Hyppäisitkö 20 metristä ilman turvavaljaita, jos esimiehesi käskisi ja työpaikka olisi muuten uhattuna?
Kommentit (45)
Täh? Eiköhän siinä oo työpaikka ja aika lailla kaikki muukin uhattuna jos hyppää.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Eiköhän siinä oo työpaikka ja aika lailla kaikki muukin uhattuna jos hyppää.
No, terveys tietysti jos ei osaa kääntyä ilmassa niin että osuu oikein siihen patjalle. Maassa on siis patja johon pitää hypätä.
Joo, jos työpaikka olisi yhä olemassa ja työtä voisi toteuttaa vaikka neliraajahalvaantuneena tai pyörätuolista käsin. Tämä ei tosin olisi nykyisessä työssäni mitenkään mahdollista.
Joo.. tosiaan heheh, patjasta olisi ehkä pitänyt mainita heti alussa. Silti, joku hyppäisi ilman sitäkin!
Tottakait hyppäisin, luotanhan esimieheni arviointikykyyn 100%.
Apina eli pomoni on oppinut tavoille ja pyrkii välttämään mua kaikin tavoin. Nyt kun sain suurimman osan etäpäiviksi työt on edellä aikataulusta. Meillä on työpaikalla alkoholi ongelma eli nollatoleranssi.
Nauraisin itseni tärviölle jos pomo yrittäisi saada hyppäämään. Eihän tuo antanut edes potkuja vaikka yritys oli aika hyvä. Hoitoon ohjaus josta se hyöty että sain nappeja joilla kestää ne turhat palaverit.
En voisi toteuttaa omaa elämääni vammautuneena tai kuolleena.
Vierailija kirjoitti:
Joo.. tosiaan heheh, patjasta olisi ehkä pitänyt mainita heti alussa. Silti, joku hyppäisi ilman sitäkin!
Jasper varmaan vastasi
En hyppäisi. Ottaisin yhteyttä liittoon..
Vierailija kirjoitti:
=D
Joo olishan sen patjan mainitseminen selkiyttänyt asiaa.
Mä en kyllä hyppäis, olis siellä alhaalla sitte mitä hyvänsä.
Mua ei todennäköisesti saataisi sinne 20 metriin hyppytasanteelle kuin väkisin nosturilla. Eli hyppäämättä jäis ja oikeusjuttua pukkais, jos siksi fuduja antais.
En. Työ on vaan pakollinen paha, josta tulee pyrkiä eroon.
Esimies hyppäisi, minun käskemänä tai heittämänä.
Ensin nuolisin esimieheni percettä vielä viimeisen kerran ja hyppäisin onnellisena.
Siis suunnilleen 7-8 kerroksisen talon katolta??
Ei, en hyppäis.
Olis kyllä kiva jos työpaikalla olis tollane hyppymahdollisuus. Josta siis saisi huvin vuoksi hypätä. Pakosta en hyppäisi. Huvista hyppäisin.
Ihan vain tiedoksi se patja ei hirveesti suojaa siel 20 metrin päässä. Mutta joo en hyppäis koska esimies voi vaatia tekemään jotain mutta on oikeus kieltäytyä töistä/ tekemisestä jotka vaarantaa terveyden. Ja lisäksi toi työnantaja ei voi vaatia tuollaosta tekemään koska a) se ei liity työhöni b) toi esimies olisi idiootti c) jättäisin vapaaehtoisesti työn missä on idiootti esimiehenä.:)
Jos olisi hyvästi tulossa rahaa, kattaen useamman kuukauden elantoa niin kyllä. Jos se on joku 10e tunti duuni, niin haistattaisin paskat ja lähtisin vetämään.
Kiitos vastauksista, lisää vastauksia niin nähdään miten av-palstalaiset toimisivat tässä tilanteessa.