Millainen menneisyys miehellä on täysi TURN OFF?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-huumeiden käyttö
-vankilatuomio
-väkivaltainen
-mt-ongelmat
-huorissa käynti
-jengiläinen
Lisään: yksinäisyys ja huono rahatilanne/maksuvaikeudet
Jengiläiset ei ole yksinäisiä ainakaan.
Ja minä tykkään kyllä moottoripyöräkerholaisista tyyliin sons of anarchy 😊
Vierailija kirjoitti:
Top 5
1.vankila tuomio
2.päihdeongelma
3.väkivaltainem luonne
4.mt-ongelmat
5.avioero + lapset
Eikö päihde- tai mielenterveysongelmat tai väkivaltaisuus mene vankilatuomion edelle? Vankilaan voi joutua niin monenlaisista syistä: talousrikoksista (ei välttämättä tahallinen veronkierto vaan inhimillinen erehdys), hätävarjelun liioittelusta, sakon muutosrangaistuksena yms.
Lapsia useamman naisen kanssa
Pedofiili
Irakin tai jonkun muun lähi-idän maan kansalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Irakin tai jonkun muun lähi-idän maan kansalaisuus.
Tiedät itsekin, että tämä on nimenomaan plus listalla naisilla
Liikaa listattavaa. Itse kun olen seurustellut mm. sarjamurhaajan, raiskaajan, pedofiilin, narsistin, sosiopaatin ja alkoholistin kanssa, vaadin ehdotonta moitteettomuutta tulevalta kumppaniltani.
Näemmä menneisyys ylipäätään on miehellä turn off. Kun palstan vastauksia lukee, niin tulee mieleen, että onko nainen ylipäätään koskaan "turned on"?
-Addiktiot ja päihteet, koska kertoo yleensä myös muista ongelmista, joko elämänhallinnan kanssa, tai persoonallisuushäiriöstä. Harvemmin toipuu kokonaan, ainakaan ilman merkittävää asian työstämistä ja kovaa motivaatiota.
-Persoonallisuushäiriöt, mielenterveysongelmat(paitsi joku lievä elämäntilanteeseen liittyvä masennus tai ahdistus, jota on melkein jokaisella jossain vaiheessa elämää).
-Lapsia aikaisemmista suhteista, etenkin jos monen eri naisen kanssa ja ei pidä niistä huolta.
-Väkivaltarikokset ja väkivalta naisia, lapsia tai eläimiä kohtaan.
-Pettämistä entisissä suhteissa, ei usko yksiavioisuuteen.