Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopetti kirjoittamisen, kun kerroin, että..

Vierailija
21.03.2018 |

Kirjoittelin yhden miehen kanssa netissä. Hän kysyi sitten, että miltä näytän. Sanoin, että minulla on tummat pitkät hiukset, tummat silmät,pituutta 175 cm ja painoa 75 kg. Tämän jälkeen mies lopetti kirjoittamisen kokonaan eikä enää vastaa. Mitä ihmeen vikaa minussa on? Kaikki oli hyvin kunnes nuo kuvailin.

Kommentit (232)

Vierailija
41/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tajusi että 175cm pitkä nainen pitkillä hiuksilla varustettuna on aika hassun näköinen yhdistettynä 162cm pitkään keskeltä kaljuun mieheen. Lähinnä siis silloin kun yhdessä liikkuisitte julkisilla paikoilla. Aika tylyä, mutta se on hankalaa kun on lyhyen miehen kompleksi.

Vierailija
42/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jää nyt tietämättä miehen koko. Mies usein haluaa että nainen on häntä itseään pienempi...Mitä jos mies oli vaikka 172cm/70kg?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni luuli että sellaiset lihavat ihmiset, jotka eivät jaksa oikein edes kävellä, ovat ehkä satakiloisia. Hän totesi minulle kolmansilla treffeillä ettei voisi koskaan harrastaa seksiä yli 60-kiloisen naisen kanssa ja ihmettelin kun loukkaannuin. Olin silloin 72-kiloinen mutta miehen kuvitelmissa kuulemma "ehkä viiskytviis". 

Oikeasti ne valtavan lihavat tyypit joita telkkarissakin näkee, painaa yli 200 kiloa ja aika moni nainen yli 70, eikä silti näytä ylipainoiselta.

Olet 172 cm ja painan 126 kg. En jaksa pitkiä matkoja kävellä.

Nainen

Vierailija
44/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pelkäsi jäävänsä jyrän alle

Vierailija
45/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

75kg on melko paljon jopa sinun pituisellesi naiselle.

Tuo on sellainen paino, että täytyy olla urheilutaustaa, tai  suotuisat geenit jotta näyttäisi hyvältä.

Mitä yritän tässä sano on se, että 75kg painoon mahtuu laidasta laitaan porukkaa...Niitä löllyköitä, sekä myös todella kuumia paketteja. Pitäisi nähdä kuva jotta voisi oikeasti sanoa kumpaan ryhmään kuulut

Vierailija
46/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tätä laihuuden ihannointia!! Ap on NORMAALI painoinen nainen. Ei ihme että anoreksiaan sairastuu yhä useampi..

Järki käteen hyvät ihmiset! Toki jos tykkää p*nna pulkan narua...

Vierailija
47/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen kirjoitti:

Mä en tajua tätä laihuuden ihannointia!! Ap on NORMAALI painoinen nainen. Ei ihme että anoreksiaan sairastuu yhä useampi..

Muuten olisin kanssasi täysin samaa mieltä, mutta ihmetyttää tuo tarve haukkua ja halveksia meitä vähemmän muodokkaita. Koko ei aina ole oma valinta, olipa se suuri tai pieni.

Vierailija
48/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans yks tyyppi lopetti kirjoittelun kun kuuli et oon 182 cm pitkä ja painan 60 kiloa. Olin kuulemma liian lihava hänelle. Kertoi sen ennen kun lopetti kirjoittamisen. Et olis kuulemma mun pitäny laihtua vielä yli 10 kiloa et olisin kelvannut. Joo ei kiitos!

Vierailija
49/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tajusi että 175cm pitkä nainen pitkillä hiuksilla varustettuna on aika hassun näköinen yhdistettynä 162cm pitkään keskeltä kaljuun mieheen. Lähinnä siis silloin kun yhdessä liikkuisitte julkisilla paikoilla. Aika tylyä, mutta se on hankalaa kun on lyhyen miehen kompleksi.

No kiitosta vaa ! Mä oon 165cm,keskeltä pikkasen kalju ja mun nainen 172cm pitkillä hiuksilla varustettuna :D Aika läheltä liippaa

M31

Vierailija
50/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali nainen kirjoitti:

Muuten olisin kanssasi täysin samaa mieltä, mutta ihmetyttää tuo tarve haukkua ja halveksia meitä vähemmän muodokkaita. Koko ei aina ole oma valinta, olipa se suuri tai pieni.

Tarkoitus ei ollut loukata ketään, pahoittelen kommenttia. Yleinen naisihanne kuitenki on laihaakin laihempi..

Vierailija
51/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi olen varattu! En jaksaisi tätä nykyajan kumppanin etsintä pelleilyä yhtään! Jäisin vapaaehtoisesti yksin!

Vierailija
52/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni luuli että sellaiset lihavat ihmiset, jotka eivät jaksa oikein edes kävellä, ovat ehkä satakiloisia. Hän totesi minulle kolmansilla treffeillä ettei voisi koskaan harrastaa seksiä yli 60-kiloisen naisen kanssa ja ihmettelin kun loukkaannuin. Olin silloin 72-kiloinen mutta miehen kuvitelmissa kuulemma "ehkä viiskytviis". 

Oikeasti ne valtavan lihavat tyypit joita telkkarissakin näkee, painaa yli 200 kiloa ja aika moni nainen yli 70, eikä silti näytä ylipainoiselta.

Olet 172 cm ja painan 126 kg. En jaksa pitkiä matkoja kävellä.

Nainen

Mutta 126-kiloisena et silti ole maailman lihavin nainen, josta tehtäisiin kohujuttuja lehtiin ja telkkariin. Mies luuli oikeasti että satakiloisena ihminen on huomiota herättävän lihava ja tarvitsee apuvälineitä liikkumiseen.

Tämän kuvaparin ennen-kuvassa nainen painaa 100 kg ja jälkeen kuvassa 63 kg. Ennen-kuvassa hän ei kyllä näytä siltä että liikkuminen olisi mahdotonta ilman läskimopoa tai rollaattoria.

https://78.media.tumblr.com/ef40e3052a87b3f8a4bc5b9e127eff24/tumblr_o4v…

Vierailija
53/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No HuH HuH !

Oletpahan aika rajun kuuloinen matami, pituutta ja painoa on kyllä kahteen normi naiseen. Sehän alkaa pelottaa tuollaisen korston vieressä ja kokoaika saa pelätä heitätkö sä mahan tai rinnat päälle ja tukehdutat sinne alle. Kait sä muistat aina tarkistaa ennen kuin astut, ettei ketään maan matoisia ole jäämässä alle ?

Vierailija
54/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli se pituus, edellinen tinder deitti blokkas kaikki yli 170cm koska oli ite sen mittainen.

Vierailija
55/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se oli se pituus, edellinen tinder deitti blokkas kaikki yli 170cm koska oli ite sen mittainen.

Ps. Ettei vaan olis pirkanmaan alueella :D

Vierailija
56/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet tosi kookas eli lihava. Ei vetoa varmaan kovinkaan moneen mieheen... 

Vierailija
57/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt vähän samalla tavalla😄 eli siis mies tiedusteli viestissä, ennen treffejä pituutta/painoa ja kerroin olevani 174cm/68 kg ja ensimmäiset sanat kun käveli mua puistossa vastaan oli "sä et ookkaan lihava" olisi halunnut tavata uudestaan 😄 ei enään innostanut.

Vierailija
58/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No HuH HuH !

Oletpahan aika rajun kuuloinen matami, pituutta ja painoa on kyllä kahteen normi naiseen. Sehän alkaa pelottaa tuollaisen korston vieressä ja kokoaika saa pelätä heitätkö sä mahan tai rinnat päälle ja tukehdutat sinne alle. Kait sä muistat aina tarkistaa ennen kuin astut, ettei ketään maan matoisia ole jäämässä alle ?

Kuka stana treffailee alle metrin mittaisia naisia? 

Vierailija
59/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm pitkällä ja 75 kiloisella naisella painoindeksi on 24.5, eli normaalipainon rajoissa (vaikkakin sieltä yläpäästä)

Vierailija
60/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No HuH HuH !

Kuka stana treffailee alle metrin mittaisia naisia? 

No toi edellinen ilmeisesti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän