Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopetti kirjoittamisen, kun kerroin, että..

Vierailija
21.03.2018 |

Kirjoittelin yhden miehen kanssa netissä. Hän kysyi sitten, että miltä näytän. Sanoin, että minulla on tummat pitkät hiukset, tummat silmät,pituutta 175 cm ja painoa 75 kg. Tämän jälkeen mies lopetti kirjoittamisen kokonaan eikä enää vastaa. Mitä ihmeen vikaa minussa on? Kaikki oli hyvin kunnes nuo kuvailin.

Kommentit (232)

Vierailija
21/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tumma tukka ja tummat silmät sai sen aattelemaan sua romanina tai maahanmuuttajana. Varsinkin kun et maininnut ihonväristä mitään.

Vierailija
22/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummia silmiä en itse voisi sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kookas nainen, ei siis lihava mutta iso. Mies voi haluta jonkun 150cm 50kg pikkukeijun. Makunsa kullakin. On isommillekin naisille kysyntää.

Vierailija
24/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies luulee kaikkia yli 60 kg painavia naisia sotanorsuiksi, koska on typerys.

Aikamoisia potsejahan ne onkin.

:D Kun olin 170 cm ja 60 kg, minua sanottiin aina joko laihaksi tai hoikaksi ja siltä tosiaan näytinkin. 60 kg riitti hädin tuskin peittämään kylkiluiden päät. Nyt painan enemmän raskauden takia. 

Vierailija
25/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mitat on 175 cm ja 73 kg. En ole nettimiehille tarkkoja mittoja kertonut, todennut vain olevani normaalivartaloinen. Joka ikinen on ollut kuvien ja livetapaamisten perusteella sitä mieltä, että olen kissa. Jopa ne joilla on ollut itsellä kriteerinä ettei nainen saa olla yli 70 kg.

Tämä kertoo vain sen, että miehillä ei ole mitään käryä minkä verran minkäkin näköinen nainen painaa.

Olen painanut 10v sitten 10 kg vähemmän, mutta olin laiha läski, nyt olen timmimpi ja sporttisempi.

Vierailija
26/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat mitat 175cm/35kg ja miehet lakoaa kuin heinää edessäni.

Oletko viikate?

Vierailija
27/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin miehet eivät osaa arvioida naisen painoa ja kuvittelee sinut nyt satakiloista vastaavaksi. 

Vierailija
28/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olethan sä aika iso tyttö, ilmeisesti mies ei etsinyt sellaista. Vrt. mun mies on 176cm ja 73kg eikä mikään kukkakeppi.

Vierailija
29/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään väliä, mistä se mies nyt ei tykännyt. On se sitten paino, pituus tai tummat silmät...

Tyhmintä ikinä on feidaaminen. Olis voinut sekin mies neutraalisti ilmoittaa, että nyt ei aivan täydy toiveet ja toivottaa hyviä jatkoja. Eipä ois jäänyt kenellekään paha mieli. Miksi ihmeessä jotkut ihmiset ovat niin urpoja?

Vierailija
30/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oo saanut ainuttakaan viesti kun olen mittani laittanut.Aina miehet vinkuu sitä että naiset ei kehtaa mittojaan deittijuttuihin laittaa ja sitten kun laittaa niin ei viestin viestiä kun pitäs olla joku anoreksiaa sairastava missimalli.

Vierailija
31/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä +75kg nainen on melko pyylevä vanttera peppuinen mamma.

Liikalihava on fäti, turhaa sitä tosiasiaa on yrittää muuksi muuttaa.

"Meillä miehillä on realistiset kriteerit, tai itse asiassa niitä ei ole ollenkaan: kaikki kelpaa, kunhan vain on kiltti ja hyväsydäminen."

Vierailija
32/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap, mulla oli (mukamas) ihan hyvä juttu menossa, kunnes ukosta ei enää kuulunut mitään. Syy ei enää kiinnosta, ihan sama mulle, ikävä tyyppi.

Näyttää siltä, että jos viesteilyn aikana miehelle paljastuu naisen olevan hänelle "liian tasokas", äijät feidaa.

Vierailija
33/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mitat on 175 cm ja 73 kg. En ole nettimiehille tarkkoja mittoja kertonut, todennut vain olevani normaalivartaloinen. Joka ikinen on ollut kuvien ja livetapaamisten perusteella sitä mieltä, että olen kissa. Jopa ne joilla on ollut itsellä kriteerinä ettei nainen saa olla yli 70 kg.

Tämä kertoo vain sen, että miehillä ei ole mitään käryä minkä verran minkäkin näköinen nainen painaa.

Olen painanut 10v sitten 10 kg vähemmän, mutta olin laiha läski, nyt olen timmimpi ja sporttisempi.

En ottaisi. Sinulla on liikaa painoa.

M 30

Vierailija
34/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 30

Vaaka kainalossa treffeille ja deitti puntariin, ennen kuin millekään alat?

Vierailija
35/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 30

Selluliittiä löytyy varmasti.

M 30

Vierailija
36/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 30

No hyvä, mulle jää paremmat mahdollisuudet:)

M35

Vierailija
37/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 30

Selluliittiä löytyy varmasti.

M 30

Selluliittitarkistus lisäksi? Cool.

Hyvinkö löytyy seuraa?

Vierailija
38/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on huonoitsetuntoinen kääpiö, ja lisäksi vielä ääliö. Hyvä että ilmeni niin nopeasti.

Vierailija
39/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 30

No hyvä, mulle jää paremmat mahdollisuudet:)

M35

Ei toi olis sun kanssa viivalla alun perinkään, joten todellakin jää. :)

Vierailija
40/232 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on huonoitsetuntoinen kääpiö, ja lisäksi vielä ääliö. Hyvä että ilmeni niin nopeasti.

Sano vielä että oli pienimunainen niin olet käyttänyt senkin palstamammatermin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän