Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita yli 100 kg?

Vierailija
21.03.2018 |

?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kkillet Tonaliniia. Mikko Kivinen laihdutti tonalinilla melkin 200 kiloa

Ei Tonalinin popsimisesta ole mitään hyötyä, jos ei ole valmis todelliseen muutokseen.

Vierailija
42/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaikeasti ylipainoisille ei määrättäisi kuurina adhd lääkettä? Saisi aloitettua treenaamisen ja vähentää ruokahalua. Olen itse todella ylipainoinen ja jos selkaista lääkettä kokeiltaisiin meihin joilla ei sitä motivaatiota ole niin se voisi sieltä kuoriutua, kun piristävä lääke. Sitten jatkuisi ilman lääkettä, kun normaalipaino olisi saavutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Aikoinaan laihdutin hyvinkin paljon, ja nyt järkytyksekseni tajusin että kaikki ne kilot on tullut pikkuhiljaa takaisin, painan 113 kg.

Mun ongelma on liian isojen määrien syöminen, ja rakkaus rasvaam ja suolaan.

Kun minä teen voileivän, siinä on järkyn paksu kerros rasvaa, leikkeleitä ja juustoa pienen vuoren verran. Ja kun niitä voileipiä puputtaa pitkin päivää, on päivän kaloritarve jo sillä kuitattu, varmaan ylikin. Mutta siihen tulee vielä toki päälle päiväruoka, jättimäisenä rekkamiehen annoksena.

Nyt olen yrittänyt korjata ruokatapojani, ja jättänyt nuo rasvalla kuorrutetut leivät pois, ja tää on kamalaa. Olen syönyt kylliksi ja monipuolisesti, mutta mun vatsa suorastaan kurnii koko ajan; tekis mieli mennä ottamaan oivariinia lusikalla purkista, tai mättää puoli pakettia leipää.

Toivon ja uskottelen itselleni, että se kurninta laantuu ja koukku leipiin helpottaa, jos nyt vaan sinnikkäästi syön fiksummin ja monipuolisemmin.

Vierailija
44/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 103 kg ja olen 38v. Paino on noussut tasaisesti muutaman viime vuoden aikana. En tiedä mitä voisin tehdä, että se lähtisi edes vähän laskuun...

Ensin terveystarkastus tai vähintään labrat, ja sitten elintapojen muutos.

Labroissa kävin alkuvuodesta, kaikki arvot hyvät. Liikuntaa pitäisi lisätä varmaan, ei kyllä oikein huvita tuonne kylmään lähteä kävelylle.

Liikunta on erittäin hyvä plussa, mutta terveellinen ruokavalio on kaikkein olennaisin tekijä. Kannustan kyllä liikkumaan, ja jos kylmässä kävely ei huvita niin lähde vaikka uimaan. Uinti on siksikin hyvä, että se ei rasita niveliä.

Muuten hyvä idea, mutta olen valitettavasti uimataidoton :( En vain koskaan oppinut uimaan kunnolla, joku max 10 metriä menee mutta sitten meinaan hukkua. Oikeastaan pelkään (syvää) vettä. Kiitos ehdotuksestasi, onko jotain muuta mitä voisin kokeilla mikä ei rasittaisi niveliä?

Vierailija
45/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tyttö 118kg/174cm. Tammikuussa paino oli 132kg joten siihen nähden suunta on oikea😎

Vierailija
46/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, 107 kg ollut vuosikaudet. N 49v.

Vierailija
47/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tyttö 118kg/174cm. Tammikuussa paino oli 132kg joten siihen nähden suunta on oikea😎

Onnea! Miten onnistuit?

Vierailija
48/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen vähän alle 90kg mutta urheilullinen . Lihasmassa esim. 56% aktiiviurheilija. Kaikki ei ole lihavuuden takia lähes 100kg.

Yksikään normaali nainen ei ole lähellekkään 100 kg. Tuo 100 kg on jo miehellekkin melko jäätävä lukema.

Kauheita punkeroita ja sotanorsuja täälläkin heiluu. "Vähän" alle 90 kg nainen ei ole urheilullinen, ellei ole 250 cm korkea eli pitkä. Mahtavaa itsepetosta tuntuu olevan mutta vähentäähän se kyllä sitä omantunnon tuskaa kun survoo JO 3 :tta suklaalevyä tuulensuojaan samana päivänä. Ja sehän solahtaa kivasti alas kun kyytipoikana se tuttu & turvallinen 1L kermajääteli.

Vierailija
49/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaikeasti ylipainoisille ei määrättäisi kuurina adhd lääkettä? Saisi aloitettua treenaamisen ja vähentää ruokahalua. Olen itse todella ylipainoinen ja jos selkaista lääkettä kokeiltaisiin meihin joilla ei sitä motivaatiota ole niin se voisi sieltä kuoriutua, kun piristävä lääke. Sitten jatkuisi ilman lääkettä, kun normaalipaino olisi saavutettu.

Samaa mieltä.

Vierailija
50/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoin viimevuoden keväänä 125kg, sitten siitä keväästä syksyyn pudotin hujauksessa 22kg. Sitten painoin syksystä helmikuuhun sen 103kg ja nyt olen saanut tähän päivään mennessä vaa'an näyttämään 97kg.

Vaihdoin ruokavalion vegaaniseen, niin en vaan liho enää mitenkään. Mutta jos haluan laihtua on oltava ilman kaikkia pitkälle prosessoituja juttuja ja vegejädeä yms... mutta syön monipuolisesti ja paaaljon hyvää ruokaa. Ei valittamista.

Mitä syöt aamulla?

Syön hedelmiä, marjoja... siis smoothien teen oikeastaan joka aamu. Oon muutenkin hurahtanut "raakaruokaan", siihen oloon minkä saan kun syön hedelmiä/kasviksia raakana. Siis kypsiä hedelmiä, niin, että esim banaaneissa on ruskeita täpliä :).

Mulla ei ole mitään kalorirajoitteita, syön määrällisesti yhtä paljon kuin ennenkin, ehkä enemmänkin. Mutta koitan syödä niin, että heviosastolta olis ainakin 80% päivän ruoista, raakana tai kypsennettynä, miten vaan. Ehkä riisiä/linssejä en tuohon prosenttilukuun ota huomioon..

ainoa mitä vähän nykyään "varon" on öljyt, pähkinät yms rasvaiset jutut. Mutta kyllä käytän esim kookosöljyä vähän vaikka kasvisten paistamiseen. Joka päivä en enää kuitenkaan öljyistä ruokaa tee.

Ja hidastahan tämä on, mutta ei haittaa kun olo on niin huisin hyvä. Käyn nykyään salillakin, ihan vaan kun se tuntuu kivalta.

Nyt tässä nautiskelen banana nicecreamia raakakaakaojauheella maustettuna :)..

Vierailija
51/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo...

123kg

Sama lukema!

Vierailija
52/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan 103 kg ja olen 38v. Paino on noussut tasaisesti muutaman viime vuoden aikana. En tiedä mitä voisin tehdä, että se lähtisi edes vähän laskuun...

Ketogeeninen dieetti.

Vierailija
53/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Miten onnistuit?

Kiitos🙂 aloin taas syömään säännöllisesti, 4-5 kertaa päivässä. Herkut pois, kävelyllä käyn 3-4 kertaa viikossa. Kunnollinen ja riittävä aamupala👍🏼

Vierailija
54/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen takuulla suurin, mutta yritän saada lääkäriltä sitä uutta laihdutuslääkettä.

Sitähän kirjoittavat tk-lääkäritkin. Lykkyä tykö!

Vierailija
55/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä uutta lääkettä???

M y s i m b a a.

Vierailija
56/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino kk sitten 121 kg,nyt 112 kg. Superdieetillä oon, tavote toukokuuhun olis kaikkineen reilut 20 kg, eli toivoisin painon olevan alle 100 kg...

Vierailija
57/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette mene yksityiselle lääkärille?

Laihdutuslääkkeiden avulla ylipainoiset onnistuivat pudottamaan painostaa ainakin 5 prosenttia. Paino putosi reilun vuoden aikana.

Eniten paino putosi phentermine- ja toporamiitti-lääkeaineen käyttäjillä, 7,5 kiloa.

Toiseksi tehokkain lääkeaine oli liraglutidia, jota on Saxenda- ja Victoza-lääkkeissä. Niiden käyttäjillä paino aleni 4,3 kiloa.

Naltreksonia sisältävä Contrave-laihdutuslääke pudotti painoa 4,1 kiloa.

Lorcaserin-lääkeaine toi 2,7 kilon pudotuksen.

Orlistaateilla paino putosi vuodessa 2,1 kiloa.

Lääkitys auttaa ahmimiseen!

Kaikki ylipainoiset eivät ole ahmijoita. Minulla paino nousi näihin mittoihin normaalipainosta kun selkä meni päreiksi ja sen jälkeen polvi on kipeytynyt koko ajan enemmän.

Vierailija
58/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

130kg, tai nyt vähän päälle. Kesällä varmaan vähän alle, en liiku talvella kuin ihan pakolliset, nyt on tämä talvi kestänyt ihan helvetin kauan. Yleensä tähän aikaan jo ensimmäiset tulppaanit alkaa nousta maasta, nyt on kauheat kinokset, ties kuinka kauan kestää.... Ainahan sitä ajattelee että ehkä ens vuonna laihdutan, mutta enpä sitten laihduta kun on muitakin suurempia murheita.

Noiden kilojen säilyttämiseksi tarvitaan järkyttävän paljon kaloreita, varmaan melkoinen homma syödä se kaikki.

Otapa huomioon että kun ihminen ei liiku niin sitten ei kulu kaloreita ja lihasmassa on pienempi, joka puolestaan hidastaa perusaineenvaihduntaa.

Vierailija
59/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, vaikka en ole enää yli 100 kiloa. Mutta olen ollut, jopa yli 130 kiloa. Näen vaan itseni edelleen ihan mahdottoman isona, mutta jospa se siitä. Aamulla painoin 84,5 kg. Onhan tätä vielä, mutta pudotettava määrä on kuitenkin ymmärrettävissä rajoissa. Viitisentoista kiloa kun saisi pois vielä...

Elämäntaparemppa ja siinä pysyminen, eipä muuta. Hyvää ja terveellistä kotiruokaa, herkkujakin joka viikko, eikä muutenkaan mitään kituuttamista. Kävelyä ja vettä reilusti. Ravinteikasta syötävää, mutta pienin annoksin ja useasti päivässä, ja tietty heviä ja marjoja, runsaasti.

Jaksamista kaikille laihdutukseen. Repsahtamisia sattuu, mutta eiku ylös ja jatkamaan!

Vierailija
60/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömällä vähemmän. Hiton yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi