Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten koet kun tulen tarjoamaan sinulle drinkin baarissa?

Vierailija
19.03.2018 |

Olenko heti sika joka yrittää päästä pöksyihin (spoiler alert, yritän)

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan että olen varattu, mutta jos silti haluat sen drinkin tarjota voin ottaa ja jutella sun kanssa hetken mutta mitään muuta et saa.

Vierailija
2/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Kivat miehet tulee jutteleen eka ja vasta jos juttu luistaa edes ehdottaa tota. Ostan itse juomani, kiitos vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kiva, kyllähän ilmaiset drinkit kelpaa. :D

Vierailija
4/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn kohteliaasti. En halua päätyä tilanteeseen, jossa ajattelet että olisin velvollinen maksamaan tarjoamasi drinkit seksillä.

Vierailija
5/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun takia en käy baarissa.

Vierailija
6/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän kauniisti ilmaistuani ensin olevani varattu. 

Vierailija
7/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ilmaiset drinkit kelpaa, sanon kiitos paljon.

Vierailija
8/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan drinkin ja kun maksat sitä, niin katoan väkijoukkoon.

Vierailija
9/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, etten ole maksullinen mutta otan drinksun vastaan. Seksiä et saa ellei synkkaa muuten todella hyvin

Vierailija
10/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastin muuten kerran yhden puolitutun nuorehkon naisen pöksyihin yrittävältä sialta. Huomasin illan mittaan, että mies kantoi naiselle juotavaa ja alkoi lopulta suudella ja kouria, kun nainen oli tarpeeksi humalassa. Kun mies lähti oletettavasti vessaan, talutin naisen ulos ja tilasin hänelle taksin.

Vierailija
11/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että kiitos tarjouksesta, mutta ostan mieluummin itse oman juomani. Voin kyllä jutella hetken kanssasi jos sitä haluat.

Vierailija
12/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että olet laittanut tyrmäystippoja juomaan.

Vierailija
13/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sen verran sinisilmäinen, etten luultavasti edes tajuaisi sun olevan kiinnostunut  minusta. Ajattelisin vain, että no onpas siinä kohtelias mies ja ottaisin drinkin vastaan. Sitten varmaan tarjoaisin itse meille toisen sen jälkeen.

Eikä olisi hajuakaan, että yrität pokailla siinä. Koska olen suhteessa itse enkä koskaan tajua, että miehillä on aina taka-ajatuksia.

Vierailija
14/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
15/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että olet laittanut tyrmäystippoja juomaan.

Niin no aina kannattaa mennä tiskille mukaan ja katsoa kun juoma tehdään jos joku haluaa tarjota.

Vierailija
16/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten monet muutkin toteavat, ostan itse juomani ja siinä ei ole alkoholia. En ole baarissa kärkkymässä seuraa sen enempää kuin juomaakaan.

Vierailija
17/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sen tilannut valmiiksi kiitän ja poistun vessaan kaatamaan sen pois. Jos tarjoat (mahdollisesti osaat jopa kysyä haluanko juoman) tiskillä kiitän ja saatan jäädä juttelemaan jos juttusi kiinnostaa.

Spoileralert! Et pääse pöksyihin drinkeillä.

Vierailija
18/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn, koska pidät seksin hintana vaivaista drinkkiä. Menisit maksullisiin. En harrasta yhden illan juttuja muutenkaan. Enkä edes muuten juo alkoholia..

Vierailija
19/44 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran baarissa mies halusi väen vängällä tarjota mulle ja kaverille drinkit, molemmat ollaan varattuja ja kerrottiin se. Ilmaistiin nihkeytemme, koska terve skeptisyys ilmaisten juomien vastaanottamiseen on hyvä pitää. Tyyppi vaatimalla vaati, pari sanaa halusi vaan vaihtaa ”kauniiden naisten kanssa”. Myönnyttiin sitten, mutta vannotettiin, ettei odottaisi pikaista juttutuokiota kummempia. Ja että haluaako varmasti kuluttaa rahaansa siihen. Jestas mikä papupata, juttua hänellä riitti, asiatontakin, tunniksi...

Vierailija
20/44 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon: "Ei kiitos drinksulle. Jos haluat jutella, niin jutellaan. Siihen se sitten jää."

Mitäs ap tähän sanoo? - alkaako huoritelu yms haukkuminen vai alatko juttusille vilkuillen ympärillesi seuraavaa kohdetta etsien. Poistut kohteliaasti paikalta, kunnes sellainen löytyy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi