Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Budget Sport verkkokauppa, en suosittele.

Vierailija
21.03.2018 |

Tilasin talvivaatteita ja laskettelukamoja reilu kaksi viikkoa sitten, kun kaupassa oli ale ja hyvät tarjoukset. No tarkoitus on lähteä ensi viikolla lomalle lappiin, jossa näitä tilaamiani asioita tarvitsin. Toimitusajaksi on luvattu 5-7 päivää. No toimitus ei ole vieläkään minulle saapunut... Äsken olin yhteydessä asiakaspalveluun ja totetesivat, että yksi tilaamistani tuotteista on loppu (tästä ei infottu mitenkään) loput tuotteet edelleen varastolla käsittelyssä. Kysyin, että ehtivätkö ensi viikon loppuun mennessä tulemaan, jolloin on tarve. Ei kuulemma pystytä lupaamaan sellaista, mutta selvittelevät asiaa ja ottavat yhteyttä sitten sähköpostilla. Sitä odotellessa. Tasan viimeinen kerta, kun ko. kaupasta mitään tilaan. Onkohan kivijalka kaupassa samanlainen hällä väliä meininki? Vituttaa!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tilanne nykyisin?

Vierailija
22/31 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super suosittelen!

Tilasin Padel maila lapselleni Wilson merkki ja se oli jo todella hyvää hinta!

Posti saapua 4 pv ja tavaraa on hyvässä  kunnossa! 

Tavoitin asiakaspalvelu sähköpostilla  ja he vastaavat minulle 20 min sisään.

Nopea ja ystävällinen palvelu. Kiitän 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä valehteli että tiesi kengistä ja todellisuudes oli aivan pihalla ominaisuuksista jotka maalikkonakin tiesin. Hemmetin noloa budget sport.

Vierailija
24/31 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasimme kaksi  Madison Monaco sähköpyörää.

Ja molemissa kolhuja ja vikaa.

Kuukausi tässä viestitelty. Hankalaa saada hoidettua, viestien kautta asioita.

Heiltä viipyy monta päivää ennen, saa vastauksen. 

SOITTAMALLA EI SAA ASIOTA HOIDETTUA 😡.

ERITTÄIN HUONO PALVELU!!!! JA HIDAS !!!

Vierailija
25/31 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin muutamat kengät budget sportiin. Se kai liittyy interseportiin jotenkin. Oli vaikeuksia laittaa palautusilmoitus netin kautta. Jouduin soittamaan joka kerta. Sain oudon puhelun jossa väitettiin olevan pankista ja sanottiin ettei intersport palautusta näy minun tilillä. Vaikutti huijaspuhelulta ja tapahtui samoihin aikoihin kun olin tilannut budget sportista. 

Vierailija
26/31 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta tietoinen kirjoitti:

Todella kusetusta tää budgetin tyyli. Tälläistä tapahtui: Menin kys kauppaan mahdollisesti ostamaan ja katsomaan 50 % alennettuun hintaan tuulipukua. Etsin tuotetta tovin, en löytänyt ja kysyin, luultavasti oli osastopäällikkö, ett missä nää on. Vei minut tuotteiden luo. Katsoin niitä prutskuja, pas....k...aa paperi tuotetta hetken, sanoin päällikölle ett kun vielä kerran tiputat 50 % tuosta hinnasta niin on suurinpiirtein

hinta laatussuohde kohollaan.... kääntyi ja lähti pois...

Toinen. Ostin tuotteen 15 pv /12 ja hyllyssä selvä hinta 9.90 e. / kpl. Otin kaksi. Myyjä kassalla 

vilautti viivakoodia ja saa hinnaksi 24.90 e yht. Että mitä. Sanoin että hinta oli 9.90 /kpl.

Myyjä katsoi koneelta hintaa ja keksi nyt hinnan 22.90 e. Sanoin edelleen et 9.90 e. /kpl.

Siihen kassa et olkoon sitten ja laittoi hinnaksi 19.80 e. Ja tarkistin sitten et tuotteen viivakoodi

ja kassakoneen viivakoodi täsmäsi. Eli TYT

Iltälääkityksen jälkeinen uloste 

Vierailija
27/31 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminut hyvin minulla kaikki vaihdot ja muut 

Vierailija
28/31 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautin muutamat kengät budget sportiin. Se kai liittyy interseportiin jotenkin. Oli vaikeuksia laittaa palautusilmoitus netin kautta. Jouduin soittamaan joka kerta. Sain oudon puhelun jossa väitettiin olevan pankista ja sanottiin ettei intersport palautusta näy minun tilillä. Vaikutti huijaspuhelulta ja tapahtui samoihin aikoihin kun olin tilannut budget sportista. 

Olin siis tilannut kenkiä nettikaupasta. 

Vierailija
29/31 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilasit niin ilmoittiko tuotetta olevan varastossa?

Vierailija
30/31 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo hidasta kun 7 vuotta sitten AP tilannut ja vieläkin odottaa saapumista.

Vierailija
31/31 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa prosesseissa kirjoitti:

Jep, käsittämättömän hidasta toimintaa Budgetin verkkokaupassa. Ei ole enää nykyaikaa, että tavaran etsimisessä varastosta ja pakkaamisessa jo menee viikko, nopeammin saman tavaran saa vaikkapa Saksasta.  Kilpailijat pystyvät lähes poikkeuksetta aina lähettämään tavaran tilausta seuraavana arkipäivänä.

Osta sitten kilpailijalta. Mikä ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän