Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä koskaan tullut tällaista sekoamista ovulaation aikaan?

Vierailija
20.03.2018 |

En ole eläessäni kokenut vastaavaa, joten kertokaa nyt onko kenelläkään muulla tällaista kokemusta? Sen verran taustaa, että olen hyvässä avioliitossa, lapsiluku on meidän perheessä täynnä, kaksi ihanaa palleroa on, enempää en ikinä olisi voinut edes toivoa. Jaksaminenkin, iästä puhumattakaan, tulee jo vastaan. (Mies täysin samoilla linjoilla.) Sitten tapahtuu seuraavaa:

Kyllästyn kivuliaisiin ja runsaisiin kuukautisiin, päätän hakuetua kohdun lämpökäsittelyyn, jonka jälkeen lisääntyminen olisi käytännössä mahdotonta. Päätöksen jälkeen seuraava ovulaatio ja sekoan täysin: tapaan erään projektin tiimoilta miehen, joka on aivan selkeä alfa. Hän on minua 10 vuotta nuorempi, upea, mutta ei yhtään minun tyyliseni (aivan liian alfa, aivan liikaa kaikkea). Pääni sekoaa, ihastun kuin joku teini. Kuljen pää pilvissä, täysin muissa maailmoissa ensitapaamisen jälkeen. Tapaamme uudelleen, jalat ovat spagettia ja käyttäydyn kuin mikäkin pissaliisa. Etäisesti tajuan käytökseni olevan aivan hullua, mutta en voi sille mitään. Jos hän olisi noiden päivien aikana vetänyt minut hiljaiseen neukkariin ja maannut minut, en varmaankaan olisi vastustellut. Yhtäkkiä tulee kirkas hetki ja ymmärrän, että ovuloin. Pystyn järkeilemään itseni kuumotuksesta jotenkuten selville vesille.

Oliko tämä biologisen kellon epätoivoinen yritys vielä kerran saada hedelmällisen aikakautensa loppupuolta lähestyvä nainen raskaaksi? Olen koulutettu, fiksu, järkevä ihminen – en ole koskaan ihastunut / rakastunut tällä tavalla saati harkinnut minkäänlaista syrjähyppyä. Siksi epäilys luonnon voimista herää… Onko kenelläkään vastaavaa sekoamista, jonka linkität nimenomaan hormonikiertoon?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aihe vapaa.

Vierailija
2/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta kun kuulen naisen käyttävän termiä alfa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä ainoa asia johon itsekin kiinnitin huomiota. Aloittaja on joko mies tai naine, joka viettää runsaasti aikaa yli laudalla.

Vierailija
4/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä ainoa asia johon itsekin kiinnitin huomiota. Aloittaja on joko mies tai naine, joka viettää runsaasti aikaa yli laudalla.

Mitä tarkoittaa yli laudalla?

-ap

Vierailija
5/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän vastaava kokemus lähes joka kuukausi eri variaatiolla :)

Vierailija
6/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eläessäni kokenut vastaavaa, joten kertokaa nyt onko kenelläkään muulla tällaista kokemusta? Sen verran taustaa, että olen hyvässä avioliitossa, lapsiluku on meidän perheessä täynnä, kaksi ihanaa palleroa on, enempää en ikinä olisi voinut edes toivoa. Jaksaminenkin, iästä puhumattakaan, tulee jo vastaan. (Mies täysin samoilla linjoilla.) Sitten tapahtuu seuraavaa:

