Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nyt julkisesti nollattavat ihmiset ovat kaikki miehiä ? Eikö huonostikäyttäytyviä naisia ole olemassa ?

Vierailija
20.03.2018 |

Ihmetyttää. Minulla ainakin on ollut esimiehenä naisia, jotka ovat käyttäytynee väärin.

Onko kenelläkään kokemusta huonosti käyttäytyneestä naisesimiehestä ? Oletko ollut kiusattu tms ?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan näitä sopeutumiseläkkeiden käytännössä väärinkäyttäjiä ainakin mollattu julkisesti.

Vierailija
2/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sain potkut naisesimieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska S-o-r-o-s koska feminismi. Koska Multikulti.

Vierailija
4/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on suloinen, salainen mysteeri. Arvoituksellinen Mona Lisa. Lämmin, lempeä, oikeudenmukainen Pyhä Äiti.

Vierailija
5/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huono hetki alkaa tuomaan esiin naisten tekemiä ahdisteluita tai muita kun saat heti kimppuusi miljoona kiukkuista feministiä jotka syyttävät sinua syytä että yrität viedä huomion pois oikeista ongelmista, kuten esimerkiksi naisten kokemasta ahdistelusta. 

Kunhan #metoo-myrsky vähän unohtuu niin sitten voi kokeilla, josko tuulet olisivat suotuisampia.

Vierailija
6/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tässä on kyse vain esimiehistä? Ainakin kun nämä puolijulkkisnaiset bilettää itsensä sammuksiin ja rötköttävät hame korvissa ilman alusvaatteita niin on kyllä seiskalööpeissä kuvien kanssa seuraavana päivänä.

Vierailija
7/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden julkista nolaamista saat odottaa. Tuo eilinen a-studio oli uskomatonta katsottavaa, naislauma nylkee miehen joka on tuomittu syylliseksi ennen kuin mies saa edes suutaan auki. Ei tuosta puuttunut kuin se, että tämä mies olisi lopuksi ammuttu niille sijoilleen.

Mä en oikein ymmärrä mitä hyvää tuolla avoimella vihamielisyydellä ja vastakkain asettelulla odotetaan saavutettavan? Miksi ihmisen julkinen nolaaminen ja nöyryytys on nykyisin okei? Saadaanko kohta jalkapuut toreille takaisin?

Vierailija
8/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltaisilla aloilla on piru merrassa! Koettu on!

Vierailija
9/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet julkisuuteen sen oman kokemuksesi kanssa.

Elokuva-alan paljastuksiin varmasti liittyy se, että tuo johtoporsaisto on aika miesvoittoisto hyvävelimeininkiä, jossa hyväksikäyttö on arkipäivää. Sen sijaan ehkä normaalemmissa duuneissa tulee herkästi vastaan hirveitä naisia tai miehiä.

Vierailija
10/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvii saada se piru pois sieltä.

Vierailija
11/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Mistä näitä miesasiamiehiä tulee?

Vierailija
12/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan näitä sopeutumiseläkkeiden käytännössä väärinkäyttäjiä ainakin mollattu julkisesti.

Väärinkäytöksiä on paljastettu kyllä, mutta ei näiden päälle ole hyökätty toimittajan johtamalla porukalla suorassa tv-lähetyksessä.

Vierailija
13/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen nainen ja huonokäytöksinen. En ilkeyttäni mutta ymmärrän nyt että tiedostamattani olen toiminut väärin. En esimiehenä väärin - minulla on naisalaisia ja käyttäydyn korrektisti näiden suintaan - mutta työpaikan miehille heitän aivan liian rasvaista ja tuhmaa juttua. Varmasti joku loukkaantui.

En oikein voi sille mitään, siis helposti. Olin 10 v paperiteollisuudessa esimieshommissa ja miesorgnisaaton johtaminen vaati riuskat otteet ja rankan huumorin. Kun siirryin muualle sieltä niin ne tavat ja jutut oli juurtuneet pahasti.

En nyt ole kourinut tai kopeloinut mutta todella härkejä vitsejä heittänyt niin että nuoret miehet ihan punaisena ja nolona.

Ei taida enää olla tätä päivää nää jutut. Pitänee ponnistella eroon tavasta.

Vierailija
14/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut yks kysymys: Miks se Yoko meni hajottaa Beatlesin, parhaan bändin ikinä?

Vierailija
15/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia abortoin heti poikasikiöt.

Vierailija
16/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just oli se joku Marjamaa Helsingin asuntotuotannossa tms. joka sai näyttävästi muistaakseni potkut. Ihan pari kuukauden sisään. Joka tapauksessa lööppeihin pääsi niin kuin kuuluukin.

Vierailija
17/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla miesasiamies tämän kokeakseen. Voi olla esim. nainen.

Vierailija
18/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen nainen ja huonokäytöksinen. En ilkeyttäni mutta ymmärrän nyt että tiedostamattani olen toiminut väärin. En esimiehenä väärin - minulla on naisalaisia ja käyttäydyn korrektisti näiden suintaan - mutta työpaikan miehille heitän aivan liian rasvaista ja tuhmaa juttua. Varmasti joku loukkaantui.

En oikein voi sille mitään, siis helposti. Olin 10 v paperiteollisuudessa esimieshommissa ja miesorgnisaaton johtaminen vaati riuskat otteet ja rankan huumorin. Kun siirryin muualle sieltä niin ne tavat ja jutut oli juurtuneet pahasti.

En nyt ole kourinut tai kopeloinut mutta todella härkejä vitsejä heittänyt niin että nuoret miehet ihan punaisena ja nolona.

Ei varmaan esimieshommissa ylipäätään ole mikään etu jos ei pysty yhtään miettimään mitä suustaan ulos päästelee. Ihme että tuohon pitää olla joku metoo-kampanja että tuollaiseen herää.

Vierailija
19/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan esimieshommissa ylipäätään ole mikään etu jos ei pysty yhtään miettimään mitä suustaan ulos päästelee. Ihme että tuohon pitää olla joku metoo-kampanja että tuollaiseen herää.

Niin no kun se oli niin että kun 10 v ajan oli suorastaan suotavaa ja vaadittavaa toimia riuskoin ottein ja sananparsin (muuten ei olisi päällikkönä metsäsektorin ukkojen kanssa pärjännyt), niin siitä juurtuu tapa. Juurtuneesta mallista on vaikea päästä eroon.

Ja ei tässä miehiä nyt suuressa kaavassa rääkätä, 90% miehistä nauraa ja kertoo vielä pahempia juttuja... mutta ne 10% mitkä on niska punaisena ovat varmaan traumatisoituneet :)

Töissä pitää olla kivaa!

Vierailija
20/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua. Mistä näitä miesasiamiehiä tulee?

Minä olen kyllä nainen, joka ihmettelee tätä nykyistä julkista nolaamista. Asioista ja epäkohdista pitää puhua ja niitä pitää nostaa esiin, mutta miten tämä vihamielisyys voi kenenkään mielestä olla oikea tapa? Muutenkin on hieman kyseenalaista kaivaa esiin vuosikymmeniä vanhoja asioita, maailma ja moraali on muuttunut ja moni nykyisin tuomittava asia oli aiemmin täysin ok. Milloin aletaan julkisesti kivittämään vanhempia, jotka antoivat lastensa matkustaa autossa ilman turvavyötä? Tai vanhempia jotka polttivat niin sisällä kotona kuin autossakin tupakkaa lasten läsnäollessa? Miten olisi keihäsmatkalaisten julkinen nöyryytys, jotka poltti tupakkaa lentokoneessa? Asbestinkäyttö rakentamisessa?

Mennyt on mennyttä, silloin oli silloin ja nyt on nyt eikä se muuksi muutu julkisella nöyryytyksellä ja kostamisella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme