Työkaveri 28päivän mehupaastolla...onko mitään järkee???
Tuossahan se kysymys tulikin. Must ihan pähkähullua. Kokeeko joku hyötyneensö paastosta? Kukaan ollu kuukautta?
Kommentit (13)
Olin kuukauden sipsi ja karkkipaastolla. hyvää oli. jatkoin vielä pari kk.
Voiko mehulla edes paastota? Meneekö elimistö paastotilaan, jos se saa jatkuvasti glukoosia mehusta?
Juo vihannes-juuresmehuja, aiheesta on joku guru kirjoittanut ohjekirjan. En muista nimee!
Luulis että suolisto lamaantuu kun ei saa työstettävää kuukauteen. Ei liene järkevää. Miksi hän tekee noinp itkän, kertooko?
varmaan kuuli jostain madventuresista että noin kannattaa tehdä
EIhän tuossa mitään järkeä ole mutta anna toisen tehdä kuten haluaa.
Suoritettuaan tuon voi olla aika ylpeä itsestään :) Mulla ei riittäisi kantti, paastopäivä tai pari siellä täällä tekee taas pelkkää hyvää.
Mitä sä sit itse syöt ja miksi ihmettelet toisen kokeiluja?
No en kyllä tiedä, itselleni ei ainakaan olisi mitään järkeä alkaa tuollaiseen. Käyn kuitenkin punttia nostamassa ihan säännöllisesti ja työkin vielä seisoma-/kävelytyötä, joten kuukahtaisin varmaan kahdessa päivässä jos lipittäisin jotain mehuja.😂
Vierailija kirjoitti:
Juo vihannes-juuresmehuja, aiheesta on joku guru kirjoittanut ohjekirjan. En muista nimee!
Jason Vale?
Vierailija kirjoitti:
Käyn kuitenkin punttia nostamassa ihan säännöllisesti ja työkin vielä seisoma-/kävelytyötä, joten kuukahtaisin varmaan kahdessa päivässä jos lipittäisin jotain mehuja.😂
Et kuukahtaisi. Mä vedän säännöllisesti kaksi kertaa vuodessa 10 päivän nestepaaston, ja jatkan samaan aikaan crossfitiä 5 kertaa viikossa. Olen tosin varovaisempi isojen painojen kanssa, ettei ala heikottaa kun tanko on pään yläpuolella.
Kannattaa kattoo netflix dokkari fat, sick & nearly dead
Mahtaa tuoksuu hyvälle!