Mies lopetti kirjoittamisen, kun kerroin, että..
Kirjoittelin yhden miehen kanssa netissä. Hän kysyi sitten, että miltä näytän. Sanoin, että minulla on tummat pitkät hiukset, tummat silmät,pituutta 175 cm ja painoa 75 kg. Tämän jälkeen mies lopetti kirjoittamisen kokonaan eikä enää vastaa. Mitä ihmeen vikaa minussa on? Kaikki oli hyvin kunnes nuo kuvailin.
Kommentit (232)
Ihan hyvät suhdanteet nuo on. Sitä ennättää lihoa ja laihtua vaikka kuinka monesti jos vaan ryhtyy yhteen suuntaan menemään, ja ei ole asiaa haittaavaa sairautta tms.
Itselle merkkaisi paljon enemmän henkinen puoli. Jos ei samankaltaiset asiat kiinnosta niin eipä sitten ainakaan kannata pidempiaikaista suhdetta kuvitella.
M30
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans yks tyyppi lopetti kirjoittelun kun kuuli et oon 182 cm pitkä ja painan 60 kiloa. Olin kuulemma liian lihava hänelle. Kertoi sen ennen kun lopetti kirjoittamisen. Et olis kuulemma mun pitäny laihtua vielä yli 10 kiloa et olisin kelvannut. Joo ei kiitos!
Olit varmaan liian pitkä hänelle. Painosta en sano mitään koska paino on jokaisen oma asia
Kun harva nainen haluaa sen hintelän miehen vaikka voi olla ihan hyvä tyyppi. Olen himpun verran sinua ap pitempi 178 cm ja painan 75-77 kiloa, siitä vielä seilaa +- yksi kilo kun elämä on nyt pelkkää opiskelua ja työtä. Olen 27 vuotta ja kai pitäisi saada joku säännöllisyys elämään mutta mulla nyt vaan opiskelut, työt, reissut ja häppeningit täyttää sen elämän. Välillä treffailen mutta suurin osa tapaamistani miehistä alkaa säätämään, että olisit ihannenaiseni jos olisit 60 kiloa, jos olisit tikimpi eli salia enemmän, jos ei olisi yhtään selluliittia reisissä, jos rinnat olisi A B tai D kun just C ei ole mitään, jos olisit blondi kun brunette ei ole se juttu, jos jos jos..
Olen sitten sanonut, että kuule sä olet hyvä tyyppi (höh höh) mutta nyt mun aika menee opiskeluun ja työhön ettei tämä vaan ole meidän hetki ja mulla ei ole nyt aikaa muuttua sun ihannenaiseksi. En ehdi käydä laittamaan kynsiä tai ripisiä, näillä mennään. Päätin etten hae enään miestä, mä otan sen sitten vauhdissa miehen, joka ei yritä muuttaa mua miksikään. Tai jään vanhaksipiiaksi. Ihan sama, jos ei kelpaa niin antaa olla. Lapsia en halua niin en sitten ole siinä jonon kärjessä kun miehiä jaetaan. Mulle riittää kaalimato kun se ei vaadi muuta kuin patterit ja siihen mä sentään kykenen. Jos mun ruuhkavuodet on nyt ja ilman lapsia niin en taida kestää jos peli kovenee.
Niin, ja miehen pitää olla mua pitempi ja mielellään roteva, painava että mun elämässä olisi se kiintopiste. Sälli on mun ihannemies. Mutta ei pappamallia tai untuvikko, plus miinus viis vuotta omaan ikään verrattuna. Ollako vai eikö olla kranttu, siinäpä kysymys.
Jo tummat hiukset ja silmät olisi minulle turn off, makuasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 kg liikaa painoa.
Äläpäs provoile, juntti. Tuon pituiselle naiselle 55 kg menisi alipainon puolelle.
Riippuu kovasti kehon rakenteesta. Olen ihan hyvinvoiva 175cm/55kg nainen, lihaksia tosin saisi olla enemmän, mutta minuun ne nyt eivät tunnu tarttuvan.
Normaali paino. Mutta täällä vastaa monet, joilla pää on täynnä k_ta ja haluaa vain ilkeillä, koska muuta ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies luulee kaikkia yli 60 kg painavia naisia sotanorsuiksi, koska on typerys.
Älä yleistä tussukka.
Lukeeko tuossa muka, että kaikki miehet? Nyt kertaamaan äidinkielen tunteja!
Myös joukko oppi opetussuunnitelmaan. Yksi mies ei ole "kaikki miehet".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on huonoitsetuntoinen kääpiö, ja lisäksi vielä ääliö. Hyvä että ilmeni niin nopeasti.
Aika rasistinen ilmaisu tuo kääpiö. Taidat olla joku feministi, niillä on taipumusta päästellä kaikenlaisia sammakoita suustaan.
Kääpiö ei ole rotu, joten tuo ei voi olla rasistinen ilmaus.
Eipä mulla muuta :)
175/75 on ok paino.
Jos on mies.
Naisella 55-65 alkaa olemaan tuon pituuden optimi painoväli.
Yksi naiskaveri on 181 ja painaa 60kg eikä ole mikään anorektinen hänkään.
Toki voi valehdella olevansa normaali jos YLIPAINOA eli läskiä on 20kg liikaa.
Hoikka on se normaali, ei ne lisäläskit paranna ihmistä sen jälkeen kun on ns. Sopiva määrä hormoneita ym varten.
Vierailija kirjoitti:
175/75 on ok paino.
Jos on mies.
Naisella 55-65 alkaa olemaan tuon pituuden optimi painoväli.
Yksi naiskaveri on 181 ja painaa 60kg eikä ole mikään anorektinen hänkään.
Toki voi valehdella olevansa normaali jos YLIPAINOA eli läskiä on 20kg liikaa.
Hoikka on se normaali, ei ne lisäläskit paranna ihmistä sen jälkeen kun on ns. Sopiva määrä hormoneita ym varten.
Mitkä muuten sun omat mitat on?
Yli 60 kiloisille naisille ei vastata. Joku tolkku.
Ennen kuin pahoitatte mielenne yli 60 kg naiset niin huomatkaa, että pienikokoiset miehet arvostavat hyvin keveitä naisia. Koska muuta mahdollisuutta heillä ei ole, ei riitä oma rakenne ja lihas. Jos kysytään yli 180 cm pitkältä mieheltä, joka painaa 90 kg niin.. ;)
Jo pelkkä kysymys paljastaa, että kyseessä on pinnallinen kusipää, et menettänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelin yhden miehen kanssa netissä. Hän kysyi sitten, että miltä näytän. Sanoin, että minulla on tummat pitkät hiukset, tummat silmät,pituutta 175 cm ja painoa 75 kg. Tämän jälkeen mies lopetti kirjoittamisen kokonaan eikä enää vastaa. Mitä ihmeen vikaa minussa on? Kaikki oli hyvin kunnes nuo kuvailin.
Olisiko ollut lyhyt mies? Onhan 175 jo pitkä joten pätkät tietää ettei naiset halua kukkakeppiä..
No, pakko kommentoida ettei hintelät miehet oikeen vakuuta. Juttelen ihan mielelläni ja kavereita voidaan olla mutta hei.. 180 ja 80 on alamitta, muut heitetään takaisin to the sea of love. Älä murehdi ap, mies oli pajunvitsa. Ihan herttainen mutta naisen kädet etsii vahvaa mäntyä mihin kietoa kädet.
Kuule ap. Ei millään pahalla, mutta olet kyllä aikasmoisen iso naiseksi. Pitkä ja paksu. Pituudelle et voi mitään, mutta painolle voisit? Kai?
Paino 75kg kuulostaa helvetin paljolta ,mutta vaikea sanoa näkemättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on huonoitsetuntoinen kääpiö, ja lisäksi vielä ääliö. Hyvä että ilmeni niin nopeasti.
Aika rasistinen ilmaisu tuo kääpiö. Taidat olla joku feministi, niillä on taipumusta päästellä kaikenlaisia sammakoita suustaan.
Kääpiö ei ole rotu, joten tuo ei voi olla rasistinen ilmaus.
Eipä mulla muuta :)
Mistäs sana ikärasismi sitten tulee? Onko ikä rotu?
ohis
Pitkät naiset ovat kauniita katsella, pitkäsäärisiä ja näyttäviä. Et ap kuulosta yhtään hassummalta, jos kilojakin on pitkässä varressa niin uhkeus ja eloisuus on sitä mikä naisessa on ihanaa. Taisi olla sen miehen menetys, hyvä meille muille!
No se arveli että kuitenkin kaunistelet sen normaalit -15 kg ja siksi dumppasi.