Kyllästyn kivuliaisiin ja runsaisiin kuukautisiin, päätän hakuetua kohdun lämpökäsittelyyn, jonka jälkeen lisääntyminen olisi käytännössä mahdotonta. Päätöksen jälkeen seuraava ovulaatio ja sekoan täysin: tapaan erään projektin tiimoilta miehen, joka on aivan selkeä alfa. Hän on minua 10 vuotta nuorempi, upea, mutta ei yhtään minun tyyliseni (aivan liian alfa, aivan liikaa kaikkea). Pääni sekoaa, ihastun kuin joku teini. Kuljen pää pilvissä, täysin muissa maailmoissa ensitapaamisen jälkeen. Tapaamme uudelleen, jalat ovat spagettia ja käyttäydyn kuin mikäkin pissaliisa. Etäisesti tajuan käytökseni olevan aivan hullua, mutta en voi sille mitään. Jos hän olisi noiden päivien aikana vetänyt minut hiljaiseen neukkariin ja maannut minut, en varmaankaan olisi vastustellut. Yhtäkkiä tulee kirkas hetki ja ymmärrän, että ovuloin. Pystyn järkeilemään itseni kuumotuksesta jotenkuten selville vesille.

Oliko tämä biologisen kellon epätoivoinen yritys vielä kerran saada hedelmällisen aikakautensa loppupuolta lähestyvä nainen raskaaksi? Olen koulutettu, fiksu, järkevä ihminen – en ole koskaan ihastunut / rakastunut tällä tavalla saati harkinnut minkäänlaista syrjähyppyä. Siksi epäilys luonnon voimista herää… Onko kenelläkään vastaavaa sekoamista, jonka linkität

Mies.

Vierailija
7/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Ja just näitä joidenka on ihan pakko saada uskoteltua itselleen kuinka naista vie hormoonit oman tahdon sijaan. Ei jatkoon.

Vierailija
8/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit törmätä vaan liian kuumaan ja seksyyn mieheen. Koitahhan hillitä itsesi. ;)

Vierailija
9/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuuma mies, mäkin haluun tavata tuollaisen hottiksen. <3

Vierailija
10/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihminen sai hormonit hetkeksi hurisemaan, ja kävi sen jälkeen mielessäni vierailulla joitakin kuukausia ovulaation aikaan.

Tosielämässä ei tapahtunut mitään.

Olin silloin n. 40 v, biologisen (kuolin)kellon viimeisiä kilinöitä.

Vierailija
11/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herättääkö tuo sama mies sinussa muina aikoina mitään tunteita/tuntemuksia? 

Vierailija
12/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, erilaisia sekoiluja tapahtuu hormonaalisen kierron mukaan. Joskus pää on ihan usvainen ja koko ajan panettaa, toisinaan kunnon ranteet auki-masennus iskee.. Kamalaa.

Vierailija
13/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Ja just näitä joidenka on ihan pakko saada uskoteltua itselleen kuinka naista vie hormoonit oman tahdon sijaan. Ei jatkoon.

Kyllä ne hormonit vaikuttaa. Nehän ei tietenkään mihinkään pakota, mutta kyllä ne vaikuttaa. Ne vaikuttaa ihan jokaisella ihmisellä tavalla tai toisella.

Vierailija
14/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kevät ja ovulaatio. Kuulostaa erittäin tutulta!

Vierailija
15/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kirjoittaa noin.

Vierailija
16/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se onni ettei tunne ollut molemminpuolinen!

Vierailija
17/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oliko tämä biologisen kellon epätoivoinen yritys vielä kerran saada hedelmällisen aikakautensa loppupuolta lähestyvä nainen raskaaksi?"

Toi lause saa kyllä mun niskavillat pystyy.

Vierailija
18/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa kyllä, milloin kukakin, mutta mitään sekoamisia tai ihastumisia siihen ei liity.

N38, ei hormonaalista ehkäisyä

Vierailija
19/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oliko tämä biologisen kellon epätoivoinen yritys vielä kerran saada hedelmällisen aikakautensa loppupuolta lähestyvä nainen raskaaksi?"

Toi lause saa kyllä mun niskavillat pystyy.

Ehkä se olikin biologisen miehen epätoivoinen yritys saada sun niskavillat pystyy. Tais onnistuu.

Vierailija
20/24 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jooh, erilaisia sekoiluja tapahtuu hormonaalisen kierron mukaan. Joskus pää on ihan usvainen ja koko ajan panettaa, toisinaan kunnon ranteet auki-masennus iskee.. Kamalaa.

Ootko käynyt psykiatrilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi