Minkä omasta mielestäsi normaalin asian olet oppinut palstalla olevan wt?
Minä aloitan. Ainakin nämä:
- Jos auto antaa tilaa suojatiellä, on wt heiluttaa kädellä ja juosta nopeasti yli
- Raidat hiuksissa
- Asioiminen Lidlissä
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia pohtia päivittäin monta kertaa, että enhän vain ole wt. Kuten tämä 10 wt-ketjun aloittaja tekee. Uskallatko käydä pissillä vessassa vai onko sinulla vaipat, kun vesssassa käynti on varmaan wt mielestäsi?
Nyt sulla taisi mennä aloituksen pointti kovasti ohi. Ei se mitään.
Ap
-repun käyttäminen
-koiran ulkoiluttaminen lenkkivaatteissa
-meikkaaminen
Mennä muiden juhliin Syömään.
Esim jos ottaa mitä tahansa kakkua isomman siivun, on wt
Meikkaaminen, meikkaamattomuus, hiusten värjääminen ja värjäämättömyys, kaupassa työskentely, lähihoitajan ammatti, -nen -loppuiset sukunimet... oikeastaan mikä tahansa asia.
Kyse oli siitä, että mikä on se asia, jota itse pidät normaalina, mutta jota moni muu tuntuu pitävän WT:nä. Ja joka ei siis välttämättä ole sitä ollenkaan.
Kato se eilinen (ma 19.3 kaappaus keittiössä-ohjelma) ja saat vastauksesi kaikkiin ikinä mieleesi tuleviin kymysyksiin.
Ei *jumalauta* sitä myötähäpeän määrää . . . .
Nyt tulikin vastaustenne innoittamana lisää mieleen:
- Sali-/lenkkivaatteissa kauppaan
- Asuminen Vantaalla
- Koiran omistaminen
- Merkkivaatteet lapsilla
Ap
Toisella palstalla naureskeltiin ihmisille jotka juo chileläistä viiniä. Se on ilmeisesti wt. Oli minulle uusi juttu. Joku voisi tätä avata vähän. Mielestäni chileläiset viinit on ihan tavallisia.
Kaikki suomalainen design: Marimekko, Iittala ja Arabia, Artek jne.
Se, ettei ole hakeutunut opiskelemaan korkeakouluun /yliopistoon.
Asuu kerrostalossa
Ei omista älypuhelinta
Käy ostoksilla lidlissä
Syö lihaa, sanoo jopa pitävänsä lihasta, kuten hyvästä pihvistä
Maksaa veronsa mukisematta
Työttömyys
Koulussa viihtyvä lapsi, joka saa kokeista muitakin arvosanoja kuin hyviä ja kiitettäviä
Yleisradion ohjelmista pitäminen
Einesten syöminen.
Olen itse ollut ruokakaupassa töissä ja kyllä eineksiä ostaa kaikenlaiset ihmiset, hyvätuloisetkin ihmiset.
Vaaleapaahtoinen kahvi. Tummaa pitäisi olla ja mielellään itsejauhetuista pavuista. Makuasioista viis
Ei ihan wt mut mä opin tavaraketjussa, että jos kotona lattioilla on mitään muita tavaroita kuin huonekaluja tai mattoja, niin asuu ihan kamalassa puliasunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Einesten syöminen.
Olen itse ollut ruokakaupassa töissä ja kyllä eineksiä ostaa kaikenlaiset ihmiset, hyvätuloisetkin ihmiset.
Hyvätuloinenkin voi palstan mukaan olla wt.
Ei ole normaalia pohtia päivittäin monta kertaa, että enhän vain ole wt. Kuten tämä 10 wt-ketjun aloittaja tekee. Uskallatko käydä pissillä vessassa vai onko sinulla vaipat, kun vesssassa käynti on varmaan wt mielestäsi?