke vaikuttaa aivoalueilla, jotka osallistuvat ruokailun ja energiankulutuksen säätelyyn.

Naltreksonihyrdrokloridia käytetään riippuvuuksien (mm. huumeet) hoitoon, bupropionihudrokloridia käytetään masennuksen hoitoon. Ehkä ihan hyvä vaihtoehto sitten, jos kaikki muu on jo kokeiltu.

Vierailija
92/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi luoja nyt. Ensinnäkin kaikki jotka miettivät jotain lääkekuurin aloitusta, unohtakaa. Ne ei ole ihmelääkkeitä jotka tekevät teistä solakan, vaan motivaatiota pitää löytyä ihan omasta takaa.

Tuollaisessa painossa alkaa tippua kiloja heti kun vain järkkää ruokavaliotaan fiksumpaan suuntaan. Mistään ei tarvitse luopua! Sokeri/suolakoukussa oleville suosittelisin silti parin viikon taukoa herkuista. Itsekin olen aina miettinyt, että nyt en kahteen viikkoon vedä mitään ja sen jälkeen saan syödä niin paljon kuin haluan. No en enää kahden viikon päästä halua kun olen ollut niin hienosti ilman ja olo on parempi. Lisäksi yksi herkkuateria tai jälkkäri parin viikon välein on ihan ok, kunhan ei övereitä. Liikuntaa ei tarvita, MUTTA siitä tulee tosi hyvä fiilis ja hyvää se tekee. Kaikki aina kotiinpäin.

Tiedän ettei neuvoja kysytty, mutta osa kommentoijista tuntui olevan hukassa eikä tiennyt mistä alottaa.

Ja sitten nämä jotka laittavat negatiivista kommenttia: Mikä suuri tarve teillä on yrittää saada ihmisiä haukuttua maanrakoon, mikä tekee teistä parempia? Olisi joskus huvittavaa nähdä tuollaisten junttien naamat ja käydä keskustelua face to face, varmaan muuttuisi ääni kellossa.

Juuri näin. Jos joku olisi keksinyt takuuvarmasti laihduttavan ihmepillerin, niitä jaettaisiin kyllä ihan terveyskeskuksissa.

Vierailija
93/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies, mutta ei se ikinä suostu palstailemaan itse.

Samoin mun 196cm/104kg. Ihan ok mitat.

Vierailija
94/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuslääkkeitä saa yksityiseltä. Niissä on myös riskinsä, joten itse sainomani psykiatrilta. Suosittelen. -15 kg kahdessa vuodessa!

Vierailija
95/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen naisten ketju. Hui, pysyttelen syrjässä :|

Vierailija
96/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 ja painot 128kg.

Tekosyynä läskimäärälle on ilta/yösyönti jota harrastan tylsyyteen.

Lapset nukahtavat 21-22 välillä ja vaimo viimeistään 22.

Sen jälkeen olen yksin, on tylsää ja jollei ole esim. Jäätelöä niin hotkin ajan kulukseni vaikka pari lautasellista muroja jugurtin kanssa.

Pitäisi laihtua, lopettaa yksinäiset iltasyömingit ja liikkua.

Helpommin sanottu kuin tehty.

Vierailija
97/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutuslääkkeitä saa yksityiseltä. Niissä on myös riskinsä, joten itse sainomani psykiatrilta. Suosittelen. -15 kg kahdessa vuodessa!

Samaan olisit pystynyt myös ilman lääkkeitä.

Vierailija
98/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
99/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

130kg, tai nyt vähän päälle. Kesällä varmaan vähän alle, en liiku talvella kuin ihan pakolliset, nyt on tämä talvi kestänyt ihan helvetin kauan. Yleensä tähän aikaan jo ensimmäiset tulppaanit alkaa nousta maasta, nyt on kauheat kinokset, ties kuinka kauan kestää.... Ainahan sitä ajattelee että ehkä ens vuonna laihdutan, mutta enpä sitten laihduta kun on muitakin suurempia murheita.

Noiden kilojen säilyttämiseksi tarvitaan järkyttävän paljon kaloreita, varmaan melkoinen homma syödä se kaikki.

Nyt ihan mielenkiinnosta, mitäpä veikkaat että mun kalorinkulutus vuorokaudessa on? Ja jos syö suklaata, niin paljonko sitä pitää syödä että ei ala laihtua? Paljonko itse syöt kaloreita päivässä ilman että alat lihoa?

Vierailija
100/120 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään vaa'alla. En oo laihtunut yhtään. Aamulla otin neljä desiä kaurapuuroa maitoon ja nyt kuusi perunaa ja possupataa. Silti on nälkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi