Minkä omasta mielestäsi normaalin asian olet oppinut palstalla olevan wt?
Minä aloitan. Ainakin nämä:
- Jos auto antaa tilaa suojatiellä, on wt heiluttaa kädellä ja juosta nopeasti yli
- Raidat hiuksissa
- Asioiminen Lidlissä
Kommentit (26)
Olen todellinen luuseri asun vielä yli 30 vuotiaana vuokrakämpässä; en onneksi Vantaalla. Luen myös lähespäivitäin Helsingin sanomia. Pidän muistakin yleisradion ohjelmista kuin Avarasta luonnosta ja Silta. En ole halunnut keskittää kaupassa käyntiäni vain, joihinkin kauppoihin, vaan käyn tarpeeni mukaan milloin missäkin. Teen toisinaan yhdyssanavirheitä. En käy säännöllisesti kuntosalilla; vaikka muutoin harrastan (mm.) liikuntaa. Minulla ei ole lapsia. Minua ei ole häirinnyt, vaikka tietysti pitäisi se, että viimeisen kymmenen vuoden aikana niissä suklaissa, mitä olen nauttinut on saattanut olla ainesosana palmuöljyä. Minusta Jenni Haukio on tyylikäs. Minusta ei ole mitään ihmeellistä siinä, että joku seurustelee itseään viisi vuotta nuoremman tai vanhemman kanssa. Pidän enemmän kirjojen lukemisesta paperisina kuin niiden lukemista "älylaitteelta." Olen viimeisen viiden vuoden aikana ostanut tosienkin iltapäivälehden. Omalla autolla kulkeminen saattaa toisinaan olla perustellumpaa kuin joukkoliikenteen käyttäminen. En ymmärrä miksi osa pitää maisterin tarkoittavan samaa kuin älykäs.
Kakskieliset perheet, varsinkin jos perhe kattaa kummatkin kotimaiset. Ainiin ja se että on perhe ylipäätään.
Itse en edes tiennyt että kananpersetukka tai lyhyet ja räväkästi leikatut hiukset on wt ennen kuin tulin tänne.
Tällaisilla palstoilla roikkuminen ja aloittajan tekemien aivopierujen kirjoittelu on wt.