Budget Sport verkkokauppa, en suosittele.
Tilasin talvivaatteita ja laskettelukamoja reilu kaksi viikkoa sitten, kun kaupassa oli ale ja hyvät tarjoukset. No tarkoitus on lähteä ensi viikolla lomalle lappiin, jossa näitä tilaamiani asioita tarvitsin. Toimitusajaksi on luvattu 5-7 päivää. No toimitus ei ole vieläkään minulle saapunut... Äsken olin yhteydessä asiakaspalveluun ja totetesivat, että yksi tilaamistani tuotteista on loppu (tästä ei infottu mitenkään) loput tuotteet edelleen varastolla käsittelyssä. Kysyin, että ehtivätkö ensi viikon loppuun mennessä tulemaan, jolloin on tarve. Ei kuulemma pystytä lupaamaan sellaista, mutta selvittelevät asiaa ja ottavat yhteyttä sitten sähköpostilla. Sitä odotellessa. Tasan viimeinen kerta, kun ko. kaupasta mitään tilaan. Onkohan kivijalka kaupassa samanlainen hällä väliä meininki? Vituttaa!!
Kommentit (28)
Muutaman kerran olen tilannut ja kummallakin oli 2 päivän kuluttua paketti automaatissa noudettavana.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran olen tilannut ja kummallakin oli 2 päivän kuluttua paketti automaatissa noudettavana.
Ai jaa. Hyvä sulle. Mikähän siellä nyt tökkii? Minusta 2 viikkoa on jo törkeä aika. Ja jos viikon päähänkään eli yhteensä 3 viikkoa, ei voida luvata, niin oikeesti. Pitää varmaan lähteä kohta toiseen kauppaa ja peruuttaa tilaus. Ap
Todella kusetusta tää budgetin tyyli. Tälläistä tapahtui: Menin kys kauppaan mahdollisesti ostamaan ja katsomaan 50 % alennettuun hintaan tuulipukua. Etsin tuotetta tovin, en löytänyt ja kysyin, luultavasti oli osastopäällikkö, ett missä nää on. Vei minut tuotteiden luo. Katsoin niitä prutskuja, pas....k...aa paperi tuotetta hetken, sanoin päällikölle ett kun vielä kerran tiputat 50 % tuosta hinnasta niin on suurinpiirtein
hinta laatussuohde kohollaan.... kääntyi ja lähti pois...
Toinen. Ostin tuotteen 15 pv /12 ja hyllyssä selvä hinta 9.90 e. / kpl. Otin kaksi. Myyjä kassalla
vilautti viivakoodia ja saa hinnaksi 24.90 e yht. Että mitä. Sanoin että hinta oli 9.90 /kpl.
Myyjä katsoi koneelta hintaa ja keksi nyt hinnan 22.90 e. Sanoin edelleen et 9.90 e. /kpl.
Siihen kassa et olkoon sitten ja laittoi hinnaksi 19.80 e. Ja tarkistin sitten et tuotteen viivakoodi
ja kassakoneen viivakoodi täsmäsi. Eli TYTTÖ YRITTI HUIJATA AIVAN SELVÄSTI. Joko omaan taskuun tai firma on kehoittanut tällä tavalla lisäämään katetta tuotteeseen. OLKAA TARKKANA närmä ja kaikki muutkin kusettaa minkä ehtii..
Minulla eri kokemus.
Ollaan ostettu useasta kivijalkaliikkeestä ja netistä. Aina homma ok.
Suksipaketit niin halpoja, että saa omat pois tai ylikin kun myy 👌
Jos haluatte tuotteen satavarmasti, niin kävelette lähimpään kivijalkaliikkeeseen ja ostatte tuotteen sieltä vähän kalliimmalla. Halvalla kun ei aina saa parasta.
Kaikki muu kuin postitus viimeistään tilausta seuraavana päivänä on perseestä.
"käsitellään", "prosessoidaan", voi v
Voit kohta ruveta vaatimaan alennusta tai lahjakorttia, jos vielä hirveän kauan kestää.
Tuosta lupaamisesta sen verran ettei asiakaspalvelijoiden pidäkään ikinä luvata mitään. Niin paljon voi tapahtua heistä riippumattomista syistä.
Mutta joo, ihan älytön odotusaika ja vielä ilman mitään infoamista.
Viime tingan ihmiset joutuu maksaa aina premiumia. Luulisi että sinäkin olet sen jo oppinut.
Virheitä muuten sattuu kaikille - itse ostettiin suksipaketti Intersportin kivijalasta. Asiantunteva myyjä jne.
Niin vaan kävi, että meille päätyi kotiin monot jotka eri systeemiä kuin suksien side.
Saatiin kyllä viedä takaisin koko setti ja ostettiin rahalla jotakin muuta.
Jep, käsittämättömän hidasta toimintaa Budgetin verkkokaupassa. Ei ole enää nykyaikaa, että tavaran etsimisessä varastosta ja pakkaamisessa jo menee viikko, nopeammin saman tavaran saa vaikkapa Saksasta. Kilpailijat pystyvät lähes poikkeuksetta aina lähettämään tavaran tilausta seuraavana arkipäivänä.
Tästä kaupasta tulee jotenkin halpahallivaikutelma. Kaupan myymälä Tammistossa on aika perällä ja sellainen halli tosiaan. Vieressä on myös pahimmat kilpailijat Intersport, XXL ja Stadium. Jotenkin näissä kilpailijoissa mielummin asioi. Vaikka XXL:kin on aikamoinen sokkelo niin silti jotenkin laadukkaampi vaikutelma siitä tulee.
No mitä voit odottaa liikkeeltä jonka nimi on "budget sport" :D
Juuri tällaisten tapausten välttämiseksi on AINA fiksumpaa mennä sinne kivijalkakauppaan ja ostaa sieltä. Näet mitä on tarjolla, voit kokeilla, saat tavarat mukaasi. Ei tule vääriä tuotteita postissa jotka täytyy palauttaa, ei turhaa odottelua, ei selityksiä ja mieliharmia. Uskokaa nyt hyvät ihmiset. Se on ihan turha "säästää" muutamia euroja verkko-ostoksia tekemällä. Niin tiukkaa ei ole kenelläkään. Jos on, sitten ei pidä ostaa.
Eikö tuo nyt nimi Budget Sport kerro jo yrityksen valitseman linjan? Urheilun halpahalli. Myydään edullisesti maahantuojien ylijäämävarastoja ja halvat hinnat mahdollistetaan kustannustehokkuudella mm. Asiakaspalvelusta ja myymäläilmeestä tinkimällä.
Tilasin takin joka oli ommeltu kierteelle siten että kättä ei saanut hihasta läpi joten kävin palauttamassa tuotteen liikkeeseen. Olin tilannut takin laskulla. Palautuksen yhteydessä sanottiin että lasku mitätöityy automaattisesti.
Nyt 2kk tapahtuneesta tuli maksumuistutus kyseisestä tilauksesta. Asiakaspalvelussa kukaan ei osannut auttaa, sanottiin vaan että välitetään viestiä eteenpäin. Vähän meni luotto koko puljuun.
Meille aina tullut alle viikossa. On hyvä kauppa.
Jotain vikaa prosesseissa kirjoitti:
Jep, käsittämättömän hidasta toimintaa Budgetin verkkokaupassa. Ei ole enää nykyaikaa, että tavaran etsimisessä varastosta ja pakkaamisessa jo menee viikko, nopeammin saman tavaran saa vaikkapa Saksasta. Kilpailijat pystyvät lähes poikkeuksetta aina lähettämään tavaran tilausta seuraavana arkipäivänä.
Riippuu onko tavaraa varastossa vai ei. Moni firma ajanut varastosaldojaan alhaisemmiksi, jottei sido pääomaa varastoon. Tuotteista riippuen myös varaudutaan tippuviin hintoihin, ettei varastoon jää kalliilla ostettua tavaraa.
Olen tilannut useita kertoja. Joka kerta ostotapahtuma on mennyt aivan putkeen.
Todella huonoa asiakaspalvelua.