Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita yli 100 kg?

Vierailija
21.03.2018 |

?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä uutta lääkettä???

Valitettavasti sitä ei saa mainita tällä palstalla.

Vierailija
22/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliäkö sillä liikkumisella kun lääke vie ruokahalua. Syöt vähemmän. Liikut samanverran. Laihdut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 150 kiloa.. masentaa ja ahdistaa..

Vierailija
24/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epätoivoinen! Olen yli 120!

Vierailija
25/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% laihtumisesta johtuu ruokavalion muutoksesta. Et pysty/jaksa polttaa kaloreita niin paljon pelkällä liikunnalla että laihtuisit merkittävästi.

Vierailija
26/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa siskot, että paino on vain voimaa, mutta ylipaino on ylivoimaa! =)

Vierailija
27/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen vähän alle 90kg mutta urheilullinen . Lihasmassa esim. 56% aktiiviurheilija. Kaikki ei ole lihavuuden takia lähes 100kg.

Vierailija
28/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 103 kg ja olen 38v. Paino on noussut tasaisesti muutaman viime vuoden aikana. En tiedä mitä voisin tehdä, että se lähtisi edes vähän laskuun...

Ensin terveystarkastus tai vähintään labrat, ja sitten elintapojen muutos.

Labroissa kävin alkuvuodesta, kaikki arvot hyvät. Liikuntaa pitäisi lisätä varmaan, ei kyllä oikein huvita tuonne kylmään lähteä kävelylle.

Vierailija
29/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei

Vierailija
30/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Pituutta myös yli 2 metriä. Hyötyä on vaan ollut näyttelykeikan suhteen.

- M

Vierailija
31/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite kesään mennessä olla yli 100 kg. Paino nyt vasta alle 80.

Vierailija
32/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olet ainoa.

Vierailija
33/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään liikunnalla harvoin laihtuu. Tärkeämpää on ruokavalion muutos. Tai oikeanlainen lääkitys.

Vierailija
34/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

130kg, tai nyt vähän päälle. Kesällä varmaan vähän alle, en liiku talvella kuin ihan pakolliset, nyt on tämä talvi kestänyt ihan helvetin kauan. Yleensä tähän aikaan jo ensimmäiset tulppaanit alkaa nousta maasta, nyt on kauheat kinokset, ties kuinka kauan kestää.... Ainahan sitä ajattelee että ehkä ens vuonna laihdutan, mutta enpä sitten laihduta kun on muitakin suurempia murheita.

Noiden kilojen säilyttämiseksi tarvitaan järkyttävän paljon kaloreita, varmaan melkoinen homma syödä se kaikki.

Vierailija
35/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette mene yksityiselle lääkärille?

Laihdutuslääkkeiden avulla ylipainoiset onnistuivat pudottamaan painostaa ainakin 5 prosenttia. Paino putosi reilun vuoden aikana.

Eniten paino putosi phentermine- ja toporamiitti-lääkeaineen käyttäjillä, 7,5 kiloa.

Toiseksi tehokkain lääkeaine oli liraglutidia, jota on Saxenda- ja Victoza-lääkkeissä. Niiden käyttäjillä paino aleni 4,3 kiloa.

Naltreksonia sisältävä Contrave-laihdutuslääke pudotti painoa 4,1 kiloa.

Lorcaserin-lääkeaine toi 2,7 kilon pudotuksen.

Orlistaateilla paino putosi vuodessa 2,1 kiloa.

Lääkitys auttaa ahmimiseen!

Eipä kovin kummoisia pudotuksia eteenkään tuossa ajassa. Tuollaisen määrän kuka tahansa pudottaa ilman lääkkeitäkin ja huomattavasti lyhyemmässä ajassa. Kun tein elämäntapamuutoksen, minulta lähti 5 % painosta/kuukausi neljän ensimmäisen kuukauden ajan. Sen jälkeen tahti hidastui, mutta pari-kolme kiloa/kuukausi lähti edelleen tavoitepainoon (bmi 22) asti.

Vierailija
36/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin viimevuoden keväänä 125kg, sitten siitä keväästä syksyyn pudotin hujauksessa 22kg. Sitten painoin syksystä helmikuuhun sen 103kg ja nyt olen saanut tähän päivään mennessä vaa'an näyttämään 97kg.

Vaihdoin ruokavalion vegaaniseen, niin en vaan liho enää mitenkään. Mutta jos haluan laihtua on oltava ilman kaikkia pitkälle prosessoituja juttuja ja vegejädeä yms... mutta syön monipuolisesti ja paaaljon hyvää ruokaa. Ei valittamista.

Vierailija
37/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kkillet Tonaliniia. Mikko Kivinen laihdutti tonalinilla melkin 200 kiloa

Vierailija
38/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuisi vlcd?

En ole onnistunut siinä.

Vierailija
39/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 103 kg ja olen 38v. Paino on noussut tasaisesti muutaman viime vuoden aikana. En tiedä mitä voisin tehdä, että se lähtisi edes vähän laskuun...

Ensin terveystarkastus tai vähintään labrat, ja sitten elintapojen muutos.

Labroissa kävin alkuvuodesta, kaikki arvot hyvät. Liikuntaa pitäisi lisätä varmaan, ei kyllä oikein huvita tuonne kylmään lähteä kävelylle.

Liikunta on erittäin hyvä plussa, mutta terveellinen ruokavalio on kaikkein olennaisin tekijä. Kannustan kyllä liikkumaan, ja jos kylmässä kävely ei huvita niin lähde vaikka uimaan. Uinti on siksikin hyvä, että se ei rasita niveliä.

Vierailija
40/120 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoin viimevuoden keväänä 125kg, sitten siitä keväästä syksyyn pudotin hujauksessa 22kg. Sitten painoin syksystä helmikuuhun sen 103kg ja nyt olen saanut tähän päivään mennessä vaa'an näyttämään 97kg.

Vaihdoin ruokavalion vegaaniseen, niin en vaan liho enää mitenkään. Mutta jos haluan laihtua on oltava ilman kaikkia pitkälle prosessoituja juttuja ja vegejädeä yms... mutta syön monipuolisesti ja paaaljon hyvää ruokaa. Ei valittamista.

Mitä syöt aamulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi