Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan suuri osuus pitkät hiuksensa lyhyiksi leikkauttaneista naisista katuu tekoaan?

Vierailija
21.03.2018 |

Jotenkin minulla on sellainen mielikuva, että aika monikin varmaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on näin monta aloitusta samasta aiheesta?

Vierailija
2/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tänään on taas hiushullu vauhdissa. En ymmärrä miksi asia pitää ottaa niin vakavasti. Itselläni vaihtelee hiusten pituus poikatukasta pitkiin hiuksiin. Kasvaahan ne. Ja kun kyllästyy niin voi leikkauttaa. Vaihtelu virkistää. Ja joo joo, ihan sama vaikka Henryn tai Timon mielestä vain pitkät hiukset ovat kauniit, en hyödy millään tavalla heidän ihailustaan eikä se liikuta elämääni suuntaan tai toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 25 v. ristiselkään ulottuvat hiukset (tummanruskeat, kiiltävät, hyväkuntoiset). Leikkasin 5 v. sitten ihan lyhyen "poikatukan" ja tämä on aivan paras! Olen saanut myös aivan valtavasti positiivista palautetta hiuksistani. Yhden naisen gallupin tulos: en todellakaan kadu!

Vierailija
4/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaduin. Kampaaja oli paska, ja mun lyhyt tukka näytti lähinnä paksulta karvalakilta, kun haaveilin sellaisesta Anna Puu -tyyppisestä.

Vierailija
5/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka kasvaa takaisin, ei ole tapahtunut mitään peruuttamatonta. Säästän katumisen tärkeisiin asioihin.

Vierailija
6/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitäisi katua? Hiukset kuitenkin kasvavat uudestaan.

Vierailija
7/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että suuri osa ei kadu. Kasvaahan ne takaisin jos haluaa kasvattaa.

Mä leikkasin nuorena ihan lyhyeksi, ja rakastin sitä. Olin kuitenkin niin köyhä, ettei mulla ollut varaa käydä tarpeeksi usein kampaajalla, ja kasvatinkin sitten pitkän takaisin. Heti kun sain vakkaritöitä ja normaalit tulot, leikkasin taas ihan lyhyeksi, ja sellainen se on ollut varmaan 20 vuotta. En mistään hinnasta ottaisi pitkiä hiuksia.

Vierailija
8/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkasin takapuoleen asti ulottuvat hiukseni alaselkään asti, ja kyllä tää kieltämättä itkettää ja olo on alaston ja kalju.

N26

Vierailija
9/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi akat luulevat että pitkät hiukset ovat aina hyvännäköiset? Tai miksi räpellätte kulmakarvojanne? Täytetyt huulet näyttävät karmealta.

Liikkukaa niin että teillä on kiva kiinteä kroppa. Se riittää hymyn kanssa mainiosti.

M37

Vierailija
10/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että moni 40+ nainen, joka leikkaa hiuksensa, katuu. Ainakin he ovat ehdottaneet, että minäkin leikkaisin, mitä en ole tehnyt ja pian he ovatkin alkaneet kasvattaa hiuksiaan takaisin.

Kun olin nuori leikkautin hiukseni lyhyiksi ja se ei kaduttanut. Kuitenkin se oli kerran elämässä kokemus. Mieskin piti lyhyestä kampauksestani, mikä tuntui mukavalta. Lyhyet hiukset sopivat minulle silloin hyvin, mutta nyt vanhempana eivät varmasti sopisi yhtä hyvin.

Nuorena olin kaunis sekä pitkillä että lyhyillä hiuksilla. Lyhyet hiukset olivat jonkunlainen kannanotto, kun olin luonteeltani rohkea poikatyttö. Luonteeni ei ole siitä muuttunut, mutta nykyisin on mukavaa suosia helpoimmilla tavoilla  ulkoista naisellisuutta, kuten juuri pitkiä hiuksia. On hyvä jos miesten päät kääntyvät. katsomaan, kun vain osaavat sitten käyttäytyä.

Vierailija
11/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä leikkasin takapuoleen asti ulottuvat hiukseni alaselkään asti, ja kyllä tää kieltämättä itkettää ja olo on alaston ja kalju.

N26

Ne kasvavat takaisin. Tuo on kyllä totta, että tottumuksesta (ja/tai pitkätukkafoorumeilla pyöriskellessä) näkökulma keikahtaa äkkiä siihen suuntaan, että alle vyötärömittainen tukka on lyhyt. - N38, 1b/M/ii/TBL

Vierailija
12/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikannut pitkistä hiuksista polkkamittaan (lyhyempään leukamittaiseen ja pidempään hartiamittaiseen) kolme kerta, enkä ole katunut kertaakaan.

Kerran otin permanentin, SITÄ kaduin, kunnes se kasvoi pois.

Vierailija
13/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on polkka ja klipsipidennykset. Saan nauttia lyhyiden hiusten helposta hoidosta ja ulkonäöstä ja kuitenkin saan pitkät hiukset anytime parissa minuutissa.

Vierailija
14/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katunut. Tykkään siitä kun lyhyt tukka on ilmava eikä mene litteänä pitkin päänahkaa, kuten pitkä aikoinaan teki.

Vierailija
15/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain hienoa, että hiuksensa leikkaavat naiset antavat meille miehille hyvin näkyvän signaalin siitä, etteivät he ole (enää) tavoittelemisen arvoisia naaraita. Helpottaa valkkaamista, kun voi skipata heidät yhdellä vilkaisulla. Kiitos, arvon naiset!

Vierailija
16/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisella pitää olla hiuksia niin että niistä voi ohjastaa takaapäin asennossa. Sivuletit on oraalissa ohjaustehostimet. Pitkät hiukset eivät ole pelkästään visuaalinen juttu vaan niillä on käytönnöllisiä tarkoituksia.

Vierailija
17/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katuisi?

:D

Vierailija
18/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo aamubussissa hiuksia, suurimmalla osalla suomalaisnaisista on ohut hiirenhäntä revittynä roikkuvalle ponnarille. Lyhyempi tukka näyttäisi nuorekkaammalta ja siltä, että yleensä on hiukset.  Itselläni on ollut lyhyt tukka jo vuosia ja se on kätevä. Se myös sopii minulle paremmin kuin hiirenhäntä. 

Vierailija
19/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kaduttaa kun leikkautin lyhyeksi, näin vanhempana henkilönä hiukset eivät kasvakkaan yhtä nopeasti kun nuorempana.

Vierailija
20/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan leikata lyhkäiseksi, ettei saisi suodatettua tuollaiset miehet pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi