Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopetti kirjoittamisen, kun kerroin, että..

Vierailija
21.03.2018 |

Kirjoittelin yhden miehen kanssa netissä. Hän kysyi sitten, että miltä näytän. Sanoin, että minulla on tummat pitkät hiukset, tummat silmät,pituutta 175 cm ja painoa 75 kg. Tämän jälkeen mies lopetti kirjoittamisen kokonaan eikä enää vastaa. Mitä ihmeen vikaa minussa on? Kaikki oli hyvin kunnes nuo kuvailin.

Kommentit (232)

Vierailija
81/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on urheilullinen kroppa ja pidän siitä huolta. Kyllä tuossa on liikaa painoa mikäli et ole lihaksikas. Ei vaan nappaa yhtään ulkonäöllisesti ja se kertoo myös elämäntavoista. Älä suotta murehdi ettei mies vastaa mitään, ette olisi sopinut kumminkaan toisillenne.

Vierailija
82/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kilojen tuijottelu alkaa kyllä olla nykyään täysin pimeää. Minä saan aika säännöllisesti kuulla minut tavanneilta arvioita, joiden mukaan olen hoikka, tiimalasivartaloinen, timmi. Muutamassa yhteydessä opiskeluiden ohella tehtiin myös testi, joss miehet arvioivat naisten, mm. minun painoani ja pituuttani (siis niin etten tietenkään itse tiennyt, kuka mitäkin veikkasi). Arviot olivat tuolloin keskimäärin 165 cm ja 54 kg. Oikeasti olen aikalailla tuon pituinen (167 cm), mutta painoin tuolloin 67 kg (eli pari kiloa enemmän kuin nykyään). 

Koska miehet ovat pääosin täysin kyvyttömiä arvioimaan naisten painoja, ja saman pituisten ja painoisten naisten ulkonäkö voi vaihdella tosi paljon, niin minkä halvatun takia osa miehistä on noista mitoista niin kiinnostunut? Eihän niille rassuille pitäisi edes antaa tietoa, jota eivät kuitenkaan osaa käyttää. Tarttisi olla joku älykkyystesti ensin.

No, oikeasti moinen asenne on toki jo sinällään sen verran vastenmielinen, että ehkä aloittajankin tilanteessa on kaikkien etu, ettei mieheen hukattu tuon enempää aikaa. Jos joskus sinkkuunnun, taidan itse alkaa ilmoittaa painon kysyjille aina vaikka 73 kg, että pääsee nopeasti eroon niistä, joiden kanssa ei muutenkaan kannattaisi viettää aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen kroppa mies niin kuulostaa hyvälle jos kyse on jääkiekosta, uinnista tai kamppailulajeista ja hartia-vyötärölinja on vahva v. Jos kyse on suunnistuksesta, hiihdosta ja juoksusta niin se ajokoiran kroppa ei ole se mitä naiset haluavat. Lihaslajit kiitos kyllä, kestävyyslajit kiitos ei.

Vierailija
84/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 kg liikaa painoa. 

Äläpäs provoile, juntti. Tuon pituiselle naiselle 55 kg menisi alipainon puolelle.

Riippuu kovasti kehon rakenteesta. Olen ihan hyvinvoiva 175cm/55kg nainen, lihaksia tosin saisi olla enemmän, mutta minuun ne nyt eivät tunnu tarttuvan.

Hyvinvoipa. Jos oisit 75-kiloinen, oisit auttamatta läski. Nyt oot unelma.

Vierailija
85/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä ikäisistä em kommenteissa on kyse, mutta näin kypsä täti kuin 48v. kelpaa oikein hyvin samanikäisille miehille, 166 ja 65 on mitat. Yksikään ei ole kauhistunut, ainakaan näkyvästi😀, massaani, vaikka persettä on ihan pyöreyteen asti. Toisaalta olen tavannut vain plus 180cm ja rotevampia miehiä, heillä ei sitä alemmuuskompleksia hintelyydestään tietty ole.

Vierailija
86/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on huonoitsetuntoinen kääpiö, ja lisäksi vielä ääliö. Hyvä että ilmeni niin nopeasti.

Aika rasistinen ilmaisu tuo kääpiö.  Taidat olla joku feministi, niillä on taipumusta päästellä kaikenlaisia sammakoita suustaan. 

Kääpiö ei ole rotu, joten tuo ei voi olla rasistinen ilmaus.

Eipä mulla muuta :)

Mistäs sana ikärasismi sitten tulee? Onko ikä rotu?

ohis

Mistä tulevat sanat kissankulta ja naisenergia? Välittääkö pienpetoeläin jalometalleista tai edes kiilteistä ja sälvästä. Ja onko aneemisuus ja heikkous "energiaa" (voima kreikaksi)?

Vierailija
87/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiii!! Ei saa puhua hartiat ja vyötärö vahva v ja lihaslajit, osui niin tämän naisen Ihannemieheen, että nyt meni yöunet!! Olen 170 cm ja haluan vähintään 180 cm miehen mutta en laihaa miestä vaan sellaisen lihaksikkaan kiltin kaapin. Mistä löytyy!!

Vierailija
88/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on huonoitsetuntoinen kääpiö, ja lisäksi vielä ääliö. Hyvä että ilmeni niin nopeasti.

Ok, eli mies käyttäytyi tökerösti ja nyt pitää itse olla juntti ja haukkua kääpiöksi? Et se sinäkään kovin suvaitsevainen ole ihmisten pituuksia kohtaan.

Vierailija
89/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi kökköjen mielestä mielestä lyhyttä ihmistä voi haukkua kääpiöksi mutta mustaa ei saa sanoa neeperiksi? 

Kumpikaan ei tiettävästi voi ulkonäelleen yhtään mitään? 

On ihan yhtä rasistista haukkua jonkun pituutta kuin ihonväriä.

Vierailija
90/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies toivoi sinun olevan:

A) hoikempi

B) lyhyempi

Vähemmän todennäköiset vaihtoehdot:

C) mies pitää "muhkummista"

D) mies pitää todella pitkistä naisista

ps. olet 10cm keskimääräistä pidempi. Miten olisit reagoinut jos mies olisi ilmoittanut olevansa 10cm keskimääräistä lyhyempi, siis 170cm?

Vierailija
91/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mä oon 170cm ja 75 kg. Tuumakoko 27, penkistä nousee 80kg ja puolimara ennätys 1,40. Jännä, että en koe itseäni hirveäks fädiks;)

Vierailija
92/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot melko pitkä, ja lisäksi aika lihava..

Ja höpö, höpö. Olen 10cm lyhyempi ja saman painoinen ja MINÄ olen lihava, mutta ei tuo ap.

Vierailija
93/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies sinua lyhyempi? 

Veikkaan, että 'vika' oli miehessä, ei sinussa.

Vierailija
94/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta kymmenen kiloa.Oot aika lihava.Turha itkeä jos ei kelpaa.

Vierailija
95/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin pahoitatte mielenne yli 60 kg naiset niin huomatkaa, että pienikokoiset miehet arvostavat hyvin keveitä naisia. Koska muuta mahdollisuutta heillä ei ole, ei riitä oma rakenne ja lihas. Jos kysytään yli 180 cm pitkältä mieheltä, joka painaa 90 kg niin.. ;)

Tuolla katukuvassa kyllä näkee paljon sellaisia pareja, joissa mies on aika pitkä ja hoikka, mutta muija lyhyt ja erittäin tanakka. Voiko olla käynyt niin, että mies tutustui keveään naisen, mutta jonkin ajan päästä suomalaisnaisten hehtoperse/röllykkömahageenit aktivoituivat ja naisen keveys on pelkkä muisto vain?

Vierailija
96/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis kukaan kysyy tai kertoo painoa? Mitä merkitystä sillä on? Se painoko on se ihmisarvon mittari?

Tapasin mieheni netissä ja tuli kyllä tapailtua nettituttavuuksia ennen häntä ja kirjoiteltua kaikenlaisille. Mutta painoa ei kyllä kukaan kysynyt eikä olisi tullut mieleenkään kertoa. Ei todellakaan kuulu kenellekään muulle kuin itselleni ja lääkäreille. Pidän äärimmäisen juntteina miehiä, jotka kysyvät noin typeriä.

Vierailija
97/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski mikä läski.

Vierailija
98/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tiesi ettei alle 175 cm mies ole hottiskamaa pariutumismarkkinoilla. Ainakaan jos nainen on 175 cm! Minä olen 176 cm ja mieheni on 198 cm!! ja meillä synkkaa hyvin, tuntuu muuten tosi naiselliselta kun aikaisemmin olen seurustellut suunnilleen saman pituisen miesten kanssa. Sitten kaverini on 166 cm ja hänen miehensä on joku 170 cm niin he ovat meidän silmiin tosi pikkuisia vaikka niin ei oikeasti ole. Mutta huomaan sanovani aina "menkää te takapenkille" jos mennään samalla autolla :D

Vierailija
99/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkä ikäisistä em kommenteissa on kyse, mutta näin kypsä täti kuin 48v. kelpaa oikein hyvin samanikäisille miehille, 166 ja 65 on mitat. Yksikään ei ole kauhistunut, ainakaan näkyvästi😀, massaani, vaikka persettä on ihan pyöreyteen asti. Toisaalta olen tavannut vain plus 180cm ja rotevampia miehiä, heillä ei sitä alemmuuskompleksia hintelyydestään tietty ole.

Uskon. Minä 180/74 mies löysin 162/65 naisen 49v. ja olin täysin myyty. Mulla ikää 45v. Nyt meillä on 2 vuotta yhteiseloa takana ja itse haluaisin tuon ihanuuden loppuelämäksi.

Vierailija
100/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis kukaan kysyy tai kertoo painoa? Mitä merkitystä sillä on? Se painoko on se ihmisarvon mittari?

Tapasin mieheni netissä ja tuli kyllä tapailtua nettituttavuuksia ennen häntä ja kirjoiteltua kaikenlaisille. Mutta painoa ei kyllä kukaan kysynyt eikä olisi tullut mieleenkään kertoa. Ei todellakaan kuulu kenellekään muulle kuin itselleni ja lääkäreille. Pidän äärimmäisen juntteina miehiä, jotka kysyvät noin typeriä.

kuinka säälittävä pitää olla etsii miestä netistä?   Olet varmaan läskikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän