Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun exä hakee lapsenne luokseen niin pyydätkö häntä kahville

Vierailija
20.03.2018 |

Luoksesi tai jäättekö exän kanssa muistelemaan kaiholla mennyttä yhteistä aikaanne vai puhutteko pelkästään lapseen liittyviä asioita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun kahville. Jos tulee niin voi jutella lapseen liittyvistä asioista tai säästä ja politiikasta yms.

Vierailija
2/7 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus olen pyytänyt, mutta en haluaisi kovin olla tekemisissä. Vähän inhottaa koko ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta.

Vierailija
4/7 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiholla? Ei helvetissä.

Voidaan juoda kahvit, jos tekee mieli kahvia. Puhutaan lapsen asioista tai joistain yleisistä asioista. Exä ei herätä minussa mitään tunteita, ei mitään. Ei hyviä eikä huonoja. Jos ei olisi yhteistä lasta niin en kokisi mitään tarvetta yhteydenpitoon.

Vierailija
5/7 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex muija pyysi kerran kahville. Vastasin että se juna meni jo. Itse halusi erota niin silloin oli aivan liian myöhäistä yrittää mitään.

Vierailija
6/7 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex muija pyysi kerran kahville. Vastasin että se juna meni jo. Itse halusi erota niin silloin oli aivan liian myöhäistä yrittää mitään.

😂

Vierailija
7/7 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eronnut, mutta isäni jäi meille aina kahville kun toi minut kotiin. Mitään kaipuuta ei kummankaan puolelta ollut, eikä ole nykyäänkään. Äidilläni oli jo uusi kumppani tuolloin. Mutta välit olivat ja ovat hyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi