Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteene miehestä joka on 173cm ja paino vaihtelee 61-64kg välillä. T. Mies29

Vierailija
19.03.2018 |

Ymmärrän, että isokokoinen nainen haluaa tietenkin ison miehen mutta mitä keskiverto nainen ajattelee tämän kokoisesta miehestä?

Kommentit (44)

21/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tuota, minä olen 176 cm, saman pituinen kuin mieheni, mutta 20 kg painavampi. Olen kyllä aikaisemmin seurustellut kaksimetrisen ja 20 kg painavamman miehen kanssa, ja olihan siinä puolensa. En silti valita nykyisen miehen mitoista, tietyllä tavalla nautin kookkaudestani, siitä tulee sellainen amatsooninaisen olemus.

Vierailija
22/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ihmeessä normaalikokoiselle miehelle vastataan täällä näin törkeästi ja lihaville naiselle kauniisti..

Jos jollekin et kokosi puolesta kelpaa niin se on näille lihaville naisille, koska tuntevat olonsa rinnallasi suureksi. Onko se suuri häviö? Päätä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on väittänyt että et olis normaalikokoinen ? Kokonaisuus voi olla ihan eri - samoilla kin mitoilla olevilla henkilöillä ja kauneus on katsojan silmissä, aina:) ja oikeesti kyllähän muutkin asiat vaikuttaa puoleensavetävyyteen ;) Go on , kyllä se siitä !!!

Vierailija
24/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha aikuiseksi mieheksi.

Meillä teini on 180 cm ja 63kg. Ruumiinrakenne vielä siis sellainen poikamainen.

Vierailija
25/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on ihan ok, varsinkin kun sille ei voi itse mitään. Mutta minä naisena en kiinnostuisi noin laihasta miehestä, pitää olla lihaksia. Salille siis ja kunnon voimaharjoittelua vaan!

Vierailija
26/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa terveiltä mitoilta

Vierailija
27/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni riippuu siitä, millainen mies on tyyppinä. Olen itse luonnostani aika sirorakenteinen (167cm/52kg), joten tuon kokoinen mies olisi joka tapauksessa minua rotevampi. Ihan hyvät mitat omiin silmiini siis.

Vierailija
28/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on aika lähellä noita mittoja. On 175cm ja 69-70kg. Vartaloltaan on hoikka ja sporttinen, oikein hyvän näköinen omaan silmääni :) Eli tuollainen 173cm ja 61-64kg mies voi olla oikeinkin hyväkroppainen. Mutta voi tietysti olla myös sellainen kuivan kesän orava ja rimppakinttu.

Vierailija
29/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä normaalikokoiselle miehelle vastataan täällä näin törkeästi ja lihaville naiselle kauniisti..

Jos jollekin et kokosi puolesta kelpaa niin se on näille lihaville naisille, koska tuntevat olonsa rinnallasi suureksi. Onko se suuri häviö? Päätä itse.

Kyllähän tällä on ihan nätisti vastattu. Luuletko itse vastanneesi ...? Naisia kyllä ollaan enempi aina ulkonäköasioista kritisoimassa julkisesti , et oo tainnu huomata vai ?

Vierailija
30/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihannemiehen mitat on Ville Valolla.

Vierailija
31/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt ja hintelä, ei jatkoon. T. N 160/54

Vierailija
32/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudesta en ajattele mitään (olen sua sentin lyhyempi), mutta painon perusteella olet aika rasvaton ja lihakseton. Tässäkin tosin tulee se, että olen sua painavampi ja tuntisin itseni suureksi.

Olen ollut samanpituisen miehen kanssa joka painoi 68kg ja aika kukkakeppi hänkin oli. Ja olin silti hulluna häneen. Joten eipä sillä loppupeleissä ole oikeasti mitään väliä.

Vierailija
33/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä on yhtä paljon ku vastaajia :)

Vierailija
34/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele vaakan ja mittakepin kanssa. Olen vielä sitä vanhanaikaista mallia joka arvostaa ihan oikeaa elävää ihmistä.

Vierailija
35/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä oon varmaan ainoo ;) joka ei tykkää pitkustä miehistä pääsäntösesti! Ja tykkään hoikista, mutta voimallisista 😋

Vierailija
36/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies painaa saman ja on 177 pitkä. Onhan se luuviulu, ainakin mun vieressä :)

En kyllä ajattele asiaa useinkaan.

Vierailija
37/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on suurinpiirtein samoissa mitoissa. En pidempää kaipaa. Painokin ihan hyvä, muttei haittaa jos vähän pulskiintuu.

Vierailija
38/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut miehestä mitään olennaista. Minkälainen luonne yms? Ei kai pituudesta ole mielipiteitä? Terv. 168cm nainen

Vierailija
39/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja lihakseton, ei jatkoon. Pituutta ei saa lisää, mutta hentous on oma valinta

Vierailija
40/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan jatkoon! Itse olen 173cm ja 70kg ja minut voidaan luokitella hoikaksi. Olen aina painanut enemmän kuin mitä voisi ulkonäön perusteella veikata. Voimaa minulta löytyy enemmän kuin monelta kaltaiseltasi kukkakepiltä. Ja olen siis nainen. Tuollaisen pulkannarun voisi puhaltaa kumoon! Hyi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi