Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein sinua nainen yritetään iskeä?

Vierailija
21.03.2018 |

Ja ikäsi?

Kai se sitten iästä johtuu, että alle 30 veenä miehet lähestyi paljon enemmän kuin nyt kolmivitosena...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä kukaan lähestynyt tai yrittänyt iskeä. En ole edes ylipainoinen.

-ikisinkku n30

Laihduta. Olet ylipainoinen.

Vierailija
22/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 29 v ja tasan kerran on tultu iskemään. Tapahtui baarissa isommassa kaupungissa. Kotikaupungissani yksikään mies ei ole lähestynyt. Olen ruma ja tissitön nainen. En pukeudu paljastavasti. Perus toppi/t-paita ja mustat pillifarkut ja korkkarit kun baariin lähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kertaa niin on tapahtunut, kaikki siinä 20-21 vuotiaana kun asuin Briteissä, eipä ole sen jälkeen kukaan yrittänyt :D

N35

Vierailija
24/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 kertaa niin on tapahtunut, kaikki siinä 20-21 vuotiaana kun asuin Briteissä, eipä ole sen jälkeen kukaan yrittänyt :D

N35

Hukkasit parhaat mahdollisuutesi. Nyt se on myöhäistä. Oletko hankkinut jo kissoja?

Vierailija
25/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v ja onnellisessa parisuhteessa. Liikun miesvaltaisissa piireissä työni vuoksi ja säännöllisesti joku hieman yrittää - tosin en edes huomaa yrityksiä ja jos huomaan alkuakaan siitä oma asiallinen suhtautumiseni lopettaa sen alkuunsa. Hyvin paljon tuohon voi vaikuttaa omalla käytöksellään: jos kaipaa huomiota sitä saa, jos taas haluaa olla "jätkä muiden joukossa", se onnistuu varsin hyvin.

Vierailija
26/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole iskemään tultu usein koskaan, ei edes nuorena. En ole koskaan ollut nainen, jonka ympärillä miehet pyörisivät, eikä ole jonoja oven taakse muodostunut. Baarissakin olen usein saanut olla ihan rauhassa, myös silloin kun olin sinkku ja ns. "haku päällä".

Mutta kyllä huomiota enemmän nuorena tuli kuin nyt. Mulla tosin taisi se kaikkein suurimman huomion kausi sijoittua kolmenkympin korville. Niihin aikoihin kun vasta seurustelin nykyisen puolisoni kanssa, oli jostain syystä teiniaikojen exästä saakka muitakin miehiä välillä iskemässä tai viestittelemässä. Se oli ihan kummallinen ajanjakso, mutta kai mä näytin rakastuneena sitten jotenkin poikkeuksellisen hehkeältä muidenkin miesten kuin omani mielestä. 😂

Vierailija
27/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Mua ei ole iskemään tultu usein koskaan, ei edes nuorena. En ole koskaan ollut nainen, jonka ympärillä miehet pyörisivät, eikä ole jonoja oven taakse muodostunut. Baarissakin olen usein saanut olla ihan rauhassa, myös silloin kun olin sinkku ja ns. "haku päällä".

Mutta kyllä huomiota enemmän nuorena tuli kuin nyt. Mulla tosin taisi se kaikkein suurimman huomion kausi sijoittua kolmenkympin korville. Niihin aikoihin kun vasta seurustelin nykyisen puolisoni kanssa, oli jostain syystä teiniaikojen exästä saakka muitakin miehiä välillä iskemässä tai viestittelemässä. Se oli ihan kummallinen ajanjakso, mutta kai mä näytin rakastuneena sitten jotenkin poikkeuksellisen hehkeältä muidenkin miesten kuin omani mielestä. 😂

Suurimalla osalla naisista kultavuodet ovat 16-26. Sinulla ne olivat 3-kymppisenä eikä sekään ihan ennenkuulumatonta ole. Olet varmaan oikeassa, että sädehdit silloin ensimmäistä kertaa varmaan aidosti.

Kuten itsekin totesit, nyt on kuitenkin jo myöhä. Voit ottaa nyt rauhallisesti, seesteisesti ja katsoa kaiholla nuorempia naisia, jotka elävät hektistä elämäänsä. Voit hivenen hymyillä ja todeta, että sinä et ole enää osa tätä ihmiselämän dramaan. Mutta ei se huonokaan ole, koska voit keskittyä henkisiin asioihin nyt kun maalliset eivät sinua enää juurikaan koske.

Vierailija
28/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, missä liikun. Leikkikentällä harvemmin kukaan yrittää mitään. Kyllä se baareihin yms tilaisuuksiin keskittyy ja siitä syystä en vuosiin sellaisiin mennyt. Toisaalta onpa sitä joku junamatkallakin kun seuraan tunkenut. Nykyisin kun en ole seuraa hakemassa pidän sen verran myrtsiä resting bitch Facea, että luulisin sen vähentävän yhteydenottohaluja. Kuten joku sanoikin jo aiemmin, että mikäli on iloisen, avoimen ja kohteliaan oloinen, aina on iskjöitä baarissa riittänyt. N32

Vierailija
29/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mun olla. Oon naimisissa ja irti minusta. Ei tartte koskea.

Vierailija
30/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Suurimalla osalla naisista kultavuodet ovat 16-26. Sinulla ne olivat 3-kymppisenä eikä sekään ihan ennenkuulumatonta ole. Olet varmaan oikeassa, että sädehdit silloin ensimmäistä kertaa varmaan aidosti.

Kuten itsekin totesit, nyt on kuitenkin jo myöhä. Voit ottaa nyt rauhallisesti, seesteisesti ja katsoa kaiholla nuorempia naisia, jotka elävät hektistä elämäänsä. Voit hivenen hymyillä ja todeta, että sinä et ole enää osa tätä ihmiselämän dramaan. Mutta ei se huonokaan ole, koska voit keskittyä henkisiin asioihin nyt kun maalliset eivät sinua enää juurikaan koske.

Kiitos vaan vinkeistä. Kaiholla en tosin nuorten naisten hektistä elämää katsele, mulle sopii hyvä tasainen arki paremmin kuin alati muuttuvat tilanteet ja elämän hektisyys. Olen tylsä tyyppi luonteeltani.

Maalliset asiat minua kyllä koskettavat ihan joka päivä. En tiedä miksi oletit, etteivät koskettaisi. Minä toki en miellä maallisiksi asioiksi ainoastaan tai edes pääosin vastakkaiselta sukupuolelta saatua huomiota.

Vierailija
31/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni aikana 2 kertaa, joista toinen on nykyinen mieheni. Molemmat kerrat tapahtui alle 20-vuotiaana. Nyt ikää 40+

Vierailija
32/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ei ole yritetty nuorempanakaan, eikä yritetä nykyään. Asun ison kaupungin keskustassa, ennen kuin joku tulee huutelemaan että asun jossain keskellä ei-mitään ilman ihmiskontaktia :D olen vain ruma.

N27

Vierailija
33/37 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus viisi vuotta sitten kaupassa. Kerran fb:ssa tätä ennen, että rauhassa oon saanut olla.. ihan olen Ok-näköinen, meikkaan, hoikka, mutta muodokas, nätit vaatteet, hymyileväinen, mutta ilmeisesti myös näkymätön.

Vierailija
34/37 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkielämässä ehkä 5 kertaa vuodessa. Jos mukaan lasketaan facebookin viestit niin pari kertaa kuussa.

Baari/yökerho-iltana ehkä 3-6 kertaa illassa. En ole mitenkään superkaunis. Mulla on hymyilevä perusilme, varmaan helppo lähestyä.

25v.

Vierailija
35/37 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v ja lihava. Ei ole koskaan yritetty iskeä. 

Vierailija
36/37 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on mies lähestynyt baarissa (en toki tiedä iskemismielessäkö vai halusiko muuten vain jutella). N29

Vierailija
37/37 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut viimeksi vuonna 1985